Op NOD negatieve test, is er nog hoop?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Esmaralda, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Heey meiden,

    Ik heb vandaag mijn nod en heb net een test gedaan. Die is echt spierwit!
    Kan ik eventueel nog zwanger zijn?
    Ik weet niet precies wanneer ik positief kán testen, aangezien ik met mijn zoontje pas 7 dagen ná mijn nod een test heb gedaan. Die was meteen knalpositief.

    Mijn cyclus is op zich best regelmatig.
    Ik voel helemaal niks wat op een ongesteldheid kan duiden. Ik dacht eigenlijk dat het deze keer raak was door allerlei vage dingetjes. Zou ik het daarom tegen kunnen houden onbewust?
    Ik vind die onduidelijkheid echt naar. Ik ben trouwens na de bevalling van mijn zoontje maar 2 maanden aan de pil geweest, dus daar ben ik al een tijdje weer vanaf.

    Alvast bedankt voor jullie antwoord!
     
  2. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Zolang er geen menstruatie doorbreekt, is die kans er altijd nog :)
    Ik testte bij Thirza 19 dagen overtijd pas positief (33 dagen na ei).
    De keer daarop 4 dagen overtijd pas positief, de keer daarop 1 dag voor NOD en de laatste keer 2 dagen overtijd... Het wisselt dus per zwangerschap.
     
  3. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik teste 5 dagen na NOD pas positief. Op NOD, dag erna en de dag daarna allemal negatief.
    Het kan dus nog.
     
  4. Wachtende

    Wachtende Fanatiek lid

    29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Afhankelijk van de eisprong en de innesteling en dan ook nog eens de snelheid waarmee je HCG aanmaakt hebben er allemaal mee te maken.

    Zolang je niet ongi bent is er hoop :)
     
  5. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Thnx meiden! Jullie geven me weer wat hoop! :D Ik ga dus maar even afwachten. Wanneer denken jullie dat ik weer het beste kan testen? Of zal ik gewoon afwachten?
     
  6. Ananas89

    Ananas89 Fanatiek lid

    31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Esmaralda, wat spannend!
    Jammer dat je test negatief is.
    Anders doe je over 2 dagen nog een test? Hoef je niet lang in onzekerheid en als je zwanger bent is je HCG als het goed is weer verdubbeld. Tis maar een ideetje;)

    Ps. Toen ik van J. zwanger was testte ik op 4 weken en 4 dagen pas positief (had toen de 2e echo...)

    Liefs!
     
  7. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wow meen je dat nou? Dat is idd pas laat!
    Okee, nouja dan ga ik maar afwachten! :)
    Bedankt voor je advies ;)
     
  8. Sweetheart86

    Sweetheart86 Fanatiek lid

    1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Ja afwachten joh, eerst even kijken of je wel overtijd bent? en na paar dagen nog niet ongi weer testen zou ik zeggen.

    maar het wachten duurt lang !! ik zit nu ook op het " wachtbankje"....
     
  9. rensje

    rensje Fanatiek lid

    30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    ja hier ook precies hetzelfde... vanmorgen getest en hardstikke wit!! dus negatief... ben nu 3 dagen overtijd... en ben normaal stipt ongi!! vind dat wachtbankje ook iets verschrikkelijks... maar goed er is niet anders dan wachten...! ook hier totaal geen symptonen van aankomende ongi.. !! pfffffffffffffff was vanmorgen best teleurgesteld omdat ik dacht dat ik echt zwanger ben/was.!!
     
  10. Boukje L

    Boukje L Actief lid

    3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook iemand vandaag NOD. Gisterenmiddag een test van kv gedaan (omdat ik me niet in kon houden....) deze was ook witter dan wit.
    Maar ook vandaag nog helemaal niks te bekennen wat op een aankomende ong lijkt. Ik vind 't prima, maar wel zenuwslopend!!

    Esmeralda: ik zou als ik jou was vrijdag weer testen. Anders blijf je er zo mee bezig lijkt mij. Succes!!! Hopen dat we allemaal snel een mooie test in handen mogen hebben!
     
  11. Lies29

    Lies29 Bekend lid

    5 sep 2008
    700
    0
    0
    ja balen is dat als je moet wachten. Ik heb rond kerst mijn ei gehad, vermoedelijk en vorige week vrijdag negatief getest.
    Nu bijna een week later doen mijn borsten nog steeds gruwelijk zeer. Vandaag is daar een soort spierpijn bijgekomen. Ook vanmorgen echt kokhalzen dus misselijk hoog gevoel.
    Ik voel me kei zwanger, maar of het echt zo is.............. (ik denk van wel, maar goed wie ben ik :)

    Morgenvroeg ga ik een test halen dan zullen we het gaan zien.

    Succes allemaal.
     
  12. zwangerwens

    zwangerwens Fanatiek lid

    9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb vandaag een test gedaan (negatief). ik zit in de 2e ronde en als ik zelfde cyclus heb als de 1e zal ik ma mijn ongi moeten krijgen. Maar heb het gevoel dat ik mijn ei al vrij vroeg gevoeld heb dus dacht, na ei gevoeld te hebben zou je 2 wk daarna ongi horen te worden, maar dat is niet gebeurd. En nu 3 testen later nog negatief. Kans op zwanger te zijn wordt steeds kleiner volgens mij...:( Of zal het nog kunnen?
     
  13. rensje

    rensje Fanatiek lid

    30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    nu zie ik wel dat mijn test 3 maanden over de houdsbaarheidsdatum is!! zou dit erg veel kwaad kunnen??? tja en anders in het weekend nog maar testen!!! met een nieuwe test...
     
  14. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Er zijn er dus meer met dit probleem! Heel vervelend dit wachten, wij willen gewoon duidelijkheid, ongesteld of zwanger! haha :)

    Even een update van mij: Ik had gister heel licht roze bij afvegen, dus ik dacht noujah tis over en uit, maar daarna niks meer gehad en nu nog steeds niet. Ik snap er niks van en ik voel nog niks wat op een ongesteldheid kan duiden. Ik ga morgenochtend weer een test doen, dan is het 2 dagen later. ALS het zo is, dan moet het hcg wel verdubbeld zijn.

    Bedankt voor jullie antwoorden meiden, en ik ga duimen dat jullie gewoon hartstikke zwanger zijn!
     
  15. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    @Rensje: Ik heb eigenlijk geen idee, maar ik zou voor de zekerheid wel even een nieuwe doen. Ik zou de hele dag twijfelen.
     
  16. babiessss

    babiessss Lid

    2 nov 2011
    8
    0
    0
    Niet om negatief te zijn;

    Maar bij mij wees uiteindelijk uit, na een aantal keer "overtijd" te zijn geweest dat ik een cyste op mijn eierstok had, welke ervoor zorgde dat mijn altijd zo correcte cyclus af en toe helemaal de kluts kwijt was....

    Wil alleen aangeven als je meerdere malen "overtijd" bent terwijl je cyclus normaal wel regelmatig was, je misschien even te laten onderzoeken bij een huisarts. Zo gebeurd en geeft veel zekerheid.

    Verder allemaal veel succes!
     
  17. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Bedankt voor je advies, ik zal het in mijn achterhoofd houden :)
    Ik ben inmiddels ongesteld geworden, op de 14de al. Dus was 2 dagen te 'laat'. Wij gaan dus naar ronde 5 :)
     

Deel Deze Pagina