Op een persoon vallen puur qua innerlijk

Discussie in 'De lounge' gestart door Kelly19, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly19

    Kelly19 Actief lid

    26 jan 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    Zijn er hier meiden die puur op het innerlijk van een persoon gevallen zijn?
    Dus met andere woorden de persoon in kwestie past qua uiterlijk totaaal niet bij je 'type' plaatje maar zijn innerlijk maakt alles goed en is alles wat je in een man zoekt/zocht..

    Ben er wel benieuwd naar omdat ik in zn situatie zit... ;)
     
  2. collo003

    collo003 VIP lid

    12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan in het begin. Vind mijn man een aantrekkelijke man, maar geloof niet dat hij door de rest van de maatschappij als "stuk" wordt gezien.
    Wat ik wel weet is dat ik nog nooit zo verlieft ben geweest als op hem en ik nu af en toe nog steeds vlinders voel. Kan gewoon zo veel lol met hem hebben. Vind het heerlijk als hij in de buurt is.
     
  3. Wortel

    Wortel Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ja hoor! Terwijl mijn vriendinnen altijd op zoek waren naar het perfecte uiterlijk, vroeg ik me altijd af of ze hem nog steeds
    Leuk zouden vinden met bijv. Brandwonden... Het gaat voor mij echt om het innerlijk.
     
  4. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    meestal word je toch verliefd op het uiterlijk....


    of ja nee dat nou ook weer niet ik bedoel meer : als je mekaar niet kent wil je mekaar toch beter leren vanwege het uiterlijk en als het innerlijk dan ook nog leuk is .... dan kun je hevig verliefd worden,

    zo is het bij mij meestal gegaan, zo ook bij mijn man,

    maar mijn ex... die was niet echt super knap, ik zou er ook nooit voor gevallen zijn , maar hij heeft me enorm geholpen toen een paar knapen mij lastig vielen in de disco, zodoende aan de praat gekomen en hij was er lief,

    ik ben van mening dat uiterlijk er totaal niet toedoet, het karakter moet bij elkaar passen je moet mekaar kunnen waarderen en respect hebben voor elkaar, ondanks dat je niet bij elkaar "past" toch van elkaar kunnen houden,


    ik vind dat het uiterlijk van mij en mijn man enorm bij elkaar past, en ik moet eerlijk zeggen dat ik weet dat hij vast niet voor iedereen een enorm lekker ding is..... (tja wie wel ;)) maar voor mij wel... ik vind hem echt enorm aantrekkelijk en sexy en er goed uizien


    maar ik kan je dus geen tips of advies geven.
     
  5. blinky

    blinky VIP lid

    11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    mijn man is qua uiterlijk totaal niet het type waar ik altijd op viel. wij zijn via een gezamelijke vriend in contact gekomen en dat klikte gelijk heel goed. we zijn een jaar goed bevriend geweest voordat bleek dat we elkaar toch wel erg leuk vonden. ik ben trouwens ook niet echt zijn type. hij was eerst verliefd op mijn zusje en dat is echt een totaal ander type dan ik
     
  6. Kelly19

    Kelly19 Actief lid

    26 jan 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    ik val dus echt op zn innerlijk hij heeft alles wat ik zoek in een man, is ontzettend lief en behandeld mij en de kindjes met respect.. het enige waar ik dus nu tegen 'aanhik' is het feit dat hij een echte boer is haha wat klinkt het dom zo.:) (hij is paardenhandelaar) zijn kleding is dan ook erg simpel maar wel netjes..
    hij is gewoon een totaal 'ander' type man dan waar mensen mij bijv. mee zouden verwachten
     
  7. Arevinol

    Arevinol VIP lid

    7 okt 2007
    7.759
    2
    0
    mama!
    Hm, nee ik vind uiterlijk toch wel heel belangrijk geloof ik...:)
    Al ben ik ook wel eens verliefd geweest op iemand die niet perse mijn 'type' is, maar er toch wel erg leuk uit zag.

    Maar lijkt me wel top als je daar helemaal schijt aan hebt. Want vaak gaan relaties natuurlijk kapot als later blijkt dat je totaal niet bij elkaar past.

    Overigens is het wel zo dat verliefdheid je vaak overvalt en dan vind je álles wat die persoon doet/is geweldig (het innerlijk dus). Tot de roze wolk voorbij is en je merkt dat je je eigenlijk ontzettend begint te irriteren aan al die eigenschappen die je eerder geweldig vond ;)
     
  8. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    ik vraag me af of ze hem nog zo Leuk zouden vinden met bijv. Brandwonden... Het gaat voor mij echt om het innerlijk.[/QUOTE]

    ja maar goed ik denk dat je in de disco bijv niet gauw denkt : hee dat vind ik een lekkerding laat i kdaar eens een praatje mee maken of een drankje aanbieden...

    sorry voor als ik mensen beledig !!!!

    maar ik denk dat het in reallife gewoon zo werkt, je gaat voor het uiterlijk, valt het innerlijk tegen ja dan is het aju paraplu,

    of juist als je bevriend bent met iemand met brandwonden dat je dan verliefd word op het innerlijk,

    ik heb het nu trouwens over echt ernstige verminking van brandwonden hé

    en nogmaals sorry als ik iemand beledig,

    mocht mijn man nu door wat dan ook in een rolstoel komen of ernstige brandwonden krijgen zou ik hem nog zo sexy vinden,
    het zit namelijk ook in de dingen die hij doet, wat hij zegt en hoe hij het zegt, hoe hij me aanraakt, ik zal hem er niet voor verlaten
     
  9. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Jep, mijn man is helemaal niet het type waar ik normaal op val, maar hij is het toch helemaal voor mij :)
     
  10. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief


    hahaha serieus joh op je zusje ?? dat had ik nou nooit verwacht,



    ik vind jullie juist zo leuk bij elkaar !!!!
    i kvind jullie qua uiterlijk ook echt goed bij elkaar passen !
     
  11. This is me

    This is me Fanatiek lid

    15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ik heb mijn man op mijn vorige werk ontmoet.
    Op mijn eerste werkdag zag ik hem in de verte en was meteen al geintresseerd in hem en hij had precies het zelfde.
    Dus bij ons is het begonnen omdat we elkaar leuk uit vinden/vonden zien.
    Uiteindelijk bleek hij ook nog eens innerlijk helemaal mijn type te zijn.

    Ik denk dus dat je (onbewust) aangetroken wordt door iemands uiterlijk en later groiet het in iets meer als je elkaar beter leert kennen.
     
  12. Arevinol

    Arevinol VIP lid

    7 okt 2007
    7.759
    2
    0
    mama!
    Oh dat lijkt me heel erg, als je vriend eerst verliefd zou zijn op je zusje!! Ben je dan niet altijd bang dat hij haar stiekem nog steeds wel errug aantrekkelijk vindt..?

    Mijn vriend viel trouwens ook in eerste instantie niet op 'mijn type'. Ik ben blond en hij viel altijd op donker. Voor hem heeft t ook moeten groeien (en ik heb er heel hard aan moeten werken, haha).
     
  13. Alita

    Alita Niet meer actief

    Mijn vriend kon ik al heel lang dus nee ben niet perse op zijn uiterlijk gevallen....al die tijd dat ik hem kon vondt ik hem niet aantrekkelijk op die manier..

    Uiteindelijk ben ik wel voor hem gevallen en nu zie ik dat wij voor elkaar bestemd waren al die tijd!
     
  14. zaterdag

    zaterdag Fanatiek lid

    28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    ik val wel eerst op het uiterlijk, puur vanwege het feit dat je iemand zijn innerlijk eerst moet leren kennen en je het uiterlijk gewoon als eerste ziet.
    Het is wel zo dat als iemand aantrekkelijk is en het blijkt een enorme hork, je er wel snel klaar mee bent.
    Ik vind mijn man aantrekkelijk (gelukkig maar :) en innerlijk val ik enorm op zn humor en persoonlijkheid.
    En ik hou van mannen met donker haar en niet op (licht)blond, dat vind ik gewoon niet aantrekkelijk.
    Of mijn man door anderen ook aantrekkelijk gevonden, weet ik natuurlijk niet. Ik hoor wel vaak dat het een leuke vent is, zowel als mensen hem in het echt zien als op een foto.
     
  15. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Daar zou ik dus ook bang voor zijn. Denk dat ik me daar niet overheen zou kunnen zetten :) en daar telkens opnieuw over zou beginnen tegen hem.

    Toen ik mijn man leerde kennen vond ik hem al meteen aantrekkelijk, maar uiterlijk is voor mij niet persé noodzakelijk om iemand ook innerlijk aantrekkelijk te vinden.
     
  16. zaterdag

    zaterdag Fanatiek lid

    28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    haha ik heb het ook zoiets gehad. Buurjongen van mijn man was eerst verliefd op mij, ik kreeg op valentijnsdag van zowel mijn (nu) man als van buurjongen een kaartje.
    Ik ben uiteindelijk met mn man gegaan. Was wel lullig voor buurjongen maar ja, gevoel is gevoel en hij heeft nooit rot gedaan erover.
    In datzelfde jaar kwam mijn zus terug in de UK waar zij werkte en werd verliefd op die buurjongen.
    Vandaag de dag wonen zijn samen met 2 kids en is hij dus mijn zwager.
    Lachen he, we hebben het er nog weleens over gehad.
    Mijn zus is trouwens een heel andere type dan ik ben, das wel weer grappig.
     
  17. Wortel

    Wortel Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Natuurlijk kijk je naar het uiterlijk. Maar voor mij is het innerlijk zoveel belangrijker.
    En voor degene die dit topic opende; zijn kledingsmaak kun je in de loop van de tijd vast wel een beetje veranderen.:cool: misschien weet hij helemaal niet hoe het ook kan en heeft hij daarvoor een vrouw nodig... Echt mijn advies is; ga ervoor! Het klinkt als een perfecte match!


    ja maar goed ik denk dat je in de disco bijv niet gauw denkt : hee dat vind ik een lekkerding laat i kdaar eens een praatje mee maken of een drankje aanbieden...

    sorry voor als ik mensen beledig !!!!

    maar ik denk dat het in reallife gewoon zo werkt, je gaat voor het uiterlijk, valt het innerlijk tegen ja dan is het aju paraplu,

    of juist als je bevriend bent met iemand met brandwonden dat je dan verliefd word op het innerlijk,

    ik heb het nu trouwens over echt ernstige verminking van brandwonden hé

    en nogmaals sorry als ik iemand beledig,

    mocht mijn man nu door wat dan ook in een rolstoel komen of ernstige brandwonden krijgen zou ik hem nog zo sexy vinden,
    het zit namelijk ook in de dingen die hij doet, wat hij zegt en hoe hij het zegt, hoe hij me aanraakt, ik zal hem er niet voor verlaten[/QUOTE]
     
  18. Kelly19

    Kelly19 Actief lid

    26 jan 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    Ja.. dat denk ik ook dat er wel een match is ondanks uiterlijk
    Ik denk vaak aan hem en kan met hem lachen wat ik in mijn vorige relatie niet kon daar irriteerde ik me alleen maar aan dingen...
    En inderdaad daar had ik het nog met me zusje over wij kunnen destijds wel wal sleutelen aan zijn kleding smaak natuurlijk :cool: (mocht er iets van komen)
    we willen allebij alleen niks overhaasten en ook dat sluit weer bij elkaar aan,we hebben gezegt zoals het nu gaat is het goed en we zien wel waar het op uitkomt en dat is voor nu prima ;)
     
  19. Mamaloe26

    Mamaloe26 Fanatiek lid

    26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ja! Niet dat mijn man lelijk is, maar ik denk ook niet dat ze hem vandaag of morgen gaan vragen als gezicht voor armani :D
    Hij is wat mager zeg maar.
     
  20. Spitsmuis

    Spitsmuis Niet meer actief

    Eerste waar ik naar kijk ik toch uiterlijk,dat is het eerste wat je ziet.
    Toen ik mijn man leerde kennen was dat ook zo het geval.
    Eerste gedachte was meteen;Hij is LEUK!!!!!
    We kenden elkaar via een datingsite en dit was de eerste echte ontmoeting.
    We hadden elkaar immers alleen gezien op foto's en op de webcam(gewoon webcammen hoor hahaha)
    Toen vond ik hem al leuk maar eenmaal in het echt vond ik m echt heel leuk.
    Was niet acuut verliefd,dat niet.
    Maar tijdens onze uren durende wandeling langs het water,zitten bij op een stijgertje tussen de bomen en planten en vogeltjes(was echt super super romantisch,hoog zomer ook)
    Tijdens die wandeling,het zitten op de stijger,uitkijken over het water,toen begonnen de vlinders intrek te nemen in mijn buik.
    Later zijn we nog wat gaan drinken ergens en ik voelde me echt in de 7e hemel.
    Gelukkig was ik niet de enige haha,hij had dit precies zo.
    Die avond de aller eerste zoen,en sindsdien niet meer uit elkaar te krijgen!
    Dus het uiterlijk is wel wat mij als eerste laat opvallen maar het innerlijk maakte mij echt helemaal verliefd.
    Tis dus eigenlijk beide bij mij.
     

Deel Deze Pagina