(Open) solliciteren in de zwangerschap.

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Kimberley92, 17 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hallo allemaal,

    Ik zit te denken om een open sollicitatie/ informatie op te vragen over een bedrijf waar ik graag zou willen werken na mijn verlof.
    Hebben meer mensen hier ervaring mee?

    Het is een bedrijf waar ik graag zou willen werken en in eerste instantie meer informatie van zou willen over de roosters, werkuren, dagindeling.

    Er staat nu ook een mooie vacature op, maar ik zou pas 1 augustus willen starten vandaar is misschien een open sollicitatie/ informatie aanvraag beter.

    Zit nu overigens ook nog gedeeltelijk ziek thuis en heb er echt goed over na gedacht, dat het het mij zo veel meer rust zou geven na mijn verlof.

    Sorry voor het onsamenhangende verhaal, maar weet niet goed goed hoe ik het moet beschrijven.
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.690
    14.044
    113
    Ik zou zelf eerst bekijken hoe je er uit komt bij mij waren mn bekken niet al te jofel na G.

    Stel dat je dan nieuw binnenkomt op je droombaan voel je je toch al snel gedwongen om meer te doen dan je lijf aan kan. Die droombaan is 1 ding, een lijf dat goed functioneert gaat meerdere werkgevers mee.
     
  3. Libelle82

    Libelle82 Fanatiek lid

    26 jun 2008
    4.989
    355
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ik zou het gewoon doen,... het is immers een open sollicitatie.
     
    Kimberley92 vindt dit leuk.
  4. Knut10

    Knut10 Bekend lid

    16 mrt 2022
    648
    762
    93
    Vrouw
    Ik zou het doen! Ik start 2.5 maand na het einde van mijn verlof bij mijn volgende baan/werkgever; dan heb ik net even tijd om te wennen aan de nieuwe situatie met baby&kdv enzo terwijl ik nog in mijn oude rol werk. Nee heb je, ja kun je krijgen. Ik zou jezelf gewoon goed presenteren en vrij weinig aandacht besteden aan wat er nu tijdelijk niet kan, maar veel aan wat je allemaal wel kan per 1 augustus. Bij mij heb ik medegedeeld dat ik eerst met verlof ga en dus per x/x beschikbaar ben (tijdens het gesprek, dus niet in mijn brief ) en verder hebben ze daar “gefeliciteerd” op gezegd en verder alleen vragen gesteld over mijn cv en professionele carrière. Wellicht ook omdat ik daar heel direct op aanstuurde. Vond ik heel fijn.
     
    bulakgirl en Kimberley92 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina