op stap met Amerikaanse gasten!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door jessi, 13 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

    jessi Fanatiek lid

    15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Hoi dames,

    Om een lang verhaal kort te maken mijn tante is overleden maar ze heeft een hele tijd in Amerika gewoond. Daar is ze getrouwd geweest met een man die al kinderen had. Nu komt er een van zijn schoondochters met een kleinzoon naar Nederland. Ik ga een dagje met hun op stap. Nu twijfel ik moet ik ze laten zien waar mijn tante is opgegroeid (Utrecht) of de traditionele toeristen plekken. Hebben jullie tips wat leuk is om naartoe te gaan?
     
  2. EdelHertje

    EdelHertje Niet meer actief

    Leuk!

    Ik heb ook familie uit Amerika, zij zijn vorig jaar langs geweest.

    Madurodam vonden ze heel erg leuk om te zien én waar ze nu nog over na praten is Giethoorn :).

    Amsterdam vind ik ook zeker een must 😁.
     
  3. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Amaterdam is altijd goed
    Madurodam idd
    Delft
    Zaanse Schans
    Keukenhof
     
  4. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou dit aan de familie zelf vragen, die hebben vast hun eigen voorkeur!
     
  5. Stroopie

    Stroopie Fanatiek lid

    11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Als je maar 1 dag hebt, zou ik naar Madurodam gaan. Heb je heel nederland gehad. :D
     
  6. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hangt ook heel erg van de leeftijd af en waar ze zelf vandaan komen. Komen ze zelf uit een grote stad, dan zou ik voor Amsterdam gaan. Voor iemand uit een metropool is een kleinere stad al snel saai. Als ze uit wat landelijker gebied komen, dan kun je prima naar Utrecht gaan. Leuke boottocht over de gracht. De binnenstad laten zien. Museumpje meepikken...

    Of als ze van pretparken houden, dan neem je ze mee naar de Efteling :D

    Als je meerdere dagen hebt, zou ik sowieso Amsterdam doen.
     
  7. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Het is een schoondochter van de man die met jouw tante getrouwd is. In feite is zei dus helemaal niks van jouw tante en vraag me af of zij behoefte heeft te zien waar jouw tante vroeger gewoont heeft enzo.

    Zelf zou ik met haar overleggen wat zij wil. Ik neem aan dat ze al meerdere uitstapjes gepland heeft en het zou zonde zijn als ze dingen dubbel gaat doen.
     

Deel Deze Pagina