hoi ik weet het allemaal niet meer ben al zo vaak teleurgesteld. ben een week ongesteld geweest nou ja ongesteld dat dacht ik dan was wel meer bruin dan rood en nu heb ik het gevoel of ik ongesteld moet worden en vandaag verlies ik oudbloed en heb echt last van mijn buik lichte ongi krampen. ik hoop dat her raak is maar ga er niet vanuit. een paar dagen geleden kwam er ook at melk afscheiding uit mijn borsten. en jeukte het nu niet meer. volgende week moet ik na het ziekenhuis om dat ik al 2 1/2 jaar bezig bent met de twee en weer voor onderzoeken ga. zijn er meer meiden geweest die dit hadden en zwanger waren of zijn. ik ga ook nog niet testen want mijn lichaam zal me wel voor de gek houden alleen heb dit niet gehad. wel voor me menstruatie dat ie het gevoel gaf dat ik me zwanger voelde meestal was dat naar me ei maar nu na me menstruatie. wordt hier gek van ben blij dat ik de 13 aug naar de gyno moet. 11 julli ben ik ongi geweest en als ik het uitrekent moet ik dan de 30 augustus innesteling hebben gehad en het gekke is die dag ben ik het geworden en zou vandaag kunnen testen. vreemd groetjes jolanda wil ook even mijn verhaal kwijt
Ik zou toch een testje doen als ik jou was. Vorig jaar maart was ik ook gewoon ongesteld geworden. Net zoals bij je een week later begon ik weer te vloeien. Ik weet niet waarom maar ging toen een testje doen en kwamen 2 streepjes. Helaas is het wel een miskraam geworden. Deze onzekerheid is gewoon heel vervelend en teleurstellend. Sterkte meid. liefs vruchtje