Bmr prik

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kirsten1988, Jan 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

Feb 5, 2011
    824
    0
    16
    Hoi dames,
    Ik had even een vraag mbt bmr prik. M'n zoontje van 6 maanden heeft vandaag de bmr prik gehad. Dit krijgt hij zo vroeg omdat we in de omgeving van de biblebelt wonen.

Nu krijgt hij opeens vanavond verhoging, 37,9, maar ze hadden op t cb gezegd dat hij er mogelijk 5-12 dagen naderhand pas last van zou kunnen krijgen. Hij is aan het eind van middag ook wat hangerig en jengelig verder blijft hij gelukkig goed eten!
    Nu was ik dus benieuwd of dit van de prik zou kunnen zijn of dat het puur toeval is en hij opeens ziekjes is geworden?

Bedankt alvast voor de antwoorden!

2. cindya1

cindya1 Actief lid

Nov 19, 2013
    309
    26
    28
    NULL
    Rand v/d bible belt
    Dit zou prima van de prik kunnen zijn. Verhoging en jengelig, dat was die van ons ook. Ze kunnen ook altijd wat last van de beentjes hebben na zijn prik (spierpijn).

Maar moet na 1 dag wel weer over zijn.

En heel simpel, als je het niet vertrouwt, gewoon de ha bellen. Beter dat je een keer teveel belt dan te weinig

3. Maia

Maia Niet meer actief

heeft hij alleen de bmr gehad of ook de meng c? want tegen mij zeiden ze dat de meng c binnen een dag tot koorts zou kunnen leiden en de bmr idd vanaf 5 dagen....

nu had mijn zoontje 3 dagen na de prik koorts, dus waar dat nu weer van kwam??

4. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

Feb 5, 2011
    824
    0
    16
    Hij heeft alleen de bmr gehad. Hij heeft deze ook in z'n armpje gehad maar daar heeft hij geen last van.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

In deze tijd van het jaar is de kans op koorts en verhoging door een virus natuurlijk wel vrij hoog.
    Maar kan evengoed toch de prik zijn: kan natuurlijk ook zomaar dat een jonger kindje andere bijwerkingen laat zien dan wanneer de vaccinatie op de normale termijn gegeven wordt.

Maakt uiteindelijk ook niet echt uit natuurlijk: niet lekker is niet lekker en zolang het daarbij blijft vervelend, maar dan gaat het ook gewoon weer over :)
    Beterschap!

6. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

Feb 5, 2011
    824
    0
    16
    Ja daar heb je helemaal gelijk in haha maar was gewoon benieuwd of meer kindjes t van de prik hebben of niet. Sowieso heb ik hem extra vertroeteld en geknuffeld haha

Share This Page