Hallo, Ik vroeg me af of je in de eerste 4 weken van je zwangerschap een heel opgeblazen gevoel hebt,maar ook een opgeblazen buik. Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes Debby
ik heb ook een opgeblazen gevoel net of er een ballon in mn buik zit die op knappen staat maar ik hoor morgen pas of ik zwanger ben mischien dat het er wel wat mee te maken kan hebben Liefs Gesina sterkte
Het kan idd een eerste symptoom zijn . Helaas kan het ook vlak voor je ongi komen Het kan dus nog 2 kanten op gaan . Ik duim voor jullie meiden Groetjes Joyce
Hoi Joyce, Bedankt voor het duimen voor ons!! Ik moet de 16 pas ongi worden en heb hier al 4 dagen last van en ook lage rugpijn vooral links....mischien ook herkenbaar? pff veel vragen om je oren he! Groetjes Debby
Ben net 2 dagen van mijn ongi af en heb echt een hele opgeblazen buik, zit me echt in de weg. Van die lage rug pijn, had het afgelopen cyclus zo erg dat mijn benen er zeer van deden, tot in mijn voeten toe.. helaas werd ik gewoon ongesteld. groetjes
Ik herken het ook allemaal, opgeblazen gevoel heb ik nu ook, en t is niet eens een gevoel, ik ben net een ballonetje! Grrr.... Maar goed, ik heb dat gevoel dus vorige maanden ook gehad, en toen werd ik toch echt ongi.... We wachten af....
Moeilijk is dat he? wachten wachten wachten.....maar we komen er wel door!!! We hebben steun aan elkaar, dat scheelt.....toch?
Ja best wel, Zeker als je omgeving ook denkt dat je zwanger bent Dit is echt de eerste keer dat ik me bewust was van me vruchtbare dagen enz...maar ik mag niet klagen is voor ons de eerste ronde..maar zou het toch wel graag willen hihihi Groetjes Deb
Nee had het niet gemeld. Mijn vriend vind dat ik er raar uit zie,mijn moeder vind me de laatste 3 weken erg dik worden....ik hou de eer aan mezelf en zeg gewoon dat ik veel eet want dat is ook zo,maar heb gewoon een vreemde buik vandaar Groetejs Deb
Mischien heb ik gewoon wel eetbuien....zeker als om 22.00 uur een bic mac voorbij komt op tv! Ik hou je op de hoogte hoop jij mij ook Groetjes Deb
Oh, dat van die eetbuien ken ik wel....... Ik hou je op de hoogte, tuurlijk, en kijk ook om t hoekje bij jou, ben erg benieuwd!
Hoi allemaal. Ik doe met jullie mee. Ik heb een buik als een ballon die met een beetje eten heel vervelend aan voelt. Ik heb voor de rest niet echt andere verschijnselen. Ik heb nog niet eerder zo'n buik gehad. Ik ga vrijdag of zaterdag testen en hoop van harte dat deze buik van een beginnende zwangerschap is maar ik durf eigenlijk niet te hard te hopen. Dan valt het zo tegen ( zal het toch wel doen als het negeatief is.) Veel succes allemaal. gr Jope
Hoi Daphne, Dat had ik idd ook toen ik gestopt was met de pil...maar dat is nu al 6 maanden geleden,zal wel komen door het teveel eten of mijn endometriose speelt weer op. Maar bedankt voor je reactie Groetjes Deb