Oud en nieuw ergens anders vieren, maar waar?

Discussie in 'De lounge' gestart door missgwen, 13 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgwen

    missgwen Bekend lid

    23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    Hoihoi,

    Ik ben wel nieuwsgierig of er mensen zijn die het ipv thuis of bij friends and family de jaar afsluiting anders vieren.

    Want ik wil het eigenlijk wel met mijn 2 kids het buitenshuis vieren. Maar weet nog niet zo goed wat dan.
     
  2. Angel1980

    Angel1980 Niet meer actief

    Wij gaan naar Hof van Saksen en verblijven daar on totaal een week. Dus wel knus met z'n vieren, maar echt in een andere omgeving.
     
    missgwen vindt dit leuk.
  3. missgwen

    missgwen Bekend lid

    23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    Hof van Saksen is indd leuk ,maar daar zijn we al een paar weken eerder met het sinterklaas weekend
     
    Angel1980 vindt dit leuk.
  4. mol81

    mol81 Niet meer actief

    Yep, met de voetjes in het zand op het strand van Curacao.
     
    Iertje81, fanona, Luna86 en 12 anderen vinden dit leuk.
  5. missgwen

    missgwen Bekend lid

    23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    Heerlijk, heb dat ook al een keer gedaan oud en nieuw doorgebracht op Curaçao
    Sta je in je zomerjurkje en slippers oud en nieuw in te juichen
     
    Tweekids en mol81 vinden dit leuk.
  6. K00

    K00 Niet meer actief

    Efteling!
     
    Jekaterina en Angel1980 vinden dit leuk.
  7. Sneeuwvlokjes

    Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    2.130
    1.209
    113
    Ik vind oud&nieuw wel gezellig maar altijd een enorme opgave om wakker te blijven tm middernacht. Ik geef er niet zoveel om.
    Desalniettemin staat mijn deur open voor een ieder die het gezellig vindt om het bij ons te vieren. Zelf ga ik er iig de deur niet voor uit.
    In de praktijk komt het er vaak op neer dat er (excl wij zelf) zo’n man of 4-5 bij ons blijft hangen.
    Met een oliebol en een neutje erbij wil het dan vaak nog best gezellig worden :)
     
    Manolito en Angel1980 vinden dit leuk.
  8. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.971
    17.011
    113
    Vrouw
    Het is maar net waar je zelf van houdt. Hier is het echt een traditie om het samen met vrienden thuis te vieren met een hapje en een drankje, tv of muziekje erbij.. heel gezellig! Ik zou ook niet graag weg willen met oud en nieuw.
     
  9. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Wij hebben het een keer in de Ardennen gevierd met ons gezin. Was best wel saai.
    Bijna geen vuurwerk, Belgische tv.
    Die avond duurde erg lang.
     
  10. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.474
    3.331
    113
    Hier eerst werken tot 23 en dan lekker thuis misschien rond 0000 nog even naar familie die wonen dichtbij. Ligt eraan hoe zoon het vind.

    Vorig jaar bij familie maar zoon begon net voor 2345 te spugen dus naar huis gegaan heerlijk met zn 3e op de bank vind ik ook gezellig.
     
  11. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Ik vind oud en nieuw altijd ontzettend stom. Ben het liefst gewoon thuis en ga op tijd naar bed.
     
    Deliana, Torretjeee, Pimpelmeesje en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. Jute

    Jute Fanatiek lid

    20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Ik vind het ook een overgewaardeerde dag.
     
    Caithy, littlemunchkin en Boelie88 vinden dit leuk.
  13. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Het moment van nieuwe ronde nieuwe kansen! Geweldig! Normaal gesproken met vrienden en familie totaal uit onze stekker gaan met veel te veel drank op :)

    Dit jaar een jaartje met bet gezin thuis in een pyama en met thee of zo XD

    Ik heb toevallig ook naar van alles gekeken, van Disney tot de Efteling. Maar nu ik zo zwanger ben en ook nog eens 1 hond overleden is, wil ik liever thuis nesten en de andere teckel stiekem worstjes toeproppen.

    Veel plezier alvast!
     
    jumphola vindt dit leuk.
  14. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier normaal altijd met vrienden/familie.
    Hapje drankje erbij bij iemand thuis.

    Dit jaar slaan we over gezien het feit dat onze dochter dan net geboren is.
    We vieren wel oud en nieuw maar dus gewoon lekker thuis, en dus in de straat. Zodat ik aan mijn rust kom en ook met oog op de kleine.

    Vrienden/familie die langs willen komen daar staat de deur voor open. Maar er blijft niemand slapen of tot laat in de ochtend hangen ;) dat doen ze dit jaar maar lekker thuis.
     
  15. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Ik moet met oud en nieuw werken. Ochtend en avond en dan de volgende dag weer, iets met personeels te kort:rolleyes: Vorig jaar met familie gevierd dit jaar gaan wij niks bijzonders doen. Het is meestal wel bij ons thuis.
     
  16. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.170
    3.124
    113
    Vrouw
    De afgelopen 8 jaar hebben we het altijd ergens anders gevierd (ook in buitenland) maar dit jaar blijven we thuis. Je kunt een accomodatie vanwege de prijs vaak het beste vroeg boeken en dat hebben we dit jaar niet gedaan.
     
  17. Boelie88

    Boelie88 Actief lid

    2 mrt 2016
    453
    123
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vind er geen reet aan, dus wij ‘vieren’ het gewoon thuis elk jaar. Voor onszelf lekker hapje maken of bestellen, maar verder niks.
     
  18. wachtend

    wachtend Niet meer actief

    Hier vieren we oud en nieuw in ons nieuwe huis!
    Op ons oude adres echt tot een uur of 4 keiharde muziek en gegil in onze straat en wij slapen altijd redelijk vroeg ivm de kinderen.
    Dus vanaf nu hopelijk een hele goede nachtrust!
     
  19. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Bij ons is het traditie om lekker opgedoft naar een knalfeest te gaan met de hele vriendengroep.
    Tot een of 23h blijven we thuis met kinderen en de hele familie, dan gaan kinderen naar bed en blijven oma's en opa's in huis. En gaan wij naar een semi-gala feest met lekker eten, muziek en veel champagne.
     
    Angel1980, Blijdorp, Ansji en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Wij blijven ook juist dit jaar gewoon een keer thuis. De oudste is dan in het buitenland met vriendin . Dus we zijn met zn drietjes. Tv ,hapjes ed. Volgende dag werken....
     

Deel Deze Pagina