Opeens de twijfel bij papa

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fleur1, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    De wond van de keizersnede was nog niet dicht en me vriend had me al weer het liefst zwanger gehad :D . Enige tijd later kwamen we er achter dat ik weer zwanger was maar helaas eindigde dat met een miskraam tuurlijk hebben we er verdiet om gehad maar begrijp het niet verkeerd ook wel opgelugd het zou anders betekend hebben dat ik 2x in 11 maanden zou bevallen en echt lekker zat ik niet in me vel toen.
    2 weken geleden is het alweer heb ik me spiraal laten verwijderen en nu begind me vriend ineens te twijfelen. Daan zijn bevalling heeft een flinke trauma opgelopen bij mij bijna was ons ventje er niet meer. ik ben stukken kwijt geweest maar in de maanden na daan zijn geboorte kwamen er dingen terug en de paniek pff die voelde ik 24 uur oer dag ik heb er flinke nachtmerries aan overgehouden waardoor ik er alles aan deed om niet meer te slapen.

    Me vriend is ineens heel erg bang dat het de 2e keer ook zo gaat lopen weer al die paniek van de zusters en de artsen. Hij is weer bang dat ik zo'n opdonder krijg na me bevalling als met Daan.

    Moet ik maar weer aan de pil gaan totdat hij van zijn angst af is of doorzetten :(:

    Zelf persoonlijk heb ik zoiets van doorzetten als we later gaan proberen komen die angsten misschien ook wel weer terug.

    Wie heeft er nog zoiets mee gemaakt of tips hoe ik me vriend hierbij kan helpen :(:
     
  2. MissyN

    MissyN Actief lid

    10 sep 2007
    140
    0
    0
    Hoi Fleur,

    Heel moeilijk zeg.
    Ik zou als ik jou er eens goed over praten met je vriend.
    Vraag wat hij wil, waar hij bang voor is, of die angst bij hem nog weggaat als je misschien nog een jaar zou wachten dat soort vragen.
    Hem uitleggen dat jij ervoor wil gaan.
    Ik denk persoonlijk dat de angsten sowieso blijven.
    Het is natuurlijk niet niks wat jullie hebben meegemaakt.

    Heel veel succes!

    Liefs
     
  3. mama2801

    mama2801 Niet meer actief

    hoi ik begrijp heel goed je bedoelt!ik heb 2x spoed keizersnede gehad en albei zijn me kids met 33 weken geboren.
    Me dochter is van een eerdere relatie en me zoon van me huidige vriend.
    me huidige vriend had mijn verhalen al gehoord van de bevalling van mijn dochter hoe zowel me dochter als ik het bijna met de dood hebben moeten bekopen. ( ik had 42.8 koorts! keizersnede ontsteking, menigokocke c bacterie , kraamvrouwenkoorts en nog meer complicaties, me dochter was ook ernstig ziek door allerlei bacterieen) Toen ik geheel onverwachts zwanger raakte van onze zoon was ik ook bang het weer het zelfde mee te maken ( helaas gebeurde dit ook) Onze zoon heeft ook kantje boort gelegen en is meerdere xen op gegeven maar ondanks onze geloof in hem en zijn sterke kracht heeft hij het gered! ik kreeg na de spoedkeizersnede ook weer een koorts en beginnende keizersnede ontsteking , kraamvrouwen koorts (gelukkig is het niet zo hoog op gelopen door dat ze nu wle bijtijds in grepen)
    nu willen we heel graag voor een 3de gaan ,maar me vriend twijfelt... bang dat het weer gaat gebeuren aangezien het al 2x gebeurt is, terwijl ik denk van ze weten nu ik drager ben van bacterie ik word beter in de gaten gehouden tijdens me zwangerschap, het hoeft toch niet fout te gaan? ik probeer het juist van een positieve kant te bekijken
    en wil mijn angst niet laten overwinnen nu mijn ook ziet dat ik zelf er postief tegen aan kiijk durft hij ook steeds meer de stap te nemen en toch graag nog een 3de wonder willen....

    ik wnes jullie veel sterkte ne blijf vooral veel praten met je partner en probeer het positief te bekijken
     
  4. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Dat is ook niet een vrolijk verhaal. We hebben rustig geklusd vandaag en hij zal al zijn twijfel en vragen opschrijven en dan maak ik een afspraak bij de gyn. die had al gezegd als er vragen zijn moet je een afspraak maken. Hij kan dan alles vragen zonder bang te zijn iets te vergeten.
    Van het weekeinde gaan we het er nog eens heel rustig over hebben. Ik heb al gezocht op internet in de hoop ik ergens ies voor papa's lkan vinden die ook van die angste hebben maar helaas nergens te vinden
     

Deel Deze Pagina