Opgewekte miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door visitor, 10 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visitor

    visitor Actief lid

    31 jul 2007
    279
    0
    16
    Hoi allemaal,

    Morgen krijg ik tabletten om de miskraam op gang te brengen . Mijn baby zijn hartje stopte bij 13 weken . Ik ben 15 weken zwanger.

    Mijn vraag is zal het pijnlijk zijn en vergelijkbaar aan weeen ? Wat waren jullie ervaringen?
     
  2. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Sorry weet daar niet veel van maar wilde even zeggen sterkte voor morgen...vreselijk:(
     
    visitor vindt dit leuk.
  3. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Sterkte!

    Ik heb dat 2x meegemaakt met 15.4wk.
    je krijgt weest tabletjes voor 2 dagen dag die mag je komen voor bevalling.
    Dan brengen ze elke twee uur vaginale tabletten is het kan het snel gaan maar kan ook echt dagen duren.
    Bij mij beide keren rond 9 uur begonnen ze met inbrengen en rond 5/7 uur avond bevallen. Ik kreeg ween en is belaangrijk dat je Dat zelf aangeeft gelijk zodat er gelijk Ruggenprik gezet worden. Vraag dat anesthesioloog bij je kamer het doet: hier eerste keer kwam hij net op tijd en kon ik nog pijnloos bevallen. Tweede keer was hij druk en werd ik doorgereden na de IC en daar met helse pijn ruggenprik gegeven maar net gegeven was ik ook net bevallen van haar in IC... niet heel prettig maar geen keuze dus.

    Erna kwamen gelijk mijn oudste kinderen en fotograaf. We hebben inderdaad watermethode gebruikt. Eerste keer was ze overleden met 11.5 en was kleiner nu met 15.3 en was 14cm groot. Ze doen baby in container met water. Verwacht miet te veel is gewoon baby maar heel klein net van die kleine popjes.. in water neemt die ook geen foetus houding hoor...

    We hebben dus twee keer het bewust met meiden en fotograaf meegemaakt! Echt super fijn is dat zo konden ze en we het afsluiten.. helaas met corona regels kan het nu anders maar misschien bij miskraam maken ze uitzondering..Verloskundige in ziekenhuis kan voor je stichting bellen ze maken gratis foto’s. We hebben eigen fotograaf gevraagd.

    We hebben erna aangegeven dat we willen gaan Dna en obductie doen En laten cremeren. Erna wilden we as ophalen. Alles was mogelijk.

    hangt een beetje af waneer je bevalt maar je mag gewoon erna naar huis. Ik vond het heel fijn en was beide keren thuis rond 9-10 uur avond. ik voelde na de bevalling mij gelijk niet meer zwanger. Volgende dag kon ik ook alles al doen etc. We hebben het best wel beide keren positief ervaren ook mede omdat we al kinderen hadden.

    Eerste keer was ik na 4maanden weer blijvend zwanger en tweede keer pas 7 maanden later. Ze hebben tweede keer meer onderzoek gedaan: als je komt 2wk na de bevalling ter controle vraag gelijk stollingsonderzoek (Kan 12wk na de bevalling), schildklier en vitamines. De meeste zoals bloed en Infecties en dna doen ze na de bevalling gelijk
     
    visitor vindt dit leuk.
  4. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    O ja qua pijn ja ik zou het niet aanraden thuis doen dat kon ik ook niet op die termijn maar de ween waren vreselijk net echte bevalling erg pijnlijk. Ze zeiden ook dat door de opwekken is extra pijnlijk en dus ruggenprik is echt gewenst want naast het verdrietige wil je echt niet nog hels pijn ervaren.
     
    visitor vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina