Op straat al lopend pingen ofzoiets

Discussion in 'De lounge' started by Cynnie1984, Jun 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Hier ook een overmatig pingende dochter...en we wonen in een wijk met zo'n 10 middelbare scholen/mbo's, ik stoor me er niet aan, ik vind het wel vermakelijk om te zien. Over pubers valt altijd wel wat te "klagen" laat ze toch lekker :D Ik ben allang blij dat ze op de hoek alleen maar staat te pingen/muziek te luisteren ipv roken of andere rare dingen uit te vreten.

2. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

Ik heb ook zo'n zusje wat echt de hele dag door met haar blackberry zit... zelfs als we uit eten zijn! vind ik ook onbeschoft maarja die jongeren van tegenwoordig vinden het vrij normaal en kijken je alsof je zelf niet helemaal goed bent...

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    maranka: op de fiets is het ook verboden ;) bellen, smsen, pingen alles. je krijgt er gewoon een mooie boete voor als de politie het ziet :) Je bent tenslotte een weggebruiker

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ik stond net trouwens in de rij bij de mac en moest meteen aan dit topic denken. heb er, ja schrik niet, 23!!(van ongeveer 35) mensen gezien met een BB die aan het pingen en dingen waren. Jongste telg die ik met een BB zag was niet ouder dan 9 denk ik. belachelijk!

en dat zegt een BB verslaafde hahaha sry :p

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Een mobieltje is als een geslachtsdeel; je hebt het altijd bij je, maar het hoeft niet altijd te voorschijn te komen.

Laat staan dat het netjes is om er in het openbaar mee te spelen...

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    hahahaha

7. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    En terecht!!:D

8. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Deze vind ik echt geweldig !!!!:D:D:D

9. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Je kan jezelf maar ergens aan irriteren he ;)

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

iedereen loopt tegenwoorid met zijn neus in zo ding. god weet wat ze allemaal doen. maar het zijn net zombie's. ik moet stiekem altijd wel lachen als ze ergens tegenaan lopen ofzo. of ze lopen te bellen en praten dan loeihard zodat je mee kan genieten. waar ben jij? ik zit in de bus en meer van die boeiende verhalen.van de week had ik er1 naast me,die liep zo door rood een keidrukke driebaansweg over en maar drukken en met d'r neus in dat ding. het meest comische vind ik het altijd op de voetbal van me dochter. dan gaat dat diebieltje af en rennen ze het veld af, echt waar. dan pies ik toch echt in me broek hoor. die trainer helemaal over de zeik.en die meiden dan ja maar, me telefoon gaat, ik moet even kijken wie em een bericht stuurd.net of het van levensbelang is. tegenwoordig heeft ie een toilettas waar al die dingen inzitten en die ligt in de bestuurskamer, hahaha.

het moge duidelijk zijn dat ik geen mobiel heb en ook best zonder kan. als ik iemand moet spreken bel ik thuis wel ff.

11. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik irriteer me dus wel aan me collega`s die aan het pingen zijn en zo hun werk niet doen .
    Sorry maar op een kdv hoort het gewoon niet
    Ook ouders die pingend binnenkomen

12. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik geef je groot gelijk hoor. betalen we zoveel geld voor de opvang zodat het personeel kan pingen. als je pingt zijn je ogen niet op de kinderen gericht lijkt me.

13. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik heb ook een BB en pingen doe ik ook graag, maar niet onder het lopen of tijdens visite (of er moet een gevalletje zijn thuis).
    uitgebreid pingen doe ik alleen als er niemand last van heeft...

Zo heb ik er ook wel eentje, mijn moeder belt vaak onder het eten, en hoewel ik dan zeg dat we aan het eten zijn, hangt ze niet op! Erg irri vind ik dat...

14. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Op een kdv hoort zoiets zeeeeer zeker niet! Heb op ons kdv nog nooit gezien dat een leidster uberhaupt een gsm in handen had, ze zijn altijd met de kindjes bezig. Ons kdv verdien dan ook echt een 11 op de schaal 1-10!

15. Sensea

Sensea Niet meer actief

ow da's ook fijn lovelylonnes, misschien bij voorbaat even de tel ernaast leggen of belt ze mobiel. dan even in de keuken wegleggen als je gaat eten.

16. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ja oke maar dat stond niet in de post van ts.. Dat ging over jeugd die pingt op straat.. Boeiend?

17. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Hier hebben jullie zeker ook een punt..op een kinderdagverblijf is dat ook echt not done hoor...bij ons gaat de kleine niet naar een kdv dus niet eens aan gedacht...maar ik vind het zoiezo not done op je werk, bij mij zit een collega die zelfs zijn pad zo af en toe erbij pakt...en pingt enz enz...en hij rookt ook nog eens haha... ojah in ben TS hoor en gooi dit dan ook maar in de groep :)

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    oo oeps.. sorry :p

jaaa ik doe het ook :p

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie

haha je heb wel gelijk
    trouwens 8 kids..jeetje!
    en ik vindt 1 al veel
    respect !

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    serieus waar maken jullie je druk om waar moet dat heen als jullie 65 zijn. laat die pubers lekker pingen zelf deed je ook vanalles toen je puber was toch?!? en tuurlijk is het niet belangrijk wat gepingt wordt, die briefjes wat je vroeger doorgaf in de les was die info wat daarin stond belangrijk en als je stiekem thuis boven met de huistelefoon naar een vriendin ging bellen was dat belangrijk?
    ieddere generatie heeft wel iets toch.
    en als je bezoek krijgt en die zitten te pingen of iets dan zeg je er toch gewoon iets van.
    ik zie het probleem niet eigelijk.

ik watsapp zelf ook en check m'n hyves en facebook via mijn foon en het bevalt me prima en tuurlijk niet als ik op bezoek ben of onder het werk of iets maar dat heeft niks met die foons te maken maar met fatsoen!

Share This Page