Maxi Cosi zonnescherm

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annie24, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

    Annie24 Fanatiek lid

    2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    In het klepje van de maxi cosi zit zo'n zonnescherm verstopt. Helaas is mijn vriend er met zijn arm achter blijven hangen toen hij de mc in de auto wilde zetten waardoor hij nu niet meer netjes zit, maar een soort van scheef.

    Iemand enig idee of je dat zonneschermpje er bv uit/af kan halen en er opnieuw weer opzetten of inzetten? Neem aan dat je het ook kan wassen, dus ik denk dat dat wel moet kunnen, maar hoe?
     
  2. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    zit jouw zonnescherm niet gewoon met klittenband om de armsteun heen?

    xxx
     
  3. misa

    misa Niet meer actief

    Wat voor maxi cosi heb je?
    Ik denk dat je dan de hele zitting los moet halen om te zien hoe het vast zit. :)
     
  4. AMS

    AMS Fanatiek lid

    14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Bij de cabriofix zitten aan de beide onderkanten 2 lusjes (moet je wel een beetje je vinger ertussen wroeten zitten vrij diep) als je die los haalt kun je hem er helemaal uithalen en evt wassen.
     
  5. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    je kan hem ook weer recht trekken als het goed is
     
  6. Annie24

    Annie24 Fanatiek lid

    2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    We hebben idd de cabriofix en 1 aan kant is blijkbaar idd dat lusje los waardoor hij dus scheefstaat.

    Hmmm....dan ga ik zo maar eens pielen ;) Waar moet ik dat lusje eigenlijk aan vastmaken dan?
     
  7. Nonja

    Nonja Fanatiek lid

    12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    oww dat is echt een rot klus :)! Je kan daar waar je het hengsel beweegt, het plastic een beetje losklikken en dan flink pielen om die lusjes weer er achter te haken. Succes!

    *edit* nu ik het zo terug lees hoop ik dat je mij begrijpt :D!
     
  8. AMS

    AMS Fanatiek lid

    14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    er zitten 2 haakjes
     
  9. Annie24

    Annie24 Fanatiek lid

    2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Pffffffffffffffffffff :x:x:x:x:x Wat een $%^&^%$$^&*(@#$ klus zeg! Ik heb echt geen dikke vingers (eerder van die piano vingers) maar dit is gewoon onmogelijk!!!!

    Wie o wie heeft dé oplossing om dat stomme elastiekje goed te krijgen? Ben diegene eeeeeeeeeeeeeeeuwig dankbaar! :D
     
  10. Annie24

    Annie24 Fanatiek lid

    2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Met wat hulp van een pincet is het gelukt!!!!!!!!!!!!!!!!!! Best snel toch; maar 30 minuutjes :D
     
  11. AMS

    AMS Fanatiek lid

    14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Fijn dat het gelukt is! Echt een rotklusje idd...
     
  12. mama van Marit

    mama van Marit Niet meer actief

    Ik heb nu dat de balijn door de stof heen komt. Ook erg vervelend. Heb het nu met een speld vastgemaakt.
     
  13. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    mm ben ik toch bij dat mijn zonnesechermpje met klittenband vast zit als ik dit zo lees hihihi.

    Fijn dat het toch gelukt is en de volgende keer is het met 1minuut gepiept nu je de truc weet ;)

    xxx
     

Deel Deze Pagina