Opeens diarree, kan dit kwaad?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Dania, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dania

    Dania Actief lid

    21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    De titel zegt het al. Misschien maak ik me zorgen om niets. Volgens mij heb ik geen gekke dingen gegeten maar zou het kwaad kunnen als ik iets heb gegeten wat de diarree heeft veroorzaakt. Wie herkent dit?
     
  2. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Waarom zou dat kwaad kunnen? Een beetje darmklachten is niet schadelijk, gaat vanzelf weer over. Wel opletten dat je voldoende drinkt om je vochthuishouding op peil te houden.
     
  3. Dania

    Dania Actief lid

    21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja het gezonde verstand zegt dat ook, maar het is altijd fijn om het ook van een ander te horen, thanks :)
     
  4. Peetje08

    Peetje08 Bekend lid

    30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Ik zou alleen even contact opnemen met je verloskundige als je denkt dat je een infectie hebt opgelopen, koorts hebt of als het langer duurt dan een dag of drie. Of als je je ongerust maakt. Een dagje diarree kan iedereen wel eens gebeuren. Verder inderdaad zorgen dat je voldoende drinkt en wat blijft eten.
     
  5. Sandhya

    Sandhya Bekend lid

    14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    Ligt er idd aan hoe lang je hier last van hebt. Als je twijfelt gewoon de vk bellen, word je zelf ook rustig van.

    Ik heb zelf ook wel eens ineens diaree..totale leegloop maar na een uurtje gaat het weer prima en heb ik echt nergens meer last van.

    groetjes
     
  6. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Is niet zo erg hoor, heb ik ook gehad, als je maar genoeg drinkt en als het maar niet een week lang aanhoudt. Beter dat dan harde drollen.
     
  7. liesski

    liesski Actief lid

    14 dec 2007
    137
    0
    0
    verpleegkundige i.o
    arnhem
    tsja zwangerschap doet rare dingen met je. Vorige week zat ik nog aan de pruimen i.v.m trage stoelgang, nu ben ik al een paar dagen aan de dunne.
    Genoeg drinken enne............ nu eet ik dus bananen :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina