Orgasme tijdens slaap, nu bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Aegyo, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aegyo

    Aegyo Fanatiek lid

    3 jan 2015
    2.322
    1.344
    113
    Wat schaam ik me om hier een topic over te maken, maar ik voel me zo rot :(

    Vannacht had ik tijdens mijn slaap een orgasme (had niet eens een bijzondere droom of zo), waar ik wakker van schrok en wat behoorlijk pijn deed. Stekende kramp was het, alles trok samen. M'n hart klopte in m'n keel van de schrik. Daarna toch weer in slaap gevallen en lekker uitgeslapen.

    Toen ik weer wakker werd ben ik met lood in m'n schoenen naar de wc gegaan en ja hoor, bruinverlies :( En dat heb ik nu nog steeds.

    Hoeveel het nou echt is weet ik niet precies, want ik gebruik ook Utrogestan en dat geeft een boel troep. Er komt dus waterige bruine drab uit.

    Ik baal zo ontzettend!! Ik ga inmiddels richting de 11 weken en ik heb wekenlang met een flinke hematoom (tegen de vruchtzak aan) bijna alleen maar op bed gelegen omdat ik steeds zo erg bloedde. Dat leek afgelopen woensdag eindelijk gestopt en nu heb ik dit weer.

    Ben zo bang dat ik ons kindje pijn heb gedaan...of nog erger, dat er iets mis is :( M'n lichaam zal "hoge nood" hebben gehad, denk ik ;) De laatste keer sex was immers nog voor de IUI van midden November :$

    Rationeel weet ik wel dat dit onbewust is gebeurd, maar ik voel me zo vreselijk schuldig.
     
  2. Meca

    Meca Fanatiek lid

    23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Oh dat zal schrikken geweest zijn! Maar je schuldig voelen heeft echt geen zin hoor! Zoals je al zegt je was vast ergens aan toe 😊
    En als het bruin is, is het misschien het laatste restje?
     
  3. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Heb ik vorige zwangerschap heel vaak gehad, alleen dan zonder bloedverlies.. Tja je kunt er niks aan doen dus schuldig voelen is nergens voor nodig. Hoe het zit met dat hematoom weet ik natuurlijk niet maar klaar komen is niet schadelijk voor je kindje..
     
  4. balleke

    balleke Fanatiek lid

    21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Oow ik heb dat met en zonder zwangerschap hoor, alleen dan wel zonder bruinverlies. Hoef je niet voor te schamen hoor, komt vaker voor dan je denkt!
     
  5. Zonnetje3

    Zonnetje3 Niet meer actief

    Ik heb het ook sinds ik zwanger ben! Nu een aantal keer voorgevallen. Idd gekke gewaarwording ;) Op zich kan het geen kwaad, net als het hebben van seks.

    Hoe het met je hematoom zit weet ik idd ook niet. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, al zegt bruinverlies niet zoveel. Ik zou de vk/gyn raadplegen bij zorgen. Dan weet je ook of het terecht of onnodig is.

    Hopelijk os het onschuldig, gewoon een vaatje wat geknapt is.
     
  6. Martinelli

    Martinelli Actief lid

    4 mei 2015
    352
    13
    18
    Geen zorgen maken hoor! Ik had laatst ook in mn slaap een orgasme, heel raar was dat! Maar kan voor de baby geen kwaad!
    Bruin bloed is oud bloed, dus misschien nog wat restjes van voor woensdag!
    Oja, en al sinds November geen seks? Schaam je haha ik al sinds september niet!
    Op zich heb ik wel zin, maar vriendlief vind het raar en ongemakkelijk... (gelukkig hebben we zelf ook handjes ;))
     
  7. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Ik heb dat tijdens de vorige zs ook gehad, heel vaak, maar zonder bloedverlies (wel om heel veel andere redenen bloedverlies, maar niet van n orgasme).
    Gezien ik té kotsmisselijk was om seks te hebben, vond ik het eigenlijk niet zo heel erg, gebeurde er tenminste nog IETS tussen de lakens hahahaha!
     
  8. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Ah naar dat je nu zo bang bent! Je hoeft je echt niet te schamen hoor, orgasmes in je slaap komen regelmatig voor bij zwangere vrouwen. Is het enige waar ik naar uitkijk bij een zwangerschap :D ik hoop dat dit het laatste restje bloed was.
     
  9. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    26 aug 2012
    13.148
    329
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Mag hopen dat mijn man dat niet zal doen als ik zwanger ben vaak snachts klaarkomen wat een zooitje haha.

    Nee geauwehoer, vast niks ergs, maar als je je zorgen maakt even je verloskundige bellen ? Misschien kan zij je nog meer gerust stellen.
    En een orgasme in mn slaap, i wish haha
     
  10. Annebeth

    Annebeth Bekend lid

    11 sep 2015
    688
    449
    63
    Ik had na bewust opgewekte orgasmes tot week 12 dat het heel erg pijn deed, ik lag er dubbel van qua kramp. Dat bleek echter normaal te zijn (groeiende baarmoeder) en inmiddels doen de orgasmes geen pijn meer. Dus de pijn hoeft in dit verhaal geen alarmbel te zijn. Ik hoop (en neem aan) dat er niks aan de hand is.
     
  11. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hier ook vaak last van 's nachts. Kan me niet herinneren of hier bruinverlies op volgde (had er veel last van de eerste weken) maar denk dat het wel onschuldig was. Is het nu weer helemaal over?
     
  12. Aegyo

    Aegyo Fanatiek lid

    3 jan 2015
    2.322
    1.344
    113
    Bedankt voor alle reacties :)

    Ik schrok er van hoeveel pijn het orgasme deed. Brrrr.

    Ik heb gebloed na de IUI, tijdens de innesteling, toen bruinverlies tot week 6 en daarna die hematoom :( De gynaecoloog zei dat ik echt op moet passen met krampen, dus niet te veel doen, niet tillen en voorlopig ook nog steeds geen sex.

    Maar toen gebeurde dit dus, waar ik geen controle over had. Alsof ik nog niet bezorgd genoeg was :(

    Echt eng :(
     
  13. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Heb je de gyn inmiddels gesproken? Hopelijk heeft zij/hij je wat gerust kunnen stellen. Want ja, hier heb je geen invloed op natuurlijk en zal mogelijk nog wel eens voorkomen. Dus hopelijk kan de gyn je gerust stellen.
     
  14. Aegyo

    Aegyo Fanatiek lid

    3 jan 2015
    2.322
    1.344
    113
    Nog even een update :) De verloskundige vond het niet verontrustend, maar het zat me toch niet lekker. Dus ik heb vandaag voor mijn eigen gemoedsrust een korte pretecho laten maken. Ons kindje was goed gegroeid en het hartje ging lekker tekeer.

    Gelukkig!! :D
     
  15. Annelke

    Annelke Actief lid

    14 jun 2015
    383
    0
    16
    Super! Heel goed nieuws!
     
  16. lucy16

    lucy16 Lid

    1 mei 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Aegyo ����
     

Deel Deze Pagina