Ben nu 33 weken zwanger (banner klopt niet helemaal) en echt waar geen energie meer voor niks in de nacht slecht slapen van harde buiken het bekende maagzuur en zeer in mijn bekken maar.....overdag voel ik me geestelijk wel fit....alleen mijn lichaam wil niet meer mee. Heb ik 3 uur gezeten (doe zittend werk thuis) en ik denk goh laat ik eens een afwas doen...sta ik na de afwas te puffen steunen en zweten doe ik ff een was in de wasmachine weer hetzelfde compleet buiten adem en zweten. Eigenlijk bij alle kleine klusjes zegt mijn lijf al ho.. net nu ik nesteldrang begin te krijgen wie heeft dat ook? graag nog vooruit willen maar voor niks beginnen te zweten buiten adem moe en daarnaast de harde buiken? ik word er namelijk behoorlijk sjacho van
Hey steffie, ik ben nu 32 weken en nog wat.. Wil ook zoveel doen, maar ben ook na 20 minuten al gauw moe. Heb dit ook met de vk besproken, maar het is niet meer dan normaal. Je lichaam groeit heel snel. In 6 weken moet je kindje ongeveer een kilo bijkomen en heel je lichaam moet aan het gewicht wennen. Maar tussentijd wordt het ook krapper (en straks het indalen). Veel uitrusten zeggen ze. Tjah het liefst was ik ook supervrouw en deed ik 100 dingen, maar begin me er een beetje aan over te geven
Het hoort er een beetje bij, de laatste weken, die vermoeidheid. Neem je rust en doe de dingen die je kan doen. En vraag extra hulp van mensen uit je omgeving. Mijn moeder hielp me vaak mee en dat scheelde enorm! En vergeet niet dat dit warme weer (lees: plakkerige zweet-weer) ook uitput! Succes met de laatste loodjes!
hey bedankt voor jullie antwoorden vast dit is de 4e kleine die op komst is en heb het nog nooit zo extreem gehad als nu....wijt het ook aan het weer want het is vies benauwd maar het is knap irritant. misschien dat het ook anders is nu omdat ik nu dus nog aan alles moet beginnen (pas verhuisd) en bij de vorige drie bij 6 maanden al alles (ingepakt in plastic) klaarstond :s pff zijn echt zware laatste loodjes deze keer (sorry voor het klagen)