Oude vlekken uit babykleding

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door CrazyMom, 5 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CrazyMom

    CrazyMom Niet meer actief

    Help!

    Ik ben alle kleertjes van onze dochter aan het wassen en strijken. Maar nu zijn er een aantal kledingstukken waar ik de gelige vlekjes met een gewone 60 graden was niet uit krijg. Wie heeft DE tip? Bleek kan niet want het is niet alleen wit waar de vlekken op zitten.

    Thanks!
     
  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Wat voor vlekken zijn het?

    Ik vrees dat je het er niet meer uit zult krijgen na zo’n tijd. (Kennelijk ging het er toen ook al niet uit? Want neem aan dat je enkel schone en geen ongewassen kleding opbergt.)
     
  3. CrazyMom

    CrazyMom Niet meer actief

    Ik heb het idd schoon opgeborgen, het zijn van die spuugvlekken. Ik dacht dat k dat bij zoontje ook had, met wat witte rompers. En toen ging t met n was er wel gewoon uit. Dus mss s t nu gewoon te lang geleden :(
     
  4. toffepeer

    toffepeer Bekend lid

    14 feb 2017
    581
    258
    63
    Vanish oxy action deed bij mij laatst wonderen!
    Geen garanties, maar je kunt het proberen :) Succes :thumup:
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  5. Rian89

    Rian89 Fanatiek lid

    13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hier net zo gehad!!

    Paar mooie witte pakjes van mn zoontje schoon opgeborgen, en 3 jaar later vieze gele vlekken!

    Weer gewassen, nog steeds vies..

    Naar mn moeder gebracht (beste tip:p).
    Die heeft met vanish/ossegal de vlekken vooraf goed behandeld. En toen weet gewassen. Het hangt als nieuw in de kast nu :D.
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  6. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Hihi ja mijn moeder heeft daar ook t juiste geduld voor haha. Ik heb ook n paar gele vlekken in kleding die toen ooit schoon was. Ik ga ook mn moeder vragen :D
     
  7. CrazyMom

    CrazyMom Niet meer actief

    Haha, moeders!! Heerlijk :)

    Ik heb het nu flink met ossegal gedaan en laten intrekken, nu in sop met wasmiddel. Morgen wassen... anders nog n x met vanish (maar dat moet ik ff halen, ossegal had ik in huis) en anders geef ik t op
     
  8. Rian89

    Rian89 Fanatiek lid

    13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Dan komt het hopelijk goed!
     
    CrazyMom vindt dit leuk.
  9. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.967
    7.895
    113
    Vrouw
    Fijne tip! Ik was al verdrietig toen ik ze aantrof op het eerste pakje van mijn oudste. Ik ga het ook proberen.
     
  10. SAARC

    SAARC Fanatiek lid

    16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Hopen op een zonnetje, dan na het wassen in het zonlicht laten drogen.
     
    CrazyMom vindt dit leuk.
  11. Spikkeltje

    Spikkeltje Fanatiek lid

    (Voor)wassen met een vaatwastablet en Oxi Action. Daarmee heb ik vergeelde babykleertjes aardig schoon gekregen. Alles wat niet schoon was heb ik nat voor het raam gehangen in de zon. De zon heeft alle resterende vlekken verbleekt, doet echt wonderen!
     
    CrazyMom vindt dit leuk.
  12. lovejay

    lovejay Bekend lid

    19 sep 2014
    728
    455
    63
    Ik gebruik ossegalzeep van action, die smeer ik erop, klein beetje water erop, goed in wrijven en nacht laten staan. Volgende dag de wasmachine in en bijna alles tot nu toe eruit gekregen qua vlekken.
     
    CrazyMom vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina