Ooronsteking!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door AnnaS, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Wie heeft hier ervaring mee?

    Cecile is een flinke tijd verkouden geweest en had ook een beetje last van haar oortjes, maar het was niet verontrustend. Misschien waren het ook wel de tandjes.
    Maar afgelopen dinsdag waren we bij de dokter en ik vroeg aan hem als hij ook even in de oortjes wilde kijken vanwege dat ze er al meer aan zat te trekken. Het gehoorgang was inderdaad rood maar de trommelvlies zag er goed uit dus kon die er nog niks aan doen.
    Maar nu sinds gisterenmiddag zit ze veel aan het oortjes en jammel en huilt soms ook ineens. Ben dat niet van haar gwend want ze huilt dus nooit zomaar.
    Vanmorgen was het constant huilen en heb ik haar maar een zetpil gegeven tegen de pijn, ze had geen koorts. Alleen gisterenavond had ze wat verhoging. Nu heb ik wel de huisarts weer gebeld en kan ik straks om 11 uur langs komen. Denk dat de ooronsteking nu wel doorzet, want anders huilt ze niet zoveel.
     
  2. MamaDjem

    MamaDjem Niet meer actief

    Hier ook volgens mij. Mijn zoontje heeft sinds gisteravond koorts (nu verhoging). Aangezien hij vaker oorontsteking heeft, ga ik daar nu ook van uit.
    Zielig is het voor die kleintjes hè?
    Veel succes straks bij de huisarts. Hoop voor je dat het snel beter gaat.

    Groet,
    Djem
     
  3. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Wat zegt ou huisarts? Krijg je ook iets tegen de ooronsteking, omdat je al zei dat je kindje al vaker ooronsteking heeft gehad.
     
  4. MamaDjem

    MamaDjem Niet meer actief

    Nou, eerlijk gezegd ben ik niet naar de huisarts geweest. Ik wil het nog even afwachten. Als het erger wordt ga ik wel heen. De vorige keren heeft hij antibiortica gehad. Toen was het ook heel snel over.
    Ik ben benieuwd wat jouw huisarts zegt.
     
  5. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    We zijn bij de huisarts geweest en ze heeft wel ooronsteking, maar zolang ze geen koorts heeft en geen troep uit de oortjes kwamen moest ik het nog 3 dagen aan kijken. Als het begin volgende week geen verandering is dan even terug komen. En als de eet en drinklust sterk verminderd en suf word moest ik ook eerder aan de bel trekken. Ik moet het eerst met paracetamol zetpillen doen.

    Ja het is niet leuk om je kindje pijn zien te lijden, maar de huisarts zei dat ze er even doorheen moeten en ook om het afweersystheem sterker te maken, daarom had antibiotica nu ook geen zin.
     

Deel Deze Pagina