op weg naar de 3e poging IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hanneke75, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke75

    Hanneke75 Lid

    29 sep 2008
    98
    1
    0
    Hallo meiden,

    Ik wilde even laten weten dat ik ondertussen al weer bijna ga voor de 3e poging IUI. Morgen moet ik voor de 1e echo en dan vrijdag voor de 2e en dan zal het wel in het weekend of begin volgende week gaan gebeuren! :(:

    Toch wel weer spannend, als ik eraan denk. Maar ik hoop dat ik er nu wat rustiger onder kan zijn, de vorige keren was ik zenuwachtig en bij de 2e keer gespannen. Zeker van de angst.... Na de IUI voelde ik me goed en had ik erg veel goede hoop! Helaas dus.....dus ik hoop dat ik deze keer wel hoop heb, maar dat ik niet zo erg verdrietig :cry: en teleurgesteld ben als het niet lukt! :(

    Ondertussen heb ik al 1 behandeling bij acupunctuur gehad en dat geeft me ook een beetje hoop. Die arts vertelde dat hij 18 acupunctuur kindjes heeft rondlopen..... :D hahahaha.... dat geeft de burger moed! Toch? (ik weet niet hoeveel vrouwen hij behandeld heeft met dezelfde problemen,....want als dat er 1800 zijn, dan is het slagingspercentage weer erg klein.... ;) )

    Wie moet er nog meer voor een (3e) poging IUI? :D

    Groetjes Hanneke
     
  2. Niet meer actief

    Ik bezig mijn onze 1e IUI en wil je heel veel succes wensen met je 3e IUI!

    Liefs Naatje
     
  3. Hanneke75

    Hanneke75 Lid

    29 sep 2008
    98
    1
    0
    Hoi Naatje,

    Bedankt! Jij ook succes! Heb je al je 1e IUI gehad en zit je nu in de wachtweken? Spannend he?

    Groetjes Hanneke
     
  4. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij gaan hopelijk ook snel beginnen met onze eerste IUI.

    Jij alvast veel succes en sterkte meid, hoop dat deze poging raak zal zijn.

    Liefs Zora
     
  5. Niet meer actief

    Nee, helaas ging het allemaal heel erg traag en is de gonal-f afgelopen vrijdag opgehoogd. Vandaag heb ik min 3e fm gehad en nu zaten er rechts 2 follikels van 8mm en 1 van 12mm. Vrijdag moet ik terug voor de 4e fm en hopen we dat er max 2 doorgegroeid zijn, omdat er bij meer follikels bij ons de IUI niet door zal gaan.
     
  6. Heel veel succes met je derde IUI poging. Wij zitten nu midden in onze tweede poging. Gisteravond Pregnyl gezet en morgen de IUI! Veel geluk en ik zal ook voor jou gaan duimen!
     
  7. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel succes met jullie 3e iui poging
    hopelijk is 3x scheepsrecht ;)
     
  8. Snowy

    Snowy Actief lid

    Hey Hanneke,

    Zoals je weet hier ook een derde maal IUIer!
    Vrijdag voor een echo, hoop dat het al lekker is gegroeid.. ;)
    Succes allemaal!

    Liefs Snowy
     
  9. maaikiexxx

    maaikiexxx Bekend lid

    11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hoi Hanneke,

    Succes meid met je 3e IUI. Hopelijk is het 3x scheepsrecht!
    Ik heb 2 IUI's gehad en mijn NOD is morgen. Ik heb z'on gevoel dat ik ongi ga worden en ga dus ook voor de 3e IUI. Succes ermee en hopelijk hebben we aan 3 behandelingen genoeg.

    gr Maaike
     
  10. Snowy

    Snowy Actief lid

    3e poging is in zicht, vanavond pregnyl! Maandag inseminatie.. :D

    Liefs Snowy
     
  11. Hanneke75

    Hanneke75 Lid

    29 sep 2008
    98
    1
    0
    Hey meiden,

    Bedankt voor alle succes wensen! Ik ga ervoor, ik ben positief en we zien het wel wanneer het ons is gegeven....dat kleine wondertje! Maar ik hoop natuurlijk dat het nu eindelijk zo mag zijn! Dat zou toch heerlijk zijn!

    Vrijdag heb ik mijn 2e fm gehad en het eitje was 14/15 mm. Dus ik mag vannacht om 1.30 pregnyle spuiten en dan hebben we dinsdagmiddag om 13.30 uur de inseminatie. Ondanks dat we dit al weer 2x hebben meegemaakt, blijft het spannend! Spuiten jullie allemaal zelf de pregnyl? IK ben er dus 2x voor naar het ziekenhuis gegaan, maar toen moesten we om 22.30 uur spuiten en nu dus om 1.30 uus 's nachts! Ik zit erover te denken om het dit keer zelf te proberen.....maar weet niet of ik dat durf!?

    Iedereen natuurlijk ook heel veel succes met datgene waar je mee bezig bent! En dat we maar snel allemaal zwanger mogen raken!

    Ik laat snel weer iets van me horen! Liefs Hanneke
     
  12. Hanneke75

    Hanneke75 Lid

    29 sep 2008
    98
    1
    0
    Hoi Maaike,

    Ik moet het natuurlijk wel even vragen.... ben je al ongesteld geworden? Ik hoop het voor jou van niet! Dat het gewoon andere "gevoelens" waren! Ik ben zelf 1x zwanger geweest en toen voelde het echt dat ik ontzettend ongesteld moest worden.....maar dat bleek dus niet zo te zijn! Ik bleek zwanger! Helaas heb ik toen een miskraam gehad! Dus blijf positief! (......moet je horen wie het zegt!............. Ik en positief!)

    Laat je wat horen, ben benieuwd! Groetjes Hanneke
     
  13. Snowy

    Snowy Actief lid

    Hey Maaikie,

    En en en! Hoop voor je dat het gelukt is!

    Liefs Snowy
     
  14. maaikiexxx

    maaikiexxx Bekend lid

    11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hoi Hanneke75 en Snowy,

    Helaas meiden afgelopen zaterdag weer ongi geworden. Ik had het ook wel verwacht maar toch komt het altijd weer als een klap. Maar nu gaan we weer vol goede moed voor de 3e IUI. De eerste puregon is weer gezet vanochtend. Bedankt voor jullie berichtjes.

    @Hanneke75, hoe is het gegaan met de pregnyl zetten vannacht? Ik doe het ook altijd bij de eerste hulp of op de poli. Volgens mij is het wel te doen toch? Ik ga voor je duimen dinsdag en hoop dat je dat dit de laatste IUI voor je wordt. Laat je me weten hoe het is gegaan?

    @Snowy, hoe is het gegaan vandaag? Hoop ook dat dit je laatste keer is en dat je over 2 weken een positieve test hebt.

    Liefs Maaike
     
  15. Snowy

    Snowy Actief lid

    k heb vandaag de inseminatie gehad en die ging goed, alles zag er weer prima uit.
    Bij ons in het ziekenhuis doen ze altijd als de derde IUI niet is geslaagd een kijkoperatie. Dus die wilde ze gelijk maar inplannen en ze vertelde er even bij hoe het allemaal in zijn werk ging en wat ze precies gingen uitvoeren. nou moet zeggen ben daar echt eel erg van geschrokken en kon mijn tranen ook niet echt meer de baas. Heb nog nooit een operatie gehad en ben er als de doods voor.....
    Maar ja wat moet dat moet. De Gyn zei wel je moet niks, want ze zag dat ik er toch wel overstuur door was. Maargoed als de IUIs dan niet hebben gewerkt en ik moet ooit door voor IVF, dan vragen ze ook om een kijkoperatie. Dus ik vind wel dat ik het moet doen, dan is in ieder geval alles gecontroleerd.
    Nou meiden het worden weer spannende wachtweken. En nu hoop ik meer dan ooit dat ik zwanger ben. Dan hoef ik heel die operatie niet te doen.. Maaikie shit joh dat je ongi bent geworden, het is altijd zo'n teleurstelling. :cry: Hopen dat het inderdaad 3x scheepsrecht is! En Hanneke hoe is het gegaan met je pregnyl?

    Succes allemaal weer!

    Liefs Snowy
     
  16. maaikiexxx

    maaikiexxx Bekend lid

    11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    och meid wat vervelend zeg....logisch dat je je helemaal rot schrikt.
    Het is wel het beste als je het wel doet.......dan kan echt alles worden uitgesloten. Wat ik ervan weet is dat het best meevalt, maarja een operatie is natuurlijk nooit leuk. Laat je nog even goed informeren en heel veel succes deze 2 rotweken. Ga voor je duimen dat het goedkomt.

    Liefs Maaike
     
  17. Hanneke75

    Hanneke75 Lid

    29 sep 2008
    98
    1
    0
    Hey meiden....

    En Snowy? Kaarsje al opgestoken? Ook voor mij he? Nu nog niet druk maken over die kijkoperatie! Want die komt er helemaal niet.....

    Rot nachtje achter de rug....en ben al een beetje zenuwachtig voor morgen..... Ik ging gisteravond rond 23.00 uur naar bed, om vervolgens om 01.00 uur op te staan.....natuurlijk tot 01.00 uur niet geslapen. Ik ben toch maar naar het ziekenhuis gegaan....ik dacht: dit is toch de laatste keer (hihihi)....nee hoor! Ik durfde niet. Maar eenmaal in het ziekenhuis heb ik het toch zelf gedaan onder het toeziend oog van een strenge verpleegkundige! (handen wassen....doe dit zo.... je werkt zo niet steriel.... WHOOPS!). Maar ik heb het spulletje zelf helemaal klaar gemaakt, en uiteindelijk de pregnyl zelf gespoten! Stoer! Is erg vreemd, in je eigen buik te moeten prikken. Maar goed, ga er u toch stiekum van uit dat dit de laatste keer was!?!? Toen naar huis en om 2.00 uur lagen we weer in bed....en heb ik de hele nacht liggen draaien en was ik nog erg bezig met de spuit zetten! Ik ben er dit keer wel erg positief onder (alhoewel....dat was ik de vorige keer ook...) Morgenmiddag om 13.30 uur is het dan weer zo ver.... SPANNEND! En dan ga ik morgenavond nog naar de acupuncturist. (das toeval hoor.....maar toeval bestaat toch niet?) Nou, als het nou niet goed gaat......

    Hey...shit dat je ongesteld bent geworden! Ik vind je wel meteen heel erg positief! Je gaat er meteen weer voor, knap hoor! Ik ben meestal 1 week heel erg verdrietig en dan krabbel ik daar weer overheen.... Maar voor jou geldt dan ook, 3x scheepsrecht!

    Hey lieve meiden, duim voor me/ons en ik laat jullie snel weer iets weten! Liefs, Han
     
  18. maaikiexxx

    maaikiexxx Bekend lid

    11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He hanneke,

    Wat goed meid dat je zelf in het zkh hebt gespoten. Ik snap het wel dat je toch naar het zkh bent gegaan.....het is ook best eng. We gaan er ook vanuit dat dit de laatste pregnyl was en dat je over 2 weken helemaal happy bent. Moet je pregnyl nu ook met z'on lange naald in je buik spuiten of is het meer een puregonnaaldje?
    Succes met de inseminatie, laat je nog weten hoe het is gegaan?

    xx Maaike
     
  19. Hanneke75

    Hanneke75 Lid

    29 sep 2008
    98
    1
    0
    Goedemorgen Maaike,

    Ik kon het niet laten om hier nog even te kijken...
    Nee, het was maar een klein naaldje....met zo'n grote lange naald had ik het niet gedurft! Maar mocht er een volgende keer komen,...dan doe ik het lekker zelf thuis! Maar ja, voor nu ga ik duimen dat dit de laatste spuit was dit jaar!

    Nou, ga me klaar maken...ben een beetje zenuwachtig....dus ga even iets doen.... zodat ik even mijn gedachten ergens op kan richten. Tot snel!

    Liefs Han
     
  20. Snowy

    Snowy Actief lid

    Nou Han, ik ben trots op je dat je het zelf hebt aangedurfd.. :D Ik vind het een vervelende prik en denk niet dat ik m zelf zou durven zetten.
    Ik laat het maar gewoon in het ziekenhuis doen.. ;)
    Hoop voor je dat de inseminatie goed is gegaan!
    en tuurlijk mijn kaarsjes branden al voor ons allemaal! En mijn duimen zitten bijna in de klit, hihihi.

    Succes meiden!

    Liefs Snowy
     

Deel Deze Pagina