Opeens misselijk 4e zwangerschap

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Fijnedag, 7 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fijnedag

    Fijnedag Bekend lid

    5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Zo apart. Ik ben 3 keer zwanger geweest en nooit misselijk. Mijn moeder is 6 keer zwanger geweest en nooit misselijk en mijn zusjes ( 2 keer en 1 keer ) ook niet. Zit dus in de genen dacht ik dus.
    Maar nu ben ik zwanger van de 4e en opeens misselijk. Wie herkent dit?
    Dacht opeens straks is het een tweeling
     
  2. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ja t kan bij elke zwangerschap anders zijn, zegt nog niet zoveel over tweeling..
    Verder, gefeliciteerd!
     
    Fijnedag vindt dit leuk.
  3. Fijnedag

    Fijnedag Bekend lid

    5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Dank je wel :)
    Ja ik snap dat elke zwangerschap anders kan zijn. Maar misselijk ben ik nooit geweest. En het ligt ook niet aan geslacht , want ik heb al van alles wat.
    Spannend hoor
     
  4. Lola83

    Lola83 Actief lid

    6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Elke zwangerschap is weer anders denk ik. Ik heb op het moment nergens last van, voel me juist topfit, extra energie, super happy etc.. Terwijl ik bij mijn vorige twee zwangerschappen verschrikkelijk moe was in de eerste weken. Eerst ga je twijfelen of het wel klopt, maar ik geloof er ook in dat elk kind anders is, dus elke zwangerschap ook!
     
  5. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.995
    5.821
    113
    gefeliciteerd!
    Ik heb bij de eerste 2 mijn longen uit m’n lijf gespuugd en bij de laatste 2 niet eens misselijk. Het kan dus echt verschillen.
    Wel balen nu bij deze zwangerschap zeg!
     
    Fijnedag vindt dit leuk.
  6. Fijnedag

    Fijnedag Bekend lid

    5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Dank je wel :)
    Bizar dan he dat zo verschilt.
    Aan de andere kant geeft het wel een positief gevoel. Realistischer dan als je niks voelt.
     
  7. Fijnedag

    Fijnedag Bekend lid

    5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Wat heerlijk. Jij ook gefeliciteerd en geniet lekker
     
    Lola83 vindt dit leuk.
  8. Brunette

    Brunette Bekend lid

    22 aug 2008
    666
    256
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Ik was bij mijn eerste zwangerschap echt enorm misselijk, zo ellendig dat ik er tegen op zag om weer zwanger te worden. Dit was een tweelingzwangerschap. Bij mijn tweede zwangerschap had ik nergens last van. Ik werd er zelfs onzeker van of ik wel zwanger was, of het wel goed zat. Dus het is wel mijn ervaring: bij een tweeling veel meer misselijk zijn dan bij eentje. Spannend!
     
    Fijnedag vindt dit leuk.
  9. Kacheltje

    Kacheltje Bekend lid

    8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ik ben bij de eerste 2 ontzettend misselijk geweest, tot uitdroging aan toe.

    Nu helemaal niet. Vind het zo apart, had gewoon nooit gedacht dat dat mij gegund zou zijn. Maar het kan dus heel erg verschillen
     
  10. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik heb 3x een roze wolk gehad met bij de 3de wel wat misselijk in het eerste trimester.
    Mijn 4de is heel anders. Ik ben 20 weken mega misselijk geweest en toen 2 weken normaal en toen begon het maagzuur.
    Vanaf 28 weken zak ik al door Mijn heupen en de bandenpijn is ook al weken niet te doen.

    Elke zwangerschap is anders het zegt verder allemaal niks.
     

Deel Deze Pagina