opgezete borstjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door judtje, 29 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judtje

    judtje Lid

    17 nov 2005
    39
    0
    0
    kassamedewerkster in supermarkt
    Lemmer
    Onze zoon is nu 13 dagen oud en heeft vanaf het begin al opgezette borstjes.
    Nu ik hem vanmorgen in bad deed voelde ik aan een kant echt een verdikking,het is hard en heeft de vorm van een flinke knikker.
    De andere kant is ook opgezet maar lang niet zo erg.

    Nu las ik al dat de meeste baby's dit hebben en dat het binnen een paar dagen weg is,maar onze zoon is nu bijna 2 weken en ik zie nog geen vermindering.

    Ik wil me niet gelijk ongerust maken dus was op zoek naar info hierover maar kan eigenlijk niks vinden dus misschien dat jullie raad weten?
     
  2. Niet meer actief

    As heeft nog tietjes en die is 15 mnd (nou ja bijna dan). Het kan echt langer duren hoor, maar als je het niet vertrouwt, dan moet je gewoon even contact opnemen met CB.

    As zat ook vreselijk onder de puisten (tsja, haha.. ik had genoeg hormonen voor 2) en dat heeft ook meer dan 2 mnd geduurd voordat dit behoorlijk weg was..
     
  3. TellMe

    TellMe Niet meer actief

    Mijn Loïs heeft het ook nog steeds, het is de ene dag iets erger dan de andere en dat zijn inderdaad hormonen. Dat was het eerste dat ik vroeg aan de kraamhulp :)
     
  4. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Mijn Demiën-Sem heeft ut ook nog steeds hehe.

    Achjaaa maandag moet ik naar het cb en als het niet goed is hoor ik het daar wel..
     

Deel Deze Pagina