Op naar de volgende ronde

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ally, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

    Ally Fanatiek lid

    22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Dit was de derde ronde ,weer niet gelukt.
    probeer positief te blijven,maar toch ga je denken,hoelang gaat het duren.
    sinds ik bezig ben met zwanger worden ,heb ik voor de ongi dgn ook zwangerschapsymptonen,je wordt er gek van.
    om heen is iedereen ook zwanger,dat maakt het moeilijk,vooral als je hoort dat het niet de bedoeling was :cry:
    ik zat eraan te denken om deze maand helemaal niks op te schrijven,wanneer de volgende nod is we zien wel.
    ik ga maar weer ,kom over paar daagjes weer terug ,maar nu effe niet.
    moest dit gewoon effe kwijt,want ik probeer positief te blijven,maar dat lukt op dit moment niet echt
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    He balen Ally! Ik herken je gevoel. Heb ook net mijn derde ronde afgesloten en had ook meteen de gedachte; hoe lang gaat het duren voor ons? en zal het allemaal wel gaan lukken? Om me heen zijn de meesten in de eerste of tweede maand zwanger geraakt (heel snel natuurlijk). Vooral de dag van mijn ongi ben ik een beetje depri. Daarna gaat het wel weer, kun je ook wel weer positief denken en realiseer je je dat er genoeg anderen zijn die er ook meerdere maanden of zelfs nog langer over moeten doen. Ik hoop dat je ook weer wat positiever kunt gaan denken en hoop dat we allemaal snel beter nieuws mogen brengen!
    Heel veel sterkte en suc6 meid!
     
  3. Niet meer actief

    Balen meid, ik kan je gevoel goed begrijpen hoor. Elke maand ben je zo hard aan het hopen dat het raak is en dan is die teleurstelling helemaal erg als je :evil: toch weer komt

    Als er veel zwangere in je omgeving zijn is het nog moeilijker ja.
    Heel veel sterkte meid
     
  4. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ik begin nu aan ronde drie!! Heb eerst twee maanden nodig gehadom te ontpillen. Ik reken nergens op en zie wel wanneer mijn lichaam weer gek gaat doen. En dat is toch altijd wel vrij snel :x PMS :x . Maar kan het wel begrijpen als iedereen om je heen zwanger is. Ik vind het eigenlijk best sneu voor mijn schoonzus om het te vertellen mocht hetraak zijn deze ronde. Ze heeft net een MK gehad. Maarja zo is er altijd wel iets

    succes iedereen
     
  5. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Het blijft altijd vervelend he!

    Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en je weer vol goede moed in een nieuwe ronde kunt storten. En het is een cliché, maar binnen een jaar wordt ongeveer 80% zwanger. Maar ja voor nu schiet je daar niet veel mee op.

    Kop op meid!

    Pim
     
  6. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Meiden,
    kan me voorstellen dat je je afvraagt hoelang gaat het duren, heb ik ook last van, we zijn inmiddels al anderhalf jaar bezig en heb 1 miskraam gehad en idd is het moeilijk als iedreen om je heen zwanger wordt of al kinderen heeft, maar ik gun het deze mensne ook echt, doet ff pijn en wij hadden gisteren echt zoiets van, zou het in 2006 ????? Lets hoop
     
  7. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Balen meid! Hopelijk meer geluk in de volgende ronde!
     
  8. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    jammer meid op naar de volgende ronde ik ga nu naar ronde 3
     
  9. moni

    moni Actief lid

    3 dec 2005
    127
    1
    0
    Wat is het toch iedere keer weer vervelend. :( Ik zou woensdag mij NOD hebben. Helaas ben ik zondag 1 Jan ongesteld geworden. Mijn vriend en ik dachten ook echt dat het gelukt was. We hebben op de "goede dagen"geklust.(met behulp van de ovulatietesten) Ik voelde me echt ellendig. (overal rekening mee gehouden met de feestdagen wat eten en drinken betreft) Van mijn cylcus snap ik al helemaal niks meer van. Hij gaat van 28, 29, 30, 31 weer naar 28.
    Nou ik hoop dat de volgende maand ons meer geluk gaat brengen.
    Ik wens iedereen een vruchtbaar 2006.

    Groetjes!
     
  10. Ally

    Ally Fanatiek lid

    22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hier ben ik weer ,nu een beetje positiever.
    ik wou paar dgn niet komen ,maar dit is verslavend,ik wou toch effe kijken of er gereageerd
    was,bedankt meiden voor de oppeppende woorden.

    fredje jij bent nu 1,5 jr bezig,als ik daqar aan denk word ik gewoon bang.
    maar wat kunnen we anders.

    Ally
     
  11. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    He zeg...vervelend voor je....

    Ik zit in de eerste ronde, maar gezien de kwaliteit van het zaad van Jan gaan we ervanuit dat ook wij het nog heeel lang moeten blijven proberen...
     
  12. milou

    milou Niet meer actief

    door, als dit je eerste ronde is, waarom is het zaad van jan dan nu al onderzocht??? of heb ik dat in een ander topic gemist??
     
  13. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Oh, haha...heb ik nooit gezegd...

    Jan heeft (nogal wilde jeugd op meer vlakken achter de rug) met een aantal vrouwen voor mij die niets gebruikten, en ook een lange relatie met iemand....nooit had het enig resultaat, en toen is hij zelf eens achter zijn oren gaan krabbelen.

    Hij heeft zich toen voor alles laten testen (aids en alles) en ook gemeld dat hij zijn zaad niet vertrouwde, en heeft toen tests gehad. (is vorig jaar gebeurt)
     

Deel Deze Pagina