Hoi, in drie jaar tijd zijn blijkbaar de verpakkingen en schepjes van Hero standaard 1 veranderd waardoor ze niet meer passen in onze opbergbox van de Kruidvat. Wij vonden deze altijd makkelijk met afstrijken van schepjes ed. Waar bewaren jullie de babyvoeding in?
Klopt hero is kort geleden overgegaan op een nieuwe verpakking. Ik bewaar de poeder in een philly. Vind hem superhandig. Geen geklooi meer met afstrijken.
Wij hebben zon blik van de kruidvat staan voor voeding met losse zakken. De ah huismerk zit al in een fijn blik!
In een leeg AH voedingsblik. Als ie leeg is kloppen we het goed uit en dan vullen andere voeding. En we hebben kruidvat bewaar ding, dus t is maar nt hoe het uitkomt
Ik heb een ideale box via Aliexpress gekocht. Deze heeft een extra deksel waar je het lepeltje in kan bewaren. Nog steeds jammer dat ik deze bij mijn andere kinderen niet had. Er past precies 1 pak voeding in van Kruidvat/jumbo merk.
Ik heb inmiddels bij Hero zelf ook een opmerking geplaatst en reactie gekregen. Eigenlijk kan ik er niet zo heel veel mee maar hoop dat ze nog iets gaan ontwikkelen.... gat in de markt!!! Met die verpakking van Hero heb ik helaas niet zo veel aan die box van Ali....