Opscheptopic

Discussie in 'De lounge' gestart door Miera, 16 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miera

    Miera Lid

    8 jul 2019
    43
    140
    33
    Een feelgood-topic om op te scheppen over alles wat je maar wil...

    Ik zal beginnen:

    Ik ben afgelopen maanden 15 kg afgevallen. Vandaag een hele hoop nieuwe kleren binnen gekregen en ik zie er toch goed uit!!:D

    Nu jullie!
     
  2. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ha heerlijk is dat. Ik ben nu precies 16 kilo lichter dan een jaar geleden. Ben er zo blij mee en voel me echt zoveel beter en fitter. Ik werk er ook hard voor maar gun mezelf ook regelmatig iets lekkers maar het is nu zo in balans dat ik gewoon blijf afvallen haha
    Nieuwe kleding moet ik me nog in verdiepen. Wacht liever nog even tot de winkels weer openen en duurt dat te lang dat ga ik een lading kleding online bestellen en nu volhouden meid !!
     
    hummeltje5, Emsy, Kolibrie2 en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Wij zijn bijna klaar met onze verbouwing. Hebben zo’n beetje alles wat we zelf konden doen zelf gedaan! En daar ben ik een partij trots op. Want wauw het is/wordt zo mooi.
     
    Emma86, Zuremat, Huismuisie en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hier ook 11 kilo kwijt sinds augustus :D laatste kilo's zijn wel een b!tch maar ze zullen hoe dan ook eraf gaan.
     
    hummeltje5, Emma86, Zuremat en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.834
    3.476
    113
    Ik heb een nieuwe baan gevonden na 3 jaar thuis te zijn geweest. Helemaal zelf zonder kruiwagen. Ben ik echt wel trots op!
     
    hummeltje5, Kolibrie2, Lies1611 en 26 anderen vinden dit leuk.
  6. Miera

    Miera Lid

    8 jul 2019
    43
    140
    33
    Super knap! Jezelf wat lekkers gunnen is nodig om het vol te houden. Als je die balans eenmaal hebt gevonden kost het minder moeite. Nieuwe kleding kopen is zo fijn!:D Zo leuk dat je nu wél dingen past waar je eerder niet in kwam. Jij ook succes met volhouden!
     
    Anouk2005 vindt dit leuk.
  7. Miera

    Miera Lid

    8 jul 2019
    43
    140
    33
    Wauw dat moet een goed gevoel geven! Daar kun je straks lang van genieten. :D
     
    Gootje1988 en jvsd92 vinden dit leuk.
  8. Miera

    Miera Lid

    8 jul 2019
    43
    140
    33
    Ook al zo goed bezig!:thumup::D Die laatste kilo’s zijn inderdaad zwaar :eek: maar je kan het!
     
    Gootje1988 en Anouk2005 vinden dit leuk.
  9. Miera

    Miera Lid

    8 jul 2019
    43
    140
    33
    O wat fijn! Mag je zeker trots op zijn, gefeliciteerd. :D
     
  10. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Komt wel goed. Ik heb ook een lange tijd stil gestaan en nu vliegt het er weer vanaf. Ook erop letten dat je niet te weinig eet. Werkt hier alleen maar averechts.
    Succes!!
     
  11. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Nou,
    - Kg, uhm denk eerder erbij dan eraf
    - afwas. Stapelt zich flink op
    - de was (zie hierboven)

    Heel eerlijk: eigenlijk niets nuttigs gedaan vandaag. Wat hier positief aan is..
    Nou jullie hebben vast wel afgewassen, deel was weggewerkt en die kg’s laten we daar mar niet over hebben. Voel je je al wat beter?
    (Big smile)
     
    Philou, Lies1611, Zeebra en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Dat ik door borstvoeding echt een super tof stel tieten heb :D

    (Als ik stop gaan ze.treurig naar beneden staren hahahaha maar voor nu ben ik heeel blij met de dames!)
     
    hummeltje5, Kindje3, Kolibrie2 en 15 anderen vinden dit leuk.
  13. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Ik wil even opscheppen over mijn vriend. Hij is namelijk zo’n geweldige vader voor mijn jongens. Hij houdt van ze alsof het zijn eigen kinderen zijn. Ze noemen hem papa en het feit dat hem dat emotioneert zegt me zoveel. De liefde tussen hen is zo sterk. Hij zegt ook altijd onze kinderen. Dat maakt me gewoon zo trots. Geweldig mooi mens is het❤️.
     
  14. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.063
    10.330
    113
    We zijn afgelopen dinsdag verhuisd en dat ging minder lekker dan gepland. Daarnaast moest ik de rest van de week weer werken en we moesten een stuk meer doen in het oude huis dan gehoopt. Maar inmiddels hebben alle kinderen een bed, liggen voor de jongste twee de kleren in de kast, is het oude huis helemaal leeg en hebben we internet in het hele huis. Morgen nog poetsen in het oude huis zodat het er een beetje netjes uitziet en dan maandag opleveren. Dan kunnen we ons helemaal focussen op ons nieuwe huis!
    En waar ik eigenlijk heel trots op ben, hoewel dat misschien heel gek klinkt, is dat ik heel veel hulp heb geaccepteerd. In verband met de lockdown zijn de kinderen natuurlijk thuis en hebben we onze handen veel minder vrij gehad. En van een kleine groep mensen hebben we heel veel hulp gehad met kinderen opvangen, schilderen, spullen naar de stort brengen, enz. En ik wil nooit iemand tot last zijn, maar in dit geval was het voor ons heel fijn en de reacties zijn vooral dat mensen het fijn vinden om actief te kunnen zijn en dat hun eigen kinderen lekker kunnen spelen met die van ons.
     
    hummeltje5, Kolibrie2, Philou en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Zeebra

    Zeebra Bekend lid

    5 aug 2020
    802
    1.081
    93
    Vrouw
    Mooi om te horen, je hebt dit verdient! Geniet ervan samen met jullie mooie gezin.
     
    Philou vindt dit leuk.
  16. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.890
    13.058
    113
    Vrouw
    Ik kon vandaag mijn gewone skibroek niet vinden, maar wel een hele oude. Deze had ik al toen we 14 jaar geleden gingen samenwonen. En ik pas die broek gewoon nog! :eek::D
     
    femkes, hummeltje5, Kindje3 en 13 anderen vinden dit leuk.
  17. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.968
    7.895
    113
    Vrouw
    Kilo's erbij - check
    Afwas: ik zou niet weten wat ik zou moeten zonder vaatwasser.
    De was: het is schoon en droog, raap het maar lekker uit de manden/van het rek.

    Ik wilde net gaan opscheppen dat ik de meeste grijze haren heb ontwikkeld sinds de kerstvakantie :p
     
    hummeltje5, Kindje3, NiVa0230 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Dat heb ik nou...
    Met een sjaal. En werkelijk waar: elk jaar past ie nog.
     
    Ansel, femkes, hummeltje5 en 18 anderen vinden dit leuk.
  19. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja echt verschrikkelijk! Merk wel dat ik steeds meer bot voel maar de kilo's willen niet.
    Vanochtend eindelijk een mini beetje gezakt weer. :)

    Ja ik hou gewoon vol want ik wil en moet naar de 75 kilo van mijzelf want dan heb ik een gezond gewicht. Ik zit rond de 1500 callorien
     
    Anouk2005 vindt dit leuk.
  20. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Ik heb ein-de-lijk afgelopen dinsdag toegegeven bij de huisarts dat het zo niet langer kan met mezelf. Ik slaap al bijna 3 jaar niet door. Ik ga maar door. Ik ben af en toe net een machine en ik ben een enorme workaholic, want daar haal ik m’n energie vandaan.
    Maar ja, dat kan ook niet zo blijven doorgaan.
    Dus heb ik tijdelijk pillen gekregen om te kunnen slapen, slaap ik op zolder, hebben we s*ks op plekken in huis die we de afgelopen jaren niet voor dat doel hebben gebruikt :p, jank ik meer dan ooit en ben ik ook nog nooit zo moe geweest, maar ben ik zó verschrikkelijk trots op mezelf dat ik eraan heb toegegeven.
    Ook op m’n werk want eigenlijk zagen ze het niet aankomen. Ik ben een meester in doen of het goed gaat en aan m’n werk was ook niks te zien: dat was één van de opmerkingen die m’n collega’s maakten. Ik heb uitgelegd dat dat m’n strohalm is, dan ben ik niet met niet slapen bezig. Nu heb ik toch maar een weekje vrijgekomen en drop ik m’n kindjes bij m’n zus ;)
    En ik ben heel trots op m’n man die me elke keer weer achterna loopt als ik ‘boos’ ben omdat ik het even niet meer weet en me zo stevig vasthoudt dat ik niet weg kan lopen ❤️
     
    femkes, hummeltje5, Paardenbloem en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina