toen ik zwanger was van mijn tweede verwachtte ik een replica te krijgen van Roos, mijn eerste. Ik wist heus wel dat elk kind zichzelf is, maar ik vind het erg leuk om te zien dat Roos sprekend haar vader is en Suze lijkt als 2 druppels water op mij. Hier in de buurt woont een gezin met 4 meisjes die allemaal heel erg op elkaar lijken maar dan net even iets anders. Ben dus wel benieuwd of jullie kinderen meer op jou of meer op je man/vriend lijken
mijn meisje leek het eerste jaar heel erg op mijn man, nu begint ze steeds meer op mij te lijken, het leuke is, ik heb blauwe ogen en blond haar en mijn man donker haar en bruine ogen, dat laatste is vaak een sterker gen maar mijn meisje is blond en heeft blauwe ogen, echt geweldig!!
qua uiterlijk 2 druppels water papa!!! Er heeft nog nooit iemand gezegd dat ze ook maar iets van mij heeft. overigens qua karakter is het precies mama.
Hier 2 totaal verschillende meiden. 1 met blond haar en blauwe ogen en 1 met bruine ogen en bruin haar! De oudste(blonde) lijkt het meeste op papa(maar ook die heeft donker haar en donkere ogen!) en de jongste lijkt veel meer op mij!
Mijn oudste lijkt op zijn vader, blond haar, blauwe ogen (ik heb bruin haar met bruine ogen). Mijn jongste lijkt sprekend op mij toen ik haar leeftijd had. Maar ze lijken ook wel weer op elkaar...
Mijn oudste lijkt heel erg op mij én op mijn moeder. Ik zie weinig trekken terug van m'n ex. Mijn jongste lijkt meer op m'n man, maar tegelijkertijd is ze twee druppeltjes water m'n oudste, toen die dezelfde leeftijd had...
Ons mannetje lijkt op het eerste gezicht sprekend op mij. Maar zijn expressies, zijn vinger- en teennagels en zijn grote hoofd zijn weer sprekend papa..... Karakter heeft ie dan ook wel weer veel van mij... Maar mijn familie heeft sterke genen, alle kindjes in de familie lijken het meeste op onze kant
mijn zoontje lijkt qua uiterlijk het meest op mij, alleen de wenkbrauwen heeft hij van zijn vader, wel heeft hij veel trekjes van zijn vader, ze kijken op de zelfde manier, ze lachen precies hetzelfde qua geluid maar ook qua manier van lachen... ( hoe je het ziet zeg maar ....)
Lucas lijkt sprekend op papa. Ik wilde er eerst niet zo aan, omdat ik niet zoveel herken van mijn man in de kleine. Mijn schoonmoeder kwam van de week aan met een hele grote oude foto die altijd bij hun in huis had gehangen van toen mijn man +- 4mnd oud was.... ik vroeg me echt af hoe ze aan zo'n oude foto van mijn kind kwam! En wie was die vrouw die hem vasthield? Sprekend papa dus!! Van haartjes tot kinnetje, van ogen tot mond, echt niet meer normaal! Gelukkig heb ik een leuke vent, hahaha Het drukke/onrustige in zijn karakter heeft ie overigens van mij, en zijn lange wimpers, maar daar blijft het ook wel bij....
Onze dochter lijkt als 2 druppels water op mij toen ik haar leeftijd had. Ik ben heel benieuwd hoe zich dat de komende jaren zal gaan ontwikkelen, zal ze zo op mij blijven lijken, of zal zal ineens meer van haar pappa weg krijgen? Ik ben heel benieuwd! En nu is er een tweede dochter op komst, ben heel benieuwd op wie ze zal gaan lijken? Mijn zus en ik lijken ook totaal niet op elkaar, dus alles is natuurlijk mogelijk!
Hier een meisje dat sprekend op haar vader lijkt. Alleen de vorm van de ogen heeft ze van mij. Verder is ze qua uiterlijk echt de meisjesversie van mijn man toen hij een baby was. Qua karakter en maniertjes herkent mijn moeder veel van toen ik klein was.
Thomas is een regelrechte kopie van papa. Mooie blauwe ogen en flaporen haha. Ik voel(de) me super trots dat het echt een papa's kindje is. Toen werd Jasper geboren en leek het net of ik naar mezelf keek. Het is dat mijn babyfoto's al 30 jaar oud zijn anders zou je echt goed moeten kijken wie wie is. Ik vind het toch ook wel erg leuk om een kopie van mezelf in huis te hebben! Ik ben dus gewoon dubbel trots op welke manier je het ook bekijkt haha!
Onze oudste lijkt sprekend op mij toen ik die leeftijd had alleen de donkere uitsraling van papa. We hebben een foto van hem en mij rond dezelfde leeftijd en echt 2 druppels water alleen een donkere versie. Onze dochter lijkt op mij en papa maar heeft ook het getinte van papa. Zij en haar broer lijken ook weer heel veel op elkaar. Nummer 3 is super blank en blond net als ik maar voor de rest weer een mix van mij en mijn man. Ondanks het andere uiterlijk is het wel net haar broer en zus.
Papa. Mijn schoonmoeder heeft een foto van papa als baby en toen zei ons nichtje van 3 ''hee kijk dat is Marin''. Maar ze heeft niets maar dan ook niets van mij!! Neus, ogen, oren , mond, wangen alles van paps. Ik zeg altijd ''het is omdat het uit me gekomen is , maar anders haha''. Hoe is het toch mogelijk he, dat een kindje zo op 1 ouder kan lijken. Maar soms zie je ook wel kindjes waarvan je echt niet kunt zien op wie ze nou lijken (of hebben die stiekum een andere papa hih). En idd ik las hier ook al dat sommige erg op elkaar lijken. Een vriendin van mij en haar zus zijn als 2 druppels water, de meeste mensen halen ze altijd door elkaar. Terwijl wij met zn 6en thuis allemaal een ander uiterlijk hebben. De mensen zien aan ons doen en laten of stem dat we zussen zijn. Maar anders zou je het niet zeggen hoor
Heel veel zeggen dat mijn zoontje op mij lijkt maar als je dan baby foto's van mijn vriend bekijkt en dan lijkt mijn zoontje sprekend op mijn vriend. Ik ben nu al heel erg nieuwsgierig op wie mijn 2 kindje gaat lijken