Opnieuw puistjes met 27wk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Djaminah, 4 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djaminah

    Djaminah Actief lid

    23 mei 2007
    276
    1
    0
    Utrecht
    Vraagje: ik heb sinds een week opnieuw last van puistjes. Echt overal (gezicht, rug, borst) en best wel grote/pijnlijke. Ik gebruik geen ander wasmiddel of cosmetica o.i.d.

    Hoe kan dit nou? :(: In de eerste drie maanden had ik ook wel last, maar dat ene hormoon is toch al weg?

    Alvast bedankt voor jullie reacties!
     
  2. Chulita

    Chulita Lid

    2 mrt 2007
    92
    0
    0
    ik heb ook opeens puistjes...al ben ik nog niet zo ver al jou..

    maar het is zwaar vervelend..
    en ze blijven ook zo lang ze verdwijnen niet haha..

    ja ik dacht dat die hormoon ook weg zou zijn maarja blijkbaar niet hahaha..

    hoop dat ze snel weg gaan ;)..
     
  3. AlRe

    AlRe Bekend lid

    8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Ik had het ook heel erg de eerste weken maar heb er nu al lang geen last van gehad. Geen idee wat het zou kunnen zijn.
     
  4. dotje1986

    dotje1986 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    1.748
    183
    63
    Ik ben al heel deze zwangerschap een krentenbol.. En ik denk dat het heel mijn zwangerschap zal blijven duren.. Het zijn meer vlagen.. de ene keer niets de andere keer sta ik weer vol..

    Ik hou het op de hormonen..!
     
  5. rastagirl

    rastagirl Fanatiek lid

    15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    eerste drie maanden was ik ook een kratertje toen werd ik een vlekkenkop daar waar de puistjes zaten en idd met 28 a 29 weken begon het weer tot nu en de vlekken blijven pffffff hormonen hoop alleen dat het na bevalling weer mooi weg trekt allemaal
     
  6. Teardrop786

    Teardrop786 Actief lid

    20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Had er ook rond de 26,27 weken last van, op m'n voorhoofd vooral. Echt, leek wel een pubertje (En te bedenken dat ik in de puberteit nooit last had van puistjes). Ook op m'n borsten, en rug kleine puistjes.

    Nu weer wat minder, maar het komt met vlagen.
     
  7. Teardrop786

    Teardrop786 Actief lid

    20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Maar hey, ze zeggen dat je een mooi kindje krijgt als je juist last krijgt van puistjes enzo, misschien helpt dat ;)
     
  8. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik had het in het begin van alicia's zwangerschap maar ook zeker op het eind was ik net een grindtegel. voelde me echt niet mooi zwanger. ik zelf denk dat een laage hoeveelheid hormonen misschien de oorzaak is. in het begin heb je namelijk weinig hcg en op het eind ook weer. maar goed dat is maar een teorie. niks heeft bij mijn trouwens geholpen. ja bevallen want me gladde huidje begint langzaam terug te komen. me dochtertje zit nu onder de pukkels haha dit door de borstvoeding
     
  9. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb er nog steeds last van! En Vigo is al 5 maanden!
    Gelukkig niet meer in mijn gezicht, maar wel op mijn borst...
    Grrrr.... Ik word er ook zooooo niet goed van :x Stomme lelijke dingen!
     

Deel Deze Pagina