Oudere zwangere (wie nog meer)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ona, 25 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ona

    Ona Fanatiek lid

    8 mei 2011
    1.469
    0
    36
    NULL
    NULL
    Na ruim 10 jaar ben ik hier weer, totaal onverwachts dit keer. Ik heb al een dochter van 10 jaar. Ik ben 46 jaar jong en ik dacht al langzaam de overgang in te gaan. Wel nog regelmatig ongesteld. Tot voor kort dan... Ietwat ongepland en we weten ook nog niet helemaal zeker of we het voortzetten. Ik neig zelf naar wel. Vandaag heb ik een echo gehad en een kloppend hartje gezien bij ongeveer 6 weken. Het was nog wel wat aan de trage kant. Eerst nog even wat scenario's afwachten dus. Ik hoop in contact te komen met andere vrouwen van ongeveer dezelfde leeftijd. Even kijken of ze bestaan. ;)
     
  2. Lottielot

    Lottielot Lid

    17 okt 2022
    20
    0
    1
    Vrouw
    Ik kan me voorstellen dat je dit absoluut niet meer verwacht had! Ikzelf ben 6 jaar jonger en net bevalln van ons 2e en laatste kindje dus ik kan niet helemaal mee praten maar wens je wel succes in de keuzes die je zult maken betreft je zwangerschap. Enne..age is just a number hoor onze moeder was 43 toen de jongste van onze zussen geboren werd en dat ging gewoon goed
     
  3. Beebiewens

    Beebiewens Actief lid

    27 aug 2011
    289
    39
    28
    Zuid-Holland
    Hoi! Hier nog een mama op leeftijd :D. Ik word deze week 40 en onze oudste is ook 10. We hebben nog 2 kindjes van 7 en 4 en zijn nu dus pril in verwachting. Morgen 5 weken als het goed is, kan ook nog wat korter zijn.

    Ik vind het leuk om mee te praten, al moet ik eerlijk bekennen dat ik doorgaans meer een lezer dan een schrijver ben.

    In elk geval gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan :).
     

Deel Deze Pagina