Op de helft en ineens geen pijnlijke borsten meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moonie, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonie

    Moonie Fanatiek lid

    19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik ben op de helft van mijn zwangerschap en sinds gisteren ontdekte ik dat ik ineens geen pijnlijke borsten meer heb.
    Zolang als ik zwanger ben kan ik er zelf nauwelijks aanzitten en nu doen ze nog nauwelijks pijn?

    Is dit normaal?
     
  2. bloempje82

    bloempje82 Actief lid

    12 jan 2007
    323
    0
    0
    Hoi,

    Bij mij deden ze al ver voor dat ik 20 weken zwanger was geen pijn meer, ben dr blij van, was echt pijnlijk...
     
  3. Moonie

    Moonie Fanatiek lid

    19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Bedankt voor je snelle reactie!

    Dus ik moet gewoon blij zijn begrijp ik :D
     
  4. bloempje82

    bloempje82 Actief lid

    12 jan 2007
    323
    0
    0
    Ik was dr wel heel blij mee, toen ze zo'n zeer deden kon ik er niet eens naar kijken hihi. Moet wel zeggen dat ik nu af en toe een paar steekjes erin voel, maar dat zal wel komen omdat de borsten zich voorbereiden op borstvoeding.
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik heb helemaal geen zere borsten ;)
     
  6. Anz

    Anz Actief lid

    21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    bij mij was het iets later dat ze geen pijn meer deden. Nu inderdaad af en toe een "toeschietreflex-gevoel". Maar dat doet geen pijn. En ik ben er heeeell erg blij mee! M'n borsten zijn duidelijk druk bezig met de voorbereiding, zie nu al colostrum.
     
  7. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Bij mij deden ze ook al veeeel eerder geen pijn meer. . . dacht zo rond de 10 weken al niet meer, daarvoor heel erg!
     
  8. Line

    Line Fanatiek lid

    7 jan 2007
    2.694
    265
    83
    Ik heb nog helemaal geen last van pijnlijke borsten gehad :) Wel last van misselijkheid tot 20 weken... de kwaaltjes komen en gaan tijdens een zwangerschap.
    Maak je dus maar geen zorgen :D
     
  9. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    yep, hier ook. In de 12de week namen alle verschijnselen af, maar alles was goed. Verder nauwelijks last van mijn borsten gehad, en nu begint het pas een beetje te komen. Maar dat komt natuurlijk omdat ik in mijn laatste weekjes zit en mijn borsten zich langzaam op borstvoeding gaan voorbereiden :)
    dus geen zorgen!

    groet, Amber
     
  10. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Mijne doen soms nog pijn maar niet altijd.
    Ze zijn nu druk met vocht verliezen :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina