opnieuw misselijk 28 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Makkie, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hallo meiden!

Even een vraagje: ik ben de eerste 15 a 16 weken veel misselijk geweest (niet braken gelukkig). Daarna was het echt ineens over, maar nu sinds een paar dagen is het weer terug?! Ik ben nu ruim 28 weken zwanger.

Is dit iets wat normaal is/vaker terugkomt rond deze periode? Meer last van mijn maag en maagzuur en dus ook weer misselijk, vooral na het eten. Kan het toeval/tijdelijk zijn? Of is het waarschijnlijk tot het einde zo? Meer meiden die dit hadden/hebben?

(had bij mijn eerste zwangerschap helemaal geen last van misselijkheid vandaar dat ik het vraag)

Bedankt allemaal!

2. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik denk wel dat het kan. Ik had de eerste drie maanden weinig last van misselijkheid. Ik was alleen heel erg moe. Juist na die drie maanden heb ik overgegeven en was ik sneller misselijk dan anders. Dus ik denk dat het niet erg is. Alle zwangerschappen zijn anders.

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb het ook weer terug.
    Ik heb zelf het gevoel dat ze met haar lijfje de boel omhoog drukt, want ik heb het ook vooral na het eten.

4. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Ik heb het sinds een week ook. Vooral smorgens vroeg. Komt dan helaas niks uit alleen maar gal echt erg smerig. Ook heb ik s'avonds last van brandendmaagzuur. Heb het bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet gehad. Ach ja iedere zwangerschap is anders.

5. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    ja hoor, herken dat helemaal! ik werd ook weer misselijk en moest weer overgeven rond die tijd.Het duurde bij tot ongeveer de 35e week:(

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0

gaat nog wel even duren dus:(

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

okee meiden, bedankt voor jullie antwoorden! Hoort erbij dus! Succes allemaal!

8. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Het is vast per persoon verschillend;)

Deel Deze Pagina