Oppas problemen

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Minime2, 17 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minime2

    Minime2 Actief lid

    22 apr 2017
    148
    18
    18
    Vrouw
    Mijn dochtertje van 22 mnd gaat 1x in de week naar mijn moeder en 1x in de week naar me schoonmoeder.
    Nou heeft me vriend een andere vaan en moet de oppas anders worden geregeld de enige oplossing die we nu hebben is mijn moeder 1x in het weekend en de andere 2x me schoonmoeder nou ben ik daar biet zo blij mee want me schoonmoeder rookt in huis behalve als de kinderen komen. Nou heeft mijn zoontje het rs virus gehad en maak ik me daar toch zorgen over zeker ook ivm met de rookgedrag in haar huis, me vriend vind dat ik me aanstel!.
    En me moeder is boos omdat ze maar 1x oppast en veder weg woont dus biet zo makkelijk langs kan komen en me schoonmoeder kan dat wel en past dan ook bog eens 2x op (drama, drama, drama) hoe pakken jullie dit aan ?? Ik ben inmiddels een beetje radeloos
     
  2. Minime2

    Minime2 Actief lid

    22 apr 2017
    148
    18
    18
    Vrouw
    Mijn dochtertje van 22 mnd gaat 1x in de week naar mijn moeder en 1x in de week naar me schoonmoeder.
    Nou heeft me vriend een andere vaan en moet de oppas anders worden geregeld de enige oplossing die we nu hebben is mijn moeder 1x in het weekend en de andere 2x me schoonmoeder nou ben ik daar biet zo blij mee want me schoonmoeder rookt in huis behalve als de kinderen komen. Nou hebben we ook nog een zoontje van inmiddels 2,5 maand en die heeft het rs virus gehad en maak ik me daar toch zorgen over zeker ook ivm met de rookgedrag in haar huis, me vriend vind dat ik me aanstel!.
    En me moeder is boos omdat ze maar 1x oppast en veder weg woont dus biet zo makkelijk langs kan komen en me schoonmoeder kan dat wel en past dan ook bog eens 2x op (drama, drama, drama) hoe pakken jullie dit aan ?? Ik ben inmiddels een beetje radeloos
     
  3. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.489
    5.572
    113
    Vrouw
    Beiden niet meer op laten passen en je kind naar een kdv of gastouder brengen.

    Ben je van het hele gezeur af
     
    Pepijnn, suus1983, pluk en 11 anderen vinden dit leuk.
  4. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Dit. Als het zo zou gaan zou ik daar zeker voor kiezen!
     
    Felice, JoyLex en Adje vinden dit leuk.
  5. Anoukskie

    Anoukskie Fanatiek lid

    18 okt 2016
    2.398
    839
    113
    Wat hierboven al gezegd wordt,
    Of eventueel 1x kdv, 1x ene oma, 1x andere oma.
     
  6. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Gewoon, een kdv regelen. Is echt niet zielig, meeste kindjes vinden het juist hartstikke leuk.
     
    Felice vindt dit leuk.
  7. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.700
    42.527
    113
    Met dit gezeur zou ik idd stoppen met de oma's op te laten passen. Dus een gastouder of kdv regelen.
     
    Caithy vindt dit leuk.
  8. JoyLex

    JoyLex Lid

    16 dec 2018
    34
    13
    8
    Vrouw
    Wij hadden ook een heel geneuzel met het werk. Man nieuwe baan en ik een 'K..te'' rooster.
    Nu hebben we 1 dag een KDV en 1 dag een gastouder. de andere 2 dagen doen oma 1 en oma 2. Mooi verdeeld en als er iemand ziek is (Oma of gastouder) Kan ik altijd nog terecht bij het KDV. scheelt mij een hoop stress aan mijn hoofd. Ik wens je veel succes bij de keuzes en hopelijk vind je de beste oplossing voor jullie allemaal. :)
     
    Minime2 vindt dit leuk.
  9. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Zoals hier boven al is genoemd gastouder of kdv.

    Kan je ook niet de Eene week de een 2 dage en de andere1 en dan de andere week andersom.
    Of eventueel bij jou mam laten slapen als 2 dagen achter elkaar is.
    Of vragen of je moeder bij jou wilt oppassen..
    Zijn ideetjes. Succes
     
    Minime2 vindt dit leuk.
  10. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.090
    4.264
    113
    Home
    Zo kinderachtig
    Oma boos want past minder vaak op dan andere oma..
    Op zoek naar een andere oppas ben je van alles af
     
    Lolalili vindt dit leuk.
  11. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ben het met de rest eens, zoek een andere oppas/gastouder of kdv.
     

Deel Deze Pagina