Osteopathie en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Oregano29, 16 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oregano29

    Oregano29 Nieuw lid

    16 jun 2020
    3
    0
    1
    Hallo,


    Ik ben al ruim een jaar bezig om samen met mijn partner zwanger te worden na aan vroege miskraam, maar het wil maar niet zo lukken. Ik wordt iedere keer weer ongesteld.
    Heb wel af en toe zwangerschapsvershijnselen zoals constant opgezette tepels, kringen rond mn tepels, gevoelige borsten, misselijk etc.

    Zou het misschien helpen om naar een osteopaat te gaan en te kijken of die ons kan helpen?
    Heeft er iemand ervaring met Osteopathie en zwanger worden?
     
  2. ReMa

    ReMa Lid

    8 jun 2020
    66
    28
    18
    Vrouw
    Hoi! Ik heb er geen ervaring mee, maar ik las dat jullie nu ruim een jaar bezig zijn. Wat rot :( Na een jaar wordt er vaak een doorverwijzing naar de gynaecoloog gedaan. Is dat bij jullie niet het geval of heb je andere redenen om liever eerst naar een osteopaat te gaan?
     
  3. Oregano29

    Oregano29 Nieuw lid

    16 jun 2020
    3
    0
    1

    Nee, nog geen doorverwijzing gekregen, maar mijn vriend zijn zaad wordt eerst nagekeken. Daar moeten we eerst op wachten . Ik wil kijken of de osteopaat iets kan betekenen.
     
  4. ReMa

    ReMa Lid

    8 jun 2020
    66
    28
    18
    Vrouw
    Oké, ik begrijp het! Veel succes komende tijd! :)
     
  5. Jinky

    Jinky Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.490
    18
    38
    Vrouw
    jaaaa, ik heb een positieve ervaring met zwanger worden en osteopathie :)
    Mijn linkereierstok had weinig doorbloeding doordat er iets gekneld zat, daardoor kreeg ik alleen aan mijn rechtereierstok een eisprong. Door 1 behandeling was alles weer in orde en vanaf dat moment heb ik elke maand een eisprong om en om aan beide kanten en raakte ik zwanger van mijn tweede zoon :)
     
  6. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.448