Oranje verlies na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Emotions, 29 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Hallo.

    Niet iedereen zit in clubs dus ik maak even een apart topic aan. Kan ook handig zijn voor de toekomst.

    Het is nu bijna 2 weken na cytotec inname. Vruchtzakje was leeg en geschat op 4-5 weken. Dit is voorspoedig verlopen, in 6 uren was de grootste bloeding gepasseerd.

    Nu heb ik al superveel vruchtbaar slijm opeens. Normaal had ik pas eisprong rond dag 17-18 dus op cd13 verwacht ik nog geen eisprong, testen lopen ook niet op ofzo.

    Nu heb ik wel sinds een paar dagen oranje verlies. Het slijm is doorzichtig, maar er zit soms echt veel oranje 'bloed' in. Soms zalmroze, soms iets roder, maar nu echt oranje. Ik heb geen pijn, maar ik heb maandag wel een schimmelkuur opgestart want ik had suuuperveel jeuk, voor de 2e keer deze maand. Zonder de typische afscheiding. Dus ik ben niet 100% zeker dat het schimmel was maar ik herken de jeuk wel. Ik mocht de kuur wel doen omdat dit geen kwaad zou kunnen.

    Ik heb morgenmiddag pas mijn echo. Is dit oranje verlies normaal of bel ik toch het liefst? Ik heb altijd het gevoel dat ik afgewimpeld word als ik bel. Ik heb al 2 weken lang heel licht bruinverlies, gewoon af en toe een vlekje, af en toe iets roder, maar het is tot nu toe eigenlijk nog niet gestopt.
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.693
    14.045
    113
    Van roze tot bruin ken ik wel, oranje nog nooit meegemaakt...bijzonder. Allicht inwerking van de antischimmelkuur? (die capsules denk ik?)
     
  3. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Ja 1 capsule, nu zalf smeren tot maandag. Ik denk dat het oranje al eerder was.
    Zo gek hé, wat je lijf met je doet.
     
  4. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.693
    14.045
    113
    Hmmm anders maandag testje doen of t geen bacteriele infectie is. Geloof dat daar ook zelftesten voor zijn maar ik weet niet of je daarmee aan de gang kan terwijl je al met die zalf bezig bent (vertekend beeld).

    Zou t wel goed in de gaten houden. Wondje op je hand kan je zien maar rottigheid daarbinnen wil je liever niet. Geen koorts/verhoging of andere vage klachten die op een ontsteking ofzo kunnen duiden?
     
  5. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Nop. Af en toe eens een steekje, maar het is nu natuurlijk ook een hele andere situatie dan tijdens een reguliere cyclus
    Ga het morgen eens vragen aan de gyneacoloog. Maar ik dacht ' ik kan maar alvast eens ervaringen vragen'.
     
  6. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.746
    1.322
    113
    Vrouw
    Wat rot!

    bij mij was vruchtbaar slijm en spotting (roze/bruin) een teken van een onvolledige miskraam na 3x cyotec terwijl ik dacht dat de miskraam wel volledig was. Hoeft natuurlijk helemaal niet maar wees er wel alert op.
    Oranje ben ik niet bekend mee, sowieso bij een vervelende geur of verhoging meteen aan de bel trekken.
    Hopelijk morgen duidelijkheid bij de echo!
     
  7. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Net de echo gehad. Alles is weg. Baarmoeder was schoon en er zaten al eitjes te rijpen in eierstokken. Die afscheiding zou nog zijn van de miskraam, maar er zit geen weefsel dus ontsteking is het niet. Oef!
     

Deel Deze Pagina