opnieuw een poes

Discussie in 'De lounge' gestart door talia, 11 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    zoals jullie weten is mijn poes laats overreden, ik zou dolgraag een nieuw beestje hebben het liefst een grote poes maar ben best bang voor ons kleintje met een nieuw vreemd dier in huis.
    heeft hiet iemand ervaring mee met een nieuwe poes of kater in huis te halen terwijl de beeb nog zo jong is?
    ben bang dat de kat bovenop onze jongen zou gaan liggen ofzo

    groetjes talia
     
  2. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Nee geen ervaring mee... Weet wel dat als je een kleintje hebt en een jong dier in huis neemt, dat ze dan wel heel snel aan mekaar wennen..

    xxx Marijke
     
  3. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik weet wel dat als je bv een raskat zou willen, die groeien vaak op met kinderen en zijn er aan gewend.
    Ook groeien zij vaak op met andere huisdieren.

    Alleen is een raskat wel duur! (Maar wel zindelijk) ;)
     
  4. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Je moet de kat leren om niet in de box, wandelwagen en het ledikantje te komen.
    We hebben zelf altijd katten gehad en nog nooit problemen gehad.
     
  5. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    als je naar het plaatselijke asiel gaat kunnen ze meestal precies vertellen wat voor een kat/poes je in huis haalt en je kunt b.v de afspraak maken dat je als het echt niet blijkt te gaan met de kleine je hem/haar terug kunt brengen.

    Persoonlijk zou ik mij er niet al te druk over maken, zolang de poes/kat de ruimte heeft om bij de kleine uit de buurt te gaan moet je niet al te veel problemen tegen komen lijkt mij.