Op vakantie? ;-)

Discussie in 'Corona forum' gestart door Marre1985, 8 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marre1985

    Marre1985 Bekend lid

    1 mei 2017
    586
    495
    63
    Vrouw
    Even een luchtig topic tussendoor.
    Wat zijn jullie plannen voor komend weekend?

    Wij hebben een lang weekend geboekt op Las Balkonnas. Helaas waren er alleen kleine accomodaties beschikbaar dit jaar, maar de eigenaar heeft mij verzekerd dat je er uit de wind kan zitten, en smiddags in de zon. Er worden bovendien excursies naar het bos aangeboden.
    Wij kijken er naar uit!

    Wat gaan jullie doen?
     
    Amy1989, Ysabella, flipflop en 17 anderen vinden dit leuk.
  2. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    Mijn vriend zijn kantoor gaat morgen avond weg voor reparatie. Ik heb mijn oudste ingeschreven voor een workshop leren fietsen. Als dat vlot gaat krijgt mijn middelste ook een workshop.

    Edit: Ik ga mijn middelste meenemen om te kijken of het tijd is om te leren fietsen. Mijn oudste heeft zichzelf bezeerd.
     
    Ysabella, Vitamientjuh, hummeltje5 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Ansel

    Ansel Actief lid

    11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Oh my god, ik moet duidelijk in mijn bed kruipen! Ik was me serieus een paar tellen aan het afvragen waar Las Balkonnas ligt en of dat dan wel in jullie buurt is :oops::roflmao:
     
    Ysabella, Huismuisie, Maev en 27 anderen vinden dit leuk.
  4. Marre1985

    Marre1985 Bekend lid

    1 mei 2017
    586
    495
    63
    Vrouw
    Haha, sorry :)

    vond het topic over ‘mijn collega’s’ ook zo leuk, dus nu ‘mijn vakantie’
     
  5. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Oh ja Paasweekend.
    Uh.. ligt eraan of mijn biertje uitslag al binnen is.
    Bij goed nieuws, (je kan ook slecht nieuws noemen.)Dan mag eindelijk mijn kleine meid bij mij logeren. Anders nog langer bij papa.

    Nou dan gaan we op avontuur; een stuk wrakhout spoelt dan bij ons aan. (Eiken werkblad) daarmee gaan we overleven. We maken een hut eindelijk mijn eettafel) en we zoeken een extra schuilplaats (luxaflex, door de tafel kunnen de gordijnen niet meer dicht)

    Ook gaan we schatzoeken op het eiland. (Boodschappen uitpakken, die bezorgd worden in de voortuin) omringd door krokodillen (honden die springend enthousiast zijn)

    Ongetwijfeld moeten we oppassen voor die gevaarlijke piraten (hier en daar een legoblokje)
    die verstopt zijn onder een grote hoop speciale schatten (speelgoed)

    En ongetwijfeld komt er moment dat er een grote storm raast (ik die niet meer tegen de troep kan) en vanalles laat verdwijnen.

    Zoiets?
     
    Vitamientjuh, NiVa0230, hummeltje5 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Hier vieren we de verjaardag van onze zoon 't weekend! Dus dat wordt een tripje naar de bakker voor we ons weer opsluiten in ons kasteel.

    Zaterdag middag zullen de Kids met het animatie team een appeltaart bakken en 's avonds mogen wij onder genot van een hapje en een drankje een ikea workshop volgen.. (erg benieuwd of de relatie nog staat na het in elkaar zetten van IKEA meubelstukken)

    En dan is het zondag feest! De wijn zal rijkelijk vloeien aangezien op het programma wordt aangegeven dat "kinderen de baas zijn" o_O

    Avond eten wordt afgesloten met pannenkoeken eten bij El mamma! Waarna we toch weer naar huis moeten kruipen.... Mama moet werken maandag :cry:
     
    Vitamientjuh en hummeltje5 vinden dit leuk.
  7. MamaTal85

    MamaTal85 Fanatiek lid

    13 sep 2011
    2.084
    199
    63
    NULL
    NULL
    Wij blijven deze vakantie toch maar thuis en gaan dit weekend een cateringservice starten, zaterdagochtend ga ik daarvoor de boodschappen doen en daarna bezorgen we vis bij oudere mensen die we liever niet meer bij de visboer willen hebben en zondag een paasbrunch bij diezelfde oudere mensen die met Pasen alleen zitten.
    Als we dat gedaan hebben, is er een verzoek gedaan om, na mijn zeer geslaagde poging macarons, nu de Peruaanse variant daarvan te maken. De Macarons moeten ook nog eens, ze stonden op facebook en ook daar zijn bestellingen voor binnengekomen.
    Wij gebruiken onze vakantie dus stiekem om geld bij te verdienen en we hopen maar dat onze werkgevers daar niet achter komen! Je moet wat in crisistijd he?

    Mochten we wat tijd overhouden zullen we misschien nog wel even tijd doorbrengen in Tuinzania! Ik heb begrepen dat daar zaterdagmiddag een trampoline gaat worden geinstalleerd. Het weer is er helaas nog niet naar om het zwembad te openen dit weekend werd ons gezegd. Het eten is er ook wel te doen vaak, je moet het alleen wel zelf klaarmaken, maar daar is de prijs ook naar!

    Ik kijk er enorm naar uit. Nog even 2 dagen school en werk en dan is het eindelijk zover!
     
    Vitamientjuh en mamameer vinden dit leuk.
  8. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.143
    1.940
    113
    Wij gaan dit weekend naar Tuinesië, waar we in een Frans 5* restaurant zullen genieten van een all inclusive, zelf te bakken 'gourmet'.
     
    Ysabella, Vitamientjuh, Nataly1972 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.737
    5.393
    113
    Wij gaan dit weekend op vakantie naar Tuinesië! En daar hebben we heel veel zin in! In Tuinesië hebben ze namelijk allerlei tropische dieren die enorm mooie gekleurde eieren leggen. Het bijzondere is dat je deze eieren mag zoeken en daarna opeten. En weet je, ze smaken heerlijk. Helemaal niet zoals je van eieren kan verwachten. Maar naar praline, in sommige zitten nootjes en andere knetteren in je mond.
     
    Ysabella, Vitamientjuh, Lies1611 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.737
    5.393
    113
    Hahaha @rijo we waren gelijktijdig aan het typen. Misschien komen we elkaar wel tegen in Tuinesië :roflmao:
     
    Athina vindt dit leuk.
  11. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.143
    1.940
    113
    Hahaha wie weet, gezellig :roflmao:
     
    LisbethSalander vindt dit leuk.
  12. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Wij gaan naar Costa del Jardin. Helaas hebben we dit jaar een zwart zandstrand ipv gewoon zandstrand. (Zijn in de tuin bezig) Ook is er een klein kinderzwembadje aanwezig.

    Er staan genoeg activiteiten op de planning.

    - Ontbijtbuffet
    - We hebben een bbq buffet aan het strand
    - Workshop: hoe verf je een slaapkamer en richt je een kinderkamer in?
    - Workshop: hoe zet je een peuterbed in elkaar?

    Waarschijnlijk gaat onze jongste in deze vakantie wel naar een grotere nieuwe hotelkamer verhuizen.

    Aan de kinderen is ook gedacht met een leuk animatie programma.

    - Mini appelflapjes maken
    - Eieren versieren
    - knutselactiviteiten
    - paaseieren zoeken op het strand

    Ik denk dat we niet meer naar huis willen straks.
     
    Vitamientjuh, hummeltje5 en Palmpje vinden dit leuk.
  13. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.170
    3.124
    113
    Vrouw
    wauw @rijo en @LisbethSalander what are the odds? Wij gaan dit weekend ook naar Tuinesië! Ik vond de reistijd zo fijn ivm de kinderen en het schijnt er dus helemaal niet toeristisch te zijn, de keuze was dus snel gemaakt. Gaan jullie ook naar dat gebied waar je zelf met je eigen groente en fruit in de weer kan? Een soort stukje ongerepte natuur heb ik me laten vertellen waar je zelf nog heerlijk met je handen in de aarde mag wroeten.

    Mochten er nog meer naar Tuinesië afreizen aankomend weekend, ik lees graag tips van leuke bezienswaardigheden en excursies. We zijn er al vaak geweest dus ben wel echt op zoek naar de onbekende plekken zeg maar.
     
    Ysabella, bulakgirl, Vitamientjuh en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.143
    1.940
    113
    Nou wat gezellig zeg, join the club! :thumup: Wij zitten inderdaad ook op die exacte locatie, met dat groente en fruit. Echt een aanrader!
    Wat wij een erg leuke, en voor de kinderen leerzame excursie vinden is 'rondje tuin met schoffel'. Je moet wel je eigen vervoer regelen, zelf materialen meenemen maar het uitzicht aan het eind van de rit... Wauw... Exclusief eten en drinken. Wat ook een aanrader is: via een ladder naar een plek genaamd 'dakgoot' klimmen. Je kunt Tuinesië vanuit vogelperspectief bekijken, en je weet meteen of je je kunt aanmelden voor een workshop 'dakgootreinigen'. :thumup:
     
    Ysabella, Vitamientjuh, NiVa0230 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.552
    7.367
    113
    Oei het wordt dus toch nog druk in Tuinesië :oops: wij hebben ook daar geboekt! Hopelijk lukt de 1,5 meter regel daar :|

    Wij hebben een excursie geboekt naar de Pensionado's, nu wel achter glas of op 1,5 meter afstand, vroeger kon je ze gewoon aanraken, écht hè ... Kun je je nu toch niet meer voorstellen? :eek:

    Ook nog een workshop tuinieren, materiaal schijnt lastig te zijn, dus wij hebben gekozen voor onderdeel onderhoud!

    Gelukkig is het nog gelukt om een plekje te reserveren in pannenkoekenhuis Papa!

    En bij onverwacht slecht weer kunnen we nog naar bioscoop Disney+ :thumup:
    Alhoewel ik ook goede berichten hoor over de keten Netflix, dus die optie houden we ook nog even open :)
     
    bulakgirl, Vitamientjuh en hummeltje5 vinden dit leuk.
  16. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.170
    3.124
    113
    Vrouw
    Kijk dit zijn precies de tips waar ik naar op zoek ben, klinkt echt super leuk, bedankt!
     
    rijo vindt dit leuk.
  17. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.737
    5.393
    113
    @rocketscience Wij hebben een resort geboekt waarbij we in de middag animatie hebben bestaande uit een schilderworkshop. Hiermee helpen we meteen de resorteigenaren. Want ik begreep dat na een verbouwing er het nodige houtwerk nog een verflaag kan gebruiken. In de avond bestaat de animatie uit marsmallows roosteren in de tuinkachel.
     
    rocketscience vindt dit leuk.
  18. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.552
    7.367
    113
  19. missle

    missle Fanatiek lid

    4 mrt 2010
    1.523
    1.063
    113
    Hier staat Rundumhausen op de planning deze pasen. Het klinkt alsof dat nog niet door heel veel mensen geboekt is, dus lekker rustig voor ons. :thumup: Alleen zijn de weervoorspellingen helaas niet al te best, dus grote kans hadden we dan net zo goed thuis kunnen blijven dit keer. :$
     
    Ysabella, Nehneh, Vitamientjuh en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.458
    2.152
    113
    Oh wauw, Tuinesië staat hier ook op de planning. Maar wij willen gaan trekken. Via Rundumhause gaan we dan nog naar Hintergarten. We beraden ons nog op de precieze activiteiten ter plekke.
     
    Ysabella, Athina, Vitamientjuh en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina