Oplopende testen predictor, maar menstruatiekrampen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lotus123, 21 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotus123

    Lotus123 Lid

    19 sep 2019
    67
    38
    18
    Ik heb sinds vorige week donderdag oplopende testen met predictor. Het ziet er naar uit dat het de goede kant op gaat, maar sinds vandaag last van menstruatie krampen en dat baart me zorgen. Vorige maand had ik dat namelijk ook en toen is het op een vroege miskraam uitgelopen. Nu ben ik bang dat het ook zo zou lopen terwijl ik oplopende testen heb, dat had ik vorige maand overigens niet. Toen bleven ze heel licht.
    Wie herkent dit, maar is het toch goed afgelopen?

    Vandaag of morgen zou mijn NOD zijn!
     
  2. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.287
    7.847
    113
    Gelderland
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik vreselijke menstruatiekrampen gehad. Was ik toen ook bezorgd over maar op dit moment loopt mijn bijna 10 jarige te zeuren of hij op de iPad mag ;)
     
  3. Lotus123

    Lotus123 Lid

    19 sep 2019
    67
    38
    18
    Ja ik hoor het vaker inderdaad. Ik kan het van mijn 2 zwangerschappen die goed zijn gegaan niet meer herinneren. Ik heb in april een miskraam gehad met 9 weken. Toen had ik er geen last van behalve toen het op gang kwam. En vorige maand met de vroege miskraam had ik het ook.
    Nu moet ik zeggen dat me darmen echt aan het rommelen zijn en het misschien daar aan kan liggen, maar ik kan me er niet bij neerleggen!
     
  4. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    De eerste weken van mijn zwangerschappen had ik ook een menstruatiegevoel. Hoort er echt bij. Maar ik snap je onzekerheid.
     
  5. sarake

    sarake Actief lid

    16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Ik heb deze zwangerschap ook tem week 6 menstruatiekrampen gehad! Kan dus perfect!
     
  6. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.638
    113
    Vrouw
    Ik heb ook soms last van lichte krampen en dan weer een tijd niks. Het hoort erbij, heeft met de groei van je baarmoeder te maken, maar het maakt je inderdaad best onzeker. Het is toch een beetje 'eng'.
     
  7. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb begin dit jaar 2 vroege miskramen gehad. Begin van deze zwangerschap ook veel menstruatiekrampen gehad, dus was ook heel bang dat het mis ging, maar inmiddels een vrolijk spartelende baby van 31 weken in mijn buik
     
  8. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Oh ik had zo'n erge krampen in het begin. Het hoort er echt bij. Ik vertrok mijn gezicht soms gewoon en moest even dubbel zitten, zo'n krampen. Zie mijn banner!
     
  9. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Had ik ook in het begin van mijn zwangerschap. Ben toen lekker met een warme kruik in bed gaan liggen. Ik snap je zorgen wel hoor, maar het kan er echt bij horen.
     
  10. Teardrops

    Teardrops Bekend lid

    9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Ik ben nu 6 weken zwanger en ook regelmatig een kramperig gevoel. Herken dit dan ook van mijn eerste zwangerschap.

    Het is vrij logisch, in het begin rekt je baarmoeder al snel wat op, wat dan die krampen veroorzaken.

    Het komt goed!
     

Deel Deze Pagina