Goedemorgen dames, ik heb op 28/11 een positieve ovulatie test gehad. Nu had ik op 8/12 en een tuur streepje. Vanochtend weer getest maar hij loopt volgens mij niet echt goed op. Heeft iemand hier ervaring mee? Of wat denken jullie?
Uhmm nou 28 november dus positieve ovulatie dus dan zou het nu ongeveer 10/11 dpo zijn denk ik. Ik maak mij inderdaad ook beetje zorgen over de minimale oploop..
De controlestreep lijkt ook net lichter. Ik had bij deze zwangerschap ook dat Kruidvat testen tussen 9-12 dpo maar vaag opliepen. Zie het bij meer dames hier. En wisselt dus ook nog per kwaliteit test. Dus ik zou het nog niet durven zeggen of er oploop is of niet. Nog 2 dagen verder zou je wel echt duidelijk verschil moeten hebben tov de eerste
Ja, je zou inderdaad 10 à 11 dpo zijn denk ik? Mijn KV testen liepen in het begin ook niet heel sterk op, vond het zelfs moeilijk een verschil tussen 72 uur te ontdekken. Zie de foto's (ben wel 2 dagen teruggezet, dus 13 dpo = 11dpo). Ben nu natuurlijk nog in 1e trimester, maar heb al een mooie termijnecho mogen hebben! Ik hoop dat het voor jou ook zo uitpakt
Ah jouw test op 11 dpo ziet er wel iets beter uit dan de mijne ik had ook action test gedaan. Loopt wel op maar niet zo hard als ik zou willen. Gewoon spannend nu deze dagen haha
jaa klopt. Ik ken mezelf dus waarschijnlijk test ik morgen ochtend gewoon weer vind de testen zelf ook niet mega positief eruit zien maar wie weet..