moet ff van me afschrijven. ik ben dinsdag 39weken en ik ben het zo zat. heb al 2weken iedere x vooweeen, last van bi en allemaal andere kleine dingetjes. iedere x denk ik dat het wel eens door kan zetten, maar dat gebeurt dan weer net niet. allemaal kleine dingen waarvan je kan denken dat het nu gaat opschieten, maar durf daar niet teveel aan vast te houden. nu ben ik weer een soort zenuwachtig maar weet niet waar dat nou door komt. ook moet alles netjes zijn en het liefst de wasmand leeg. pure nesteldrang, maar dat zegt helemaal niks natuurlijk. gisteren met die warmte wist ik zeker dat het niet ging gebeuren, maar nu is het aardig afgekoeld en hoorde ik dat het dan juist door kan zetten. sorry voor mn gezeur, maar moet het echt ff kwijt. wordt gek van het niet weten wanneer er wat gebeurt. liefs doris
Ik begrijp dat je er geen zin meer in hebt. Ik ben ook klaar met zwanger zijn en wil nu toch wel erug graag ons meisje zien! Gelukkig duurt het zoiezo niet lang meer en we moeten maar proberen het een beetje van ons af te zetten ben ik bang..
Misschien wil je het niet horen, maar zou dr toch nog ff van proberen te genieten.. En nog niet zo focussen op de bevalling, want je kunt ook 2 weken overtijd gaan en dan duurt het alleen nog maar langer. Succes met de laatste loodjes, die wegen het zwaarst...
Hoi Dorisn, Ik ben net zoals jou a.s. dinsdag 39 weken en ben het ook zo zat!! moet bijna elke dag naar t ziekenhuis vanwege een te hoge bloeddruk en andere complicaties, heb sinds vorige week vrijdag al voorweeën maar nog niet regelmatig... Maar ik probeer me niet meer te veel op de bevalling te focussen want zoals al meerdere zeggen gaat t alleen maar langer duren... Wel heb ik sinds vanavond allerlei andere buikkrampen erbij etc. dus miss??? haha heb vandaag ook heel t huis nogmaals schoongemaakt en de auto grondig gestofzuigd... mensen zeiden al tegen mij... die kleine moet nu binnenkort wel komen hoor met die nesteldrang van jou hahahaha Maar ja ik ga er gewoon van uit dat ons kereltje nog minstens 3 weekjes blijft zitten dan kan het altijd meevallen!! Ik wil jou heel veel suc6 wensen met je laatste loodjes!!
Wat rot zeg dat je je zo voelt, ik kan het me helemaal voorstellen, zeker met al die kwaaltjes en dan al die mensen die zeggen kom op nog even doorzetten, geniet er nog even van want straks is de kleine er. Dan heb ik ook zoiets van ja natuurlijk...genieten van pijn en moeilijke momenten, weet niet of jij ook het ziekenhuis in en uit hopt? Maar dan heb je toch zoiets van WAS het er maar, want genieten is dan gewoon niet meer zo aanwezig....en dan maak je jezelf een beetje gek. Succes daar, en je zal zien, als je het niet verwacht begint het opeens.
Vervelend dat je je zo voelt maar ik kan het me goed voorstellen hoor! Je bent het nu zat en wilt niets liever dan de kleine vasthouden! Ik ben pas 20 weken en ik kan al niet wachten tot de dag daar is (moet nog vanalles regelen hoor dus het is maar goed ook dat ik nog ff moet)! Ik wens je veel succes met de laatste loodjes en ik hoop dat je snel mag genieten van de kleine!
HOI hoi Dorisn ...ik herken het ook wel hoor, niet dat ik het nou echt zat ben maar iedereen om me heen is aan het bevallen....en ik maar wachten. Natuurlijk weet ik ook wel dat ze er heus wel een keer uitkomt maar onbewust zit ik toch te wachten op de eerste tekenen dat de bevalling nou echt gaat beginnen. Ik wil haar nu ook wel eens zien en vasthouden (in mijn armen) en ik zou ook wel willen dat de bevalling achter de rug was want onbewust (en soms bewust) ben ik daar best een beetje zenuwachtig voor. Het helpt natuurlijk ook niet dat iedereen constant belt om te vragen of ik al bevallen ben . Nou meiden succes met de laatste loodjes...en hopelijk zijn ze er spoedig klaar voor en komen onze baby's snel .
Hoi Doris, Ik voel me exact hetzelfde! Ook al bi en al vanaf 27 weken verplicht thuis. Loop al meer dan 2 weken met voorweeen die zo nu en dan best pijnlijk zijn en niet doorzetten. Om me heen zie ik mensen bevallen ook die later zijn uitgerekend dan ik Het meest vervelende is het afwachten... Ik ben vandaag ook zwaar slecht gehumeurd opgestaan (en dat ondanks het feit dat ik een positieveling ben). Ik heb altijd alles graag onder controle en dat heb ik in dit geval dus niet. En de telefoontjes inderdaad: voel je het nog niet rommelen? Bah.. Ik wil ook heeeel graag ons kindje vasthouden. Meid ik hoop voor je dat je snel mag bevallen!
het komt denk ik ook wel een beetje door het weer dat ik het zo zat ben. ook vind ik het voor alyssa niet leuk meer, ze wil graag bij me liggen (lees: op mn buik) en dat gaat gewoon niet. ze loopt ook iedere dag de baby te roepen, best schattig, maar ook voor haar is het wachten moeilijk. ben vanmorgen weer bij de vk geweest en alles was goed met de kleine en mn bloeddruk was ook goed. de harde buiken en voorweeen gaan vrolijk verder en we blijven dus nog maar afwachten. ik probeer zoveel mogelijk (voor zover dat kan) bezig te blijven zodat de tijd een beetje opschiet. tis nu gelukkig weer wat koeler en ik kan dus weer iets meer doen zonder dat het zweet me uitbreekt. liefs doris
kan me voorstllen dat je het zat bent als je al BI hebt en andere dingen wardoor je zwangerschap niet echt meer een feestje is...dan wil je gewoon graag dat het kindje eruit is en je het in je armen hebt!Htte helpt ook niet echt mee... Ik kan niet anders dan zeggen dat ik gelukkig ben met mij n zwangerschap. Afgezien van wat echt ook wel vervelende dingen (dreigende suiker, moet dieet en prikken maar GEEN insuline!! en nop aardige rugklachten vooral tot voor kort) heb ik een super zwangerschap! Ik ben nu 35 weken en het komt dichter en dichterbij...maar voor mij mag het nog wel ff wachten...ik voel m'n buik gelukkig niet als last, woon in een behoorlijk heet land (g'land) maar heb nauwelijks last van opgezwolle benen en henaden en kan de hitte redelijk aan...ik heb echt heel erg geluk en dat besef ik maar al te goed! Ik denk ook dat je alleen maar kan afwachten helaas, rustig blijven en zoveel mogelijk ontspannen, dat is heb ik gehoord het beste. Als je gespannen afwacht dan komen de weeen zeker niet schijnt...makkelijk gezegd maar als ik in jouw situatie was had ik het ook niet geweten... hee;l veel sterkte!!en mooie bevalling!!