Opnieuw bloedverlies na 7 weken...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door muis1978, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis1978

    muis1978 Lid

    5 jun 2008
    24
    0
    0
    Hallo,

    Ik ben ruim zeven weken geleden bevallen. Tot na een kleine zes weken heb ik nog bloedverlies gehad, maar dat was eindelijk voorbij. Alleen verlies ik nu opnieuw bloed sinds gisteren... Ik heb er verder geen pijn van, maar maak me er toch een beetje zorgen over. Heb zelf even gekeken en t lijkt of er een inwendige hechting opnieuw is open gegaan, kan dat? Ook ben ik sinds vorige week weer met de pil (cerazette) begonnen, kan dit er iets mee te maken hebben?

    Alvast bedankt voor je hulp!
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi muis,

    Ik denk niet dat het van een inwendige hechting afkomt dit is als het goed is al genezen, maar indien je er last van hebt is het wel raadzaam er even naar te laten kijken, door verloskudnige of huisarts. Je kan ook een menstruatie hebben en door het gebruik van de cerazette kan het heel weinig zijn. Dit is wel het normale termijn om weer je eerste menses te hebben. Ht kan geen kwaad!

    iMKE
     
  3. muis1978

    muis1978 Lid

    5 jun 2008
    24
    0
    0
    Hoi Imke,

    Bedankt voor je reactie! Maar heb ik nog een vraag, ik geef borstvoeding dus dan zou in principe je menstruatie uit moeten blijven?

    Groetjes!
     

Deel Deze Pagina