Oploop zwangerschapstesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Chanan82, 8 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Dit is mijn tweede ronde na een missed abortion. Ik was heel erg blij met een positieve zwangerschapstest. En 3 december plus vandaag 8 december een CB test die 1-2 weken zwanger aangeeft. Maar toch ben ik bang dat het verkeerd gaat. Dit omdat de oploop nihil is naar mijn idee…
    Plus degene die gelijk met mijn opliep in het NOD forum had ook zulke testen en ze had een vroege miskraam. Kortom ik ben erg onzeker.
    Het is te vroeg om nog wat te zien op een echo en ik weet dat ik gewoon geduld moet hebben. Maar dit is echt zo frustrerend. :(
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    O ja en dit is mijn kaartje bij FF.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Wat verschrikkelijk dat je dit hebt moeten meemaken. Moet zeggen dat ik eigenlijk niet zo blij zou worden van deze zwangerschapstesten en de cb die na 5 dagen nog steeds 1-2 geeft. Zeker omdat je al 4+4 bent.

    Ik heb ook al 2 vroege miskramen gehad en 1 missed abortion en die zagen er eigenlijk ook beetje zo uit. Ik hoop echt dat het toch goed zit voor je.
     
  4. AliceinW

    AliceinW Niet meer actief

    Ik snap je zorgen.. houd er wel rekening mee dat bij sommigen van ons hcg om de 72 uur ipv 48 verdubbelt.. wanneer is je echo? Voor nu kan alleen die je uitsluitsel geven vrees ik.. maar in alle eerlijkheid.. mijn vorige cyclus waren zulke lichte zwangerschapstesten ook geen goed teken... (vroege miskraam 5+3) maar aan de andere kant.. je bent wel zwanger.. kan beide kanten op...
     
  5. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Dat is niet fijn. Ik hoop dat het toch oploopt aankomende dagen. Maar ik ben er ook bang voor. :(
     
  6. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Ja dat hoop ik dan maar dat het dan oploopt. Ik ben er ook bang voor. Bij mij waren de missed abortions altijd later pas… niet eerder dit meegemaakt. Ik hoop dat het inderdaad later verdubbeld of zo. Ik heb nog geen echo gepland staan. Ik wilde eerst een duidelijke test afwachten. Ik had net nog een test gedaan in de hoop dat ik een middagtester ben. Ik maak mijzelf echt gek… :confused:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    @RoGiJuLi Hoe ziet dit er uit voor jou?

    Ik tag haar even. Vind het zelf altijd wel prettig als ze eens meekijkt. :oops:
     
  8. AliceinW

    AliceinW Niet meer actief

    Hoe zeker ben je van datum eisprong? Wellicht een late bevruchting / innesteling?

    Mijn zwangerschapstests zijn btw in de middag / avond duidelijker dan 's ochtends. Door mijn vroege miskraam had ik tig action zwangerschapstests in huis.. en heb pas sinds gistermiddag een hele duidelijke test.
     
  9. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Redelijk zeker. Eerste hele vage positieve test was op 1 december…
    Net de verloskundige gemaild. Ik krijg in de week van 18 december een echo. Vooral om te kijken of het op de goede plek zit. Hopelijk knallen mijn zwangerschapstesten tegen die tijd ook. :oops:
     
    sn1987 vindt dit leuk.
  10. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    En ik heb net weer getest. Niet echt een vooruitgang… moet echt geduld hebben en eigenlijk over een paar dagen pas weer testen… maar ben zo ondertussen Eraan verslaafd. Wil zo graag duidelijkheid…
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. AliceinW

    AliceinW Niet meer actief

    Lieve meis.. zo snel na elkaar gaat je alleen maar gekker maken.. probeer realistisch te blijven.. daar kan namelijk geen verschil of oploop inzitten.. het enige wat dat je gaat aangeven is dat je nog zwanger bent.. maar je blijft hetzelfde streepje zien wat je alleen maar onzekerder maakt.... probeer op zn minst even te wachten tot morgen....
     
  12. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Tja ik hoopte in de middag duidelijker te testen…
     
  13. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.579
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Heel eerlijk??
    Ik vind dit er niet goed uitzien.
    Er zit amper oploop.

    Ik hoop heel erg dat ik het mis heb.
     
  14. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Dan is het gewoon afwachten. Ik hoop dat het alsnog toch goed zit. 21 december heb ik een echo. Als dat dan nog nodig is….
     
  15. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Helaas vanmorgen was het nog lichter. Temperatuur blijft nog wel hoog. Maar ik ga uit van een vroege miskraam.
    Ook een discussie gehad met mijn man. Hij wil nu toch niet meer. De missed abortion in September en nu een vroege miskraam … we hebben al twee kinderen en voor hem is het klaar. Dit was dus mijn laatste “kans” voor mijn gevoel. :cry:
     
  16. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.455
    3.799
    113

    Misschien is het even uit emotie dat hij dit nu zegt? Een man kan ook best met een miskraam zitten.
     
  17. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Nee ik ben bang dat hij er heel zeker van is. En ik sta voor mijn gevoel er ook even alleen voor. Ben er echt kapot van. Ik hoop dat het nu snel gewoon helemaal weggaat. Deze onzekerheid dat er nog wat zit is echt zo frustrerend.
     
  18. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Ah meid wat verdrietig. Hopelijk bedenkt hij zich nog binnenkort. :( Veel sterkte.

    Helaas verwerken sommige mannen zoiets anders dan vrouwen, voor hen is dit niet tastbaar omdat ze het niet zien of voelen, maar wij voelen wel vanalles in ons lijf. Je kan hier altijd je hart luchten want er zitten hier veel vrouwen die helaas weten hoe het voelt en je kunnen steunen.
     
  19. AliceinW

    AliceinW Niet meer actief

    Oh meis wat heftig allemaal.. *knuffel*
     
  20. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Sterkte. Wat naar dat je je zo alleen voelt. Kun je dit aangeven bij je man?

    Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Hou je sterk meis. Dikke knuffel
     

Deel Deze Pagina