Opgezette buik

Discussie in 'De lounge' gestart door Mariska121, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Uhm...toen ik zwanger was van mijn dochter had ik met 6 weken zs al een bolletje net zoals jij nu hebt..........dus je weet nooit ;) *kwam overigens wel door darmen die toen heftig reageerden op zs*
     
  2. manouk

    manouk Actief lid

    26 apr 2006
    291
    0
    0
    toevallig, ik ben ook 1,75 en weeg 56 kilo ( en ben ook 21 )

    Ik heb ook normaal gesproken een strak buikje zelfs na mijn zwangerschap. Alleen 1 week voor dat ik ongesteld moet worden ziet mijn buik er precies zo uit. Ik begrijp wel dat je het vervelend vindt. Ik erger mij er die ene week ook altijd aan.
     
  3. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    uhhmmm oeps, :confused: moet ik testen met ochtendurine of niet? wat raad je aan?
     
  4. Niet meer actief

    ALS je zwanger bent, ben je nu al ff overtijd begrijp ik? Dus dan kun je testen wanneer je wilt. Drink niet teveel he, want dat kan wel de test beïnvloeden....

    ps ik heb je een pb gestuurd
     
  5. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Herkenbaar Mariska, ik stuur je een pb'tje ;)
     
  6. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Sorry maar je zegt zelf dat je veel snoept, dit is absoluut verkeerd voor de darmen, ze moeten heel hard werken om het te kunnen verteren. Je zei dat je er voorheen geen last van had maar je moet je darmen voeden (vezels) om goed te blijven werken. Als je dat niet doet dan zegt je lichaam vanzelf dat het niet goed is, bijvoorbeeld door uit te zetten.
    Misschien zijn het je darmen?

    groetjes
    conny
     
  7. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik nam al aan dat het mn darmen waren maar heb voor de zekerheid een test gedaan maar die was zoals verwacht negatief.
    Ik laat deze week het snoep staan, voor zover het me lukt :) Brood at ik altijd al wel (5 per dag). En dan maar kijken of het over is.
    Bedankt voor al jullie moeite en jullie reacties!

    Maris
     
  8. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    op eigen verzoek gesloten :)
     

Deel Deze Pagina