opdrachten vrijgezellenfeest

Discussie in 'De lounge' gestart door brenjomi, 27 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenjomi

    brenjomi Fanatiek lid

    24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    hallo allemaal,
    a.s zaterdag heb ik een vrijgezellen feestje van een vriendin. we willen haar opdrachtjes laten doen zoals:
    kledingstukken van een man vragen,
    laat je trakteren,
    ga met look-a-likes van je toekomstige man op de foto.
    ze moet dingen verkopen (vetbolletjes, flugel en eendjes)
    dansje doen met vreemde,
    liedje zingen.

    heeft iemand nog leuke ideetjes?? ik vind deze zo gewoon:) haha.
    we zitten in de carnavals sfeer en we noemen haar altijd duif.... (vandaar de vetbollen;))

    (mijn idee was om haar als vogelverschrikker op een plein te zetten met zaad rond haar:D;) dat wilde de rest niet.... ttss;):D)
     
  2. Woefje85

    Woefje85 Fanatiek lid

    3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Hoi hoi,

    Hihi ik vind dat idee van vogelverschikker wel een briljant idee! Vooral omdat jullie haar duif noemen!
    Wij hebben een paar weken geleden crazy 88 gedaan voor een vrijgezellendag van een vriendin.. Daar moest je ook allemaal rare opdrachten doen! Moet je crazy 88 maar eens googlen!

    Wat gaan jullie nog meer doen die dag, igg veel plezier gewenst!
     
  3. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.393
    1.780
    113
    Doen jullie dit altijd met feestjes?
    Ik zou dit echt niet leuk vinden.......
     
  4. brenjomi

    brenjomi Fanatiek lid

    24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    vrijgezellenfeestje he:) anders niet hoor.
    ik vond dat van die vogelverschrikker ook erg leuk:D zag het al helemaal voor me.

    we gaan die dag haar thuis ophalen en haar verkleden en zelf hebben we ook bedrukte shirts aan. daarna gaan we met de bus (gewone lijnbus) naar een grotere plaats (stad) en daar mag ze de opdrachten doen. dan eten we daar savonds en gaan we nog uit gezamelijk met de mannen.

    ik weet ook niet of alle opdrachten zo leuk zijn voor haar om te doen??
    bij mijn zus hebben we begin van het jaar zoiets gedaan, maar dan veel minder opdrachtjes. ze moest smorgens apfelstrudel verkopen in het dorp (ze had 150euro winst:$:D) en naar de sexshop, even bij de mannen gekeken (ze hadden haar vriend in een kaai in een drukke plaats vastgelegd in een rubberboot:D (was erg grappig;))

    meer opdrachten?? laat maar weten:)
     
  5. Gespannen

    Gespannen Bekend lid

    14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Ik moest zoenen verzamelen, ik geloof dat ik 15 mannen zover moest krijgen dat ze lippenstift op kregen en mij op de wang zoenden. Grappig, het kostte echt gern enkele moeite, tegen alle verwachtingen in.
    Ik had een hoela hoep jurk aan, dus mocht lekker dansen, met een bakje voor me waarin men geld kon gooien.
    De rest wwet ik niet meer, verbannen uit mijn gedachten denk ik.:)
     
  6. brenjomi

    brenjomi Fanatiek lid

    24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    je die is ook leuk!! leuker dan dat ze zelf mannen moet zoenen:D (kan ook nog)

    en moet erg lachen om je: uit mijn gedachten verbannen:D;)
     
  7. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.505
    872
    113
    Ik had ook zo'n opdrachten lijstje toen ik trouwde;

    Ik moest snoepkettingen verkopen,
    5 mannen zoenen waar ik wilde
    5 condooms vragen aan mannen
    Voor toilet juf spelen in de kroeg
    5 tequila gratis regelen in de kroeg
    Dansen achter of op de bar
    5 mannen in hun kont knijpen
    5 06 nummers scoren

    Ik vond het hilarisch heb alles gedaan en van alles moest een foto gemaakt worden..

    Daarvoor moest ik trouwens schilderen als middag activiteit.. Begonnen met tulpen tot er een man in badjas naar beneden kwam.. Een naaktmodel,vol met tatoeages, piercings etc. Incl prins Albert..
    Nou toen kon je me al wegdragen hahahaha..

    Maar goed ik hou wel van de beetje foute vrijgezellenfeestjes..
    Deze herinner ik me als ik 80 ben nog..
     
  8. Liekj

    Liekj Niet meer actief

    Vriendin van me moest labels uit boxershorts knippen. Ze moest er geloof ik vijftien hebben..
     
  9. Bri

    Bri Niet meer actief

    Ik hou helemááál niet van die rare opdrachten en 'zet je zelf voor je gek' vrijgezellenfeestjes.

    Wat ik wel leuk vond, was op het vrijgezellenfeest van m'n vriendin. Iedereen moest een cadeautje (kleinigheidje) meenemen wat iets met je band met haar te maken had, of met iets wat je samen hebt meegemaakt. En dan moest zij van alle cadeautjes raden van wie ze het gekregen had.

    Maar misschien vind jij dat vreselijk suf / oubollig, mogelijk hebben we een wat andere smaak.
     
  10. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ja, dat vind ik ook veel leuker.

    Het vogelverschrikkeridee spreekt me nog wel aan omdat je daarbij geen andere mensen lastig valt.

    En als het opdrachten moeten zijn, waarom zulke melige dingen? Waarom niet allemaal in het rood (zaterdag is het draag-iets-roods-dag) en het feestvarken geld in laten zamelen voor de kankerbestrijding (past ook bij het dagthema). Je kunt er nog een soort estafette van maken: als ze bepaald bedrag binnen heeft mag ze pas iets eten/drinken.
    Dan help je anderen i.p.v. dat je iemand voor gek zet en anderen lastigvalt. Toen ik nog in een grote stad woonde was de irritatiegraad over 'boeren' die zonodig in een grote stad moesten vrijgezellenfeesten vrij hoog bij de rest van het uitgaande publiek.

    Of zoek een restaurant waar jullie met z'n allen gebakken duif kunneneten...
     
  11. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Bri, dat spel hebben we ook gedaan op mijn vrijgezellenfeest! Ik vond het erg leuk!
    Daarna een cocktailworkshop gedaan, gegeten en de stad in :)
    Gelukkig werd ik zelf niet voor paal gezet met rare opdrachten ofzo.. En ik hoefde ook geen hele rare dingen aan. Ik had een sjerp, een kroontje, button met sexy chick, roze lipgloss..
     
  12. Kat1981

    Kat1981 Fanatiek lid

    7 dec 2009
    1.910
    1.664
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Eventjes offtopic, maar hier moest ik even op reageren. Net alsof mensen die niet uit een grote stad komen per definitie 'boeren' zijn. Wat een onzin zeg.
    Ik vind dit echt een beetje snoeverig overkomen.

    (Je ideeën over geld inzamelen voor de kankerbestrijding vind ik wel heel goed bedacht.)

    Ontopic weer:

    -Misschien omdat jullie haar 'duif' noemen een vogelhuisje maken/beschilderen?
     
  13. brenjomi

    brenjomi Fanatiek lid

    24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    hihi, ik moest ook lachen om de opmerking boeren:D ben het gewend;) en tsja... mijn vader is ook een boer:D en woon zelf in een vissersdorp, dus dan hoor ik tegenwoordig vast bij de visboeren:)
    misschien iets met boer zoekt vrouw:D;) (duif zoekt man;))

    dat vogelhuisje is ook erg goed bedacht!!
    de rest van de ideeen ook. ik ga ze even bekijken en kijken wat we ervan kunnen maken alvast bedankt!!
     
  14. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Even voor de duidelijkheid, ben zelf ook 'boer', maar dat was dus wat je hoorde...'heb je weer een stel van die boeren'...(of erger nog 'komen de brabo's weer').
    Dat is niet wat ik zelf vind, dat is wat je hoorde.
     
  15. Bri

    Bri Niet meer actief

    Ik kan dat overigens beamen, als bewoner van vermoedelijk de drukst-door-vrijgezellenfeestjes-bezochte stad. Boeren, provincialen, dat soort termen. Ongeacht waar je vandaan komt en wat je beroep is. Binnenstadsbewoners zijn gewoon niet zo gek op grote groepen mensen van buiten de Ring (A10 bedoel ik dan), zeker niet in carnavaleske uitdossing.
    Hoef je je natuurlijk niks van aan te trekken. Maar hou het alsjeblieft een beetje netjes en leuk als je ergens op bezoek bent :)

    Enige puntje wat ik even recht wil zetten, is dat Dress Red Day niets te maken heeft met de kankerbestrijding, het is er juist voor de bewustwording rondom hart- en vaatziekten als doodsoorzaak nummer 1 bij vrouwen.

    Je kunt ook proberen zo veel mogelijk foto´s te maken van de bruid-in-spe met iets van een duif. Natuurlijk met die vreselijke stadsduiven erop (durft ze die uit haar hand te laten eten?), maar er zijn vast ook creatievere scenes te bedenken. Een gebraden houtduifje, iemand die Dui(j)f heet, een verliefd stel, George Baker.
     
  16. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je hebt gelijk Bri, dress red day is inderdaad van hart- en vaatziekten, doodsoorzaak nummer 1 bij vrouwen!
     

Deel Deze Pagina