Opleidingstraject en net zwanger

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door RachelleNM, 26 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal!

    Pas een paar dagen weet ik dat ik zwanger ben! Natuurlijk hartstikke leuk, alleen ben ik de hele tijd zó verschrikkelijk moe... Nu is dat niet zo erg, maar vanaf a.s. maandag begin ik voor 4 dagen in de week met een intern opleidingstraject. Dan zit ik dus van 8.30 tot 17.00 in de 'schoolbanken'. Nou ben ik daar sowieso al niet echt een ster in, maar hoe ga ik dit doen i.c.m. die vermoeidheid? Tussen de middag val ik gewoon in slaap... :|
    Iemand tips?! Traject duurt 6 weken :rolleyes: Ik wil trouwens de zwangerschap nog even voor me houden :D
    Alvast bedankt!
     
  2. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.951
    7.880
    113
    Vrouw
    Dan breek ik hier maar gelijk in om je te feliciteren. Gefeliciteerd!
     
    RachelleNM vindt dit leuk.
  3. Sophie221

    Sophie221 Bekend lid

    11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

    Als je nog niet over je zwangerschap wil vertellen (begrijpelijk) en je kunt niet meer onder de opleiding uit dan zit er denk ik maar 1 ding op...
    Proberen en kijken hoe je het volhoud.
    Mocht het echt niet lukken kun je misschien wel ergens een uurtje tussendoor rusten of eerder weg?
     
  4. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Ik volg ook een opleiding via mijn werk, alleen ben ik telkens heel misselijk. Dus toen ik erachter kwam dat ik zwanger was ben ik daar maar gewoon eerlijk over geweest. Dan kunnen ze ook rekening houden met evt kwaaltjes. Ik heb gelukkig maar eenmaal per week school.

    Gefeliciteerd met je zwangerschap en succes met de opleiding!
     
    RachelleNM vindt dit leuk.
  5. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93
    Gefeliciteerd! Die vermoeidheid is echt killing ja.. ik pak soms smiddags een blikje gewone cola als ik echt bijna omval op kantoor. Ik weet het; niet heel gezond, maar voor mij werkt het wel! Gelukkig zijn het maar 6 weken, die zijn zo weer voorbij ;)
     
    RachelleNM vindt dit leuk.
  6. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Tsja, zo is koffie ook niet heel gezond. Dat drink ik sowieso al niet, of ik nou zwanger ben of niet :roflmao: Dus een keer een colaatje zou wel moeten kunnen, toch? :oops:
     
  7. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Ik drink momenteel elke dag een beetje cola tegen de misselijkheid, heb er ook medicijnen voor maar zonder de combinatie cola doen die medicijnen te weinig.

    Bij de laatste echo was t kindje gewoon normaal gezond. En uit bloedtesten van mij kwam uit dat ik ook gewoon gezond ben. Dus als t bij een beetje blijft zal t niet veel uitmaken. Ik drink twee halve glaasjes op een dag, zodra ik de misselijkheid voel opkomen. Voel ik me goed dan blijft de cola staan en pak ik lekker water ofzo.
     
  8. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.578
    10.468
    113
    Ik drink ook geen koffie maar wel cola om de middag door te komen en tegen de misselijkheid.
     

Deel Deze Pagina