hey dames, wij gaan opzoek naar een nieuwe provider. We hebben op dit moment UPC maar ik heb er zoveel klachten over.... de decoder kan je op pauze zetten, maar als je hem dan 5 minuten later aanzet, begint hij weer bij het programma waarmee je voor het eerst de zender opzette ( heel irritant) Terug spoelen doet hij niet goed, vooruit spoelen lukt ook niet goed. Verder hebben ze vaak storing en laatst was hij continue aan het resetten ( stond ook op de site vermeld) maar dat was gewoon irritant als je dan een film oid aan het kijken bent. Dus vandaar mijn vraag aan jullie, welke provider hebben jullie en zijn jullie er tevreden over? We betalen iets van 75 euro voor 30mb inet, onbeperkt bellen en digitale tv met HD..
Wij hebben zeelandnet en zijn super tevreden, nooit gezeik, bijna geen storingen, helemaal geweldig! In 'essent' tijden was dat wel anders
upc een geen problemen meé 1 keer veel gezeur omdat het bereik minimaal was maar na dreigen dat ik het contract op zou zeggen . Kwam er toch met tegenzin een monteur. Eerst zeiden ze je jaar is niet voorbij ik zo nee maar jullie leveren niet waar ik voor betaal dus dat is contracctbreuk en dan mag ik opzeggen. Nou het bleek dus ook een defect aan hun kant te zijn en sinsdien geen problemen meer mee.
wij hadden eerst ook upc en altijd problemen. nu hebben we digitale tv, internet en gratis bellen naar vaste nummers in 1 pakket van kpn en dat bevalt heel goed. ideaal je kan er mee opnemen en alle programma's terugkijken.
Ziggo alles in 1, en helemaal tevreden. We hebben 1 keer een probleem gehad, maar dat werd ook gelijk weer opgelost.
Wij hebben internet en tv van ziggo, nooit klachten alleen ligt internet er 1x per jaar uit door storing maar daar heb ik alle begrip voor...
Wij hebben ook UPC. Het ene jaar geen problemen, het andere jaar een heleboel problemen. De eerste keer was, toen wij hier naar toe verhuisde en we ons pakket mee lieten verhuizen. Er bleek alleen geen aansluiting te zijn in het huis (ook geen groene kabel die IN het huis ging). Volgens UPC was dit wel het geval, aangezien ze daar wel eens signaal van gehad hadden. Mijn vriend en schoonvader, hebben toen de hele stoep eruit gehaald, om te kijken of de groene kabel het huis in ging. Nee dus! En UPC bleef volhouden. Het kon alleen verholpen worden, als wij zelf de kosten van de monteur (heel duur) zouden betalen. Wij hebben toen ook gedreigd met opzeggen van het contract, omdat ze hun diensten niet bij ons konden leveren. Achteraf is de BAM geweest om het probleem om te lossen en die heeft gezegd, dat ze de factuur door zouden sturen naar UPC, dat UPC hier verantwoordelijk voor is en we mochten zelfs de BAM bellen als UPC hier moeilijk over ging doen (als we de factuur alsnog zouden krijgen). Gelukkig nooit een factuur gehad. 2 weken later kreeg mijn vriend een telefoontje weer van een monteur van de BAM.....Dat er gewoon een groene kabel het huis in ging. Ehm...ja meneer dat heeft een collega 2 weken geleden al gedaan! De decoder hier heeft ook vaak rare kuren, duurt het enorm lang voordat hij opgestart is (en dan wil je net je favo serie opzetten die eigenlijk al begonnen is). Uiteindelijk is hij aan en begint hij constant te resetten, dus noodgedwongen moesten we dan boven kijken (analoge tv was niet aangesloten beneden. Wat we nu uiteraard wel gedaan hebben). En ik vind dat hij heel vaak hapert en stottert, blokjes in beeld geeft of het geluid doet raar. UPC kan hier uiteraard weinig aan doen, want dit ligt natuurlijk weer aan onze kabels. Interactieve televisie geeft ook vaak storing en ook dit ligt uiteraard aan ons. Internet en telefonie nooit problemen mee en ook nooit gehad! Eén keer is het ons overkomen dat de automatische incasso niet goed gegaan is. Ik heb toen alleen een sms gehad, met daarop de mededeling, die ik op mijn werk gelezen heb (dan kun je er op dat moment ook heeeel veel mee). Verder geen schriftelijk bericht gehad dat het niet goed gegaan was. 2 maand later waren we ineens afgesloten (voor een lullig bedrag van 40 euro....). We moesten direct het geld overmaken (wat ook nog eens lastig was, aangezien we geen internet hadden! ), dan konden ze ons redelijk snel (binnen 24 uur) weer aansluiten. Dus wij naar de buren om dit te doen, hadden ze een storing met IDEAL....Dit kon dus niet. De enige mogelijkheid was, om het via trafelex te doen, wat niet eens bij ons in de woonplaats zat. Mijn vriend zou dit uit zijn werk doen en ik had wat gegevens gekregen van UPC zodat dit snel opgelost kon zijn. Hebben die lullo's de verkeerde gegevens gegeven, waardoor mijn vriend voor jan met de korte achternaam daar stond. Hij is naar mijn ouders gereden (die in dezelfde woonplaats wonen), om daar via internet wat bij elkaar te zoeken en om te bellen met die o zo leuke bedrijf. Ondertussen had ik ook al weer een keer gebeld en kreeg een ander persoon aan de telefoon, die me vertelde dat ze inderdaad de verkeerde gegevens hadden gegeven. Uiteindelijk heeft zij me de goede gegevens gegeven, heeft mijn vriend 5 min voor sluitingstijd het bedrag van jawel 40 euro kunnen overboeken en dezelfde avond waren we weer aangesloten...Aaaah!! Pluspuntje heb ik nog wel (toch wel ), met de sloopwerkzaamheden achter ons huis, hebben ze toen een keer een kabel geraakt, waardoor wij anderhalve week geen diensten af konden nemen van hun. Zonder het te vragen of een klacht in te dienen, kregen wij netjes een brief met hun excuses. De niet afgenomen tijd, kregen we 100% vergoed (en dit was heel netjes direct verrekend in de eerstvolgende factuur). zo...dat was een heel verhaal
wij hebben gewoon een ouderwets pakket. kabel en internet bij ziggo en telefoon bij tele 2. we zijn heel tevreden en ook niet van plan die alles in 1 zooi te nemen voorlopig. je hoort er zoveel ellende mee.
Wij hebben alles in één van ziggo en zijn tottaal niet tevreden, hebben alle pakketen behalve de sport. Ontzettend vaak storing, internet ligt er regelmatig uit en de tv begint ook steeds vaker te storen, zo had ik vorige week bijna een hele dag gen tv
Wij hebben een alles in 1 pakket van kpn. Internet is lekker snel en nooit storingen. Dat was met UPC wel anders, regelmatig lag internet eruit, we konden alleen op de bank internetten aan de tafel lag internet er sowieso steeds uit. Ben met UPC nog steeds bezig om onze borg en teveel betaalde abbonementskosten terug te krijgen. Dus erg tevreden over KPN.
Wij hebben UPC en dat bevalt uitstekend! Pas hadden wij een probleem met de mediabox. Telefonisch goed geholpen, conclusie was dat het apparaat vervangen moest worden. 2 dagen later hadden we een nieuwe box in huis, en een doos om de oude in weg te brengen. Als je box niet goed pauzeert, of niet goed spoelt, moet je ze gewoon bellen. Dan moet het gewoon opgelost kunnen worden, en zo niet: nieuwe mediabox!
Internet van Telfort, 25 euro per maand maar dan heb ik wel een snelle verbinding. Ligt er bijna nooit uit. TV hebben we Digitenne. Ook nog nooit problemen mee gehad en is maar 7,50 per maand. Vaste telefoon hebben we niet. Man en ik hebben allebei een mobiel met een hoge bundel. Dus daar komen we nooit overheen.
Ligt dit probleem niet bij jullie router of het draadloze netwerkkaart? Hier kan UPC volgens mij ook niets aan doen?
Hier digitenne tv, nooit problemen. En Tele2 internet, super service en nooit problemen. Geen huistelefoon, dus ook geen totaal pakket.
Digitenne hier nooit meer!! Supergoed beeld dat wel, Maar als je iets wil opnemen op tv kan dat niet, want dan moet je de zender kijken die je opneemt ( wat is dan het nut van het opnemen als die zender op moet blijven staan??) echt 10 x niks dus hier internetplusbellen van KPN. Supergoed en nooit problemen in die 4 jaar dat wij het hebben. UPC daarentegen telkens klachten en storingen gehad