Opnieuw veel pijn en bloedverlies, wat zouden jullie doen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Itsme9, 14 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Itsme9

    Itsme9 Actief lid

    27 okt 2016
    121
    90
    28
    NULL
    NULL
    Afgelopen week hebben wij helaas te horen gekregen dat onze echo niet goed was. Lang verhaal van onzekerheid aan vooraf gegaan.
    Vrijdag ben ik begonnen met cytotec tabletten. Uiteindelijk zaterdag morgen de laatste tabletten gehad (8 totaal). Zaterdag middag was de krampende pijn ineens weg en bloedverlies nihil. Vandaag totaal geen last en paar drupjes bloed.

    Nu begint de kramp weer in alle hevigheid en ook weer veel meer bloedverlies. Eind Vd week heb ik controle echo. Zouden jullie hier op wachten of eerder de gyn bellen?
     
  2. OumSou

    OumSou Actief lid

    11 jul 2019
    182
    92
    28
    Vrouw
    Ik zou zeker bellen!:thumup:
     
    Itsme9 vindt dit leuk.
  3. Nien92

    Nien92 Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.084
    724
    113
    Vrouw
    Ik zou eerder bellen. Ik heb 5 weken geleden hetzelfde gehad.. miskraam opgewekt met tabletten. Daarna nog niet schoon dus weer een dosis mee. Daarna nog 2 weken bloedverlies en pijn gehad en nu wordt ik woensdag alsnog gecurreteerd. Als die pijn voor niks achteraf. Ik heb voor mijn gevoel te lang gewacht na die tweede dosis tabletten. De rugpijn en buikpijn is alleen maar erger geworden dus ik zou echt bellen en niet als ik wachten.

    Heel veel sterkte!
     
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Gelijk morgenochtend bellen.

    Als dat je gevoel is, moet je dat doen.

    En sterkte :(
     
  5. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Ik zou je lijf nog even de kans geven. Er zit duidelijk nog iets on je bm wat je lijf er uit wil werken.

    Als je t niet vertrouwd of koorst krijgt even bellen.
     
  6. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ja het kan er nog uitkomen, vaak is 1 dosis cytotec niet genoeh helaas. Maar overleg met vk/gyn, zij kunnen je t beste asviseren wat te doen
     

Deel Deze Pagina