Oud bloed na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Areca, 14 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Areca

    Areca Bekend lid

    20 mrt 2020
    807
    1.338
    93
    Vrouw
    Hallo allemaal ,

    Ik heb een vraag,
    Ik heb 26 januari voor het laatst gevloeit van uit een verloren zwangerschap maar heb sinds 13 februari een hele lichte bloeding wel is waar zonder stolsels.

    Nu is mijn vraag kan dat komen van een verloren zwangerschap of kan het zijn dat er iets nieuws gaat komen? (Innestelings bloeding?) Menstruatie is het niet.
     
  2. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Is er gecontroleerd of je baarmoeder schoon was? En hoe lang voor 26 jan was je de zwangerschap verloren?

    en waarom denk je dat het geen menstruatie is?

    het zou best goed je menstruatie kunnen zijn. Of nog vanuit restweefsel oid
     
  3. Areca

    Areca Bekend lid

    20 mrt 2020
    807
    1.338
    93
    Vrouw
    Ja er is controleert of de baarmoeder schoon was. Dit was het geval en groen licht gekregen om opnieuw te proberen.
    En ik had 8dec positieve test. Uiteindelijk bleek het mis te zijn op 30dec. Vervolgens is het op gang gekomen en uiteindelijk stopte het bloeden en krampen op 26 januari. En omdat het maar een paar druppels zijn daarom denk ik geen menstruatie. Het zet niet door.
     
  4. Areca

    Areca Bekend lid

    20 mrt 2020
    807
    1.338
    93
    Vrouw
    (ik post dit namens mijn schoonzusje BTW).
     
  5. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Het kan of begin van menstruatie, of ovulatie bloeding, of toch nog van de miskraam of innesteling zijn. Of iets onverklaarbaarst.

    Als het innesteling is zou je morgen iets moeten zien op een test.
    Menstruatie kan ook anders verlopen na een miskraam.

    misschien handig om te gaan temperaturen zodat ze weet waar ze in cyclus zit. Maar afwachten en het even de tijd geven is misschien beter plan.
     

Deel Deze Pagina