Organizer's

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 26 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik ben op zoek naar een mooie, handige organizer waar ik jaren mee kan doen. En daarnaast ook naar een bijbehorende agenda vulling, liefst beetje leuk en gezellig qua kleur/vormgeving. En het liefst ook (maar mag ook los als dat bestaat) incl. to do lijstjes en andere planners.
    Ik denk niet dat veel mensen nog met papieren agenda's werken maar misschien hebben degene die dag wel doen goede tips. Een bullet journal is niets voor mij, niet creatief genoeg en te perfectionistisch. Bij 1 lelijke letter of vlek wil ik opnieuw beginnen of ik blijf me voor altijd storen. Vandaar dat ik aan de organizer denk, daar kunnen pagina's makkelijk in en uit.
     
  2. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.181
    592
    113
    Al gekeken naar happy planner? Hier kunnen de pagina’s er makkelijk in/uit en je kunt extra notitie blaadjes toevoegen etc.

    ik ben ook te perfectionistisch met bullet journal en kost me teveel tijd, maar happy planner vind ik wel leuk! Het zit er een beetje tussenin en is dan niet zo saai als een standaard agenda.
     
    GossipGirlxoxo en Huismuisie vinden dit leuk.
  3. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Ik gebruik de structuur junkie planner. Ideaal voor mijn eigen bedrijven.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Ik ben ook van papier en pen. Tip: er zijn pennen die je kan uitgummen :D ook ik háát gekras oid. Op mijn werk raak ik ook half in paniek als iemand in mijn map geschreven, of nog erger gekrast heeft:rolleyes:

    Verder geen tip voor goede organizer. Ben die ook nog aan het zoeken dus ik lees mee
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.894
    3.375
    113
    Vrouw
    Ik heb de plan point organizing vulling In een mintgroene omslag met gouden stipjes. Hele fijne vulling, met mapjes en stickers en leuk gekleurde maanden. Er zitten allerlei lijstjes bij, schoonmaakschema’s, things to do, welke groentes je wanneer kunt eten.
    Bij bol.com te bestellen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.894
    3.375
    113
    Vrouw
    De organizer zelf is een dokibook, die zijn heel fijn en stevig.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.341
    1.248
    113
    Vrouw
    Deze heb ik ook! Echt ideaal, ik kan niet meer zonder. Ik heb hem zelf in een lichtroze filofax.
     
    mum2be2 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  8. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.894
    3.375
    113
    Vrouw
    Nice, ik heb ook verschillende filofaxen gehad, die zijn ook heel fijn :thumup:
     
  9. Katelynn

    Katelynn Bekend lid

    11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Wij doen het niet meer op papier maar ik heb wel een greenbook planner , en vind hem super handig. Weet alleen niet of het wat voor je is.
    Ik heb hem gewoon op hun eigen website gekocht https://nl.ourgreenstory.com/greenbook/ maar ik weet niet zeker of ze hebben wat je zoekt. De pagina’s kan je ook gewoon loshalen , en je kan ze aanvullen.

    Ik vind het super handig en scheelt mij elk jaar een nieuwe kalender of iets kopen :) plus ik verspil veel minder papier :thumup:
     
    citroenrasp en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina