Ouders Madeline verdacht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door apie, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apie

    apie Actief lid

    15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Zit net TV te kijken en ze verdenken de ouders van Madeline dat ze er zelf wat mee te maken hebben met haar verdwijning .Er is een Nederlands rechere team met honden naar Portugal gegaan en die zijn er bijna zeker van dat Maddie in het aparte ment overleden is en dat er bloedsporen zijn geprobeerd uit te wissen ..........

    :(
     
  2. Niet meer actief

  3. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als dat zo is :evil: :cry:

    Hoop van niet. anders zijn die zo gek als een deur. dan zou al die media aandacht gewoon zijn om hun buiten schot te houden
     
  4. apie

    apie Actief lid

    15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Kan er met mijn pet niet bij hoor als dat zo zou zijn ......
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat is wel eerder gebeurd.
     
  6. Viona

    Viona Fanatiek lid

    12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Dit is wel weer een hele rare wending in de zaak..heb net even op nu.nl gekeken..pfff..ik hoop dat ze achter de waarheid komen :(
     
  7. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

  8. Niet meer actief

    Madeleine waarschijnlijk dood, ouders verdachten
    LISSABON - De Portugese politie gaat ervan uit dat het ontvoerde Britse meisje Madeleine McCann dood is. Dit schrijft de Portugese krant Diário de Notícias dinsdag op basis van een anonieme bron die betrokken is bij het onderzoek.

    De ouders zouden nu ook als verdachten in de zaak worden beschouwd. Onduidelijk blijft vooralsnog of zij worden verdacht van nalatigheid of van het doden van hun dochter met opzet.

    Maandag werd bekend dat in de kamer van het meisje bloedsporen zijn aangetroffen die met het blote oog niet zichtbaar zijn. Het is nog onduidelijk of het bloed van Madeleine is. Zij verdween ruim drie maanden geleden terwijl haar ouders even verderop in een restaurant zaten te eten. Haar ouders zetten sindsdien een internationale campagne op om te vragen om hulp bij de zoektocht naar het verdwenen meisje.

    Britse politieagenten ontdekten met behulp van onder meer speciale speurhonden de bloedsporen in de kamer waar Madeleine sliep in het vakantieappartement.

    Maandag doorzocht de Portugese politie auto's die toebehoren aan een verdachte in de zaak rond de verdwijning van Madeleine, zo meldde de Britse krant The Daily Telegraph dinsdag. Het zou gaan om auto's van Robert Murat, een in Portugal wonende Brit, en zijn familie.

    (Verbaast me niks als ze er wat mee te maken hebben). Sommige mensen zijn echt ziek namelijk in hun hoofd!
     
  9. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Helaas zijn er zieke mensen in de wereld die dit doen....
    Kan er gewoon met mn verstand niet bij....
    Afschuwelijk als dit waar blijkt te zijn.
    Weten ze al zeker dat het het bloed van maddy is?
     
  10. apie

    apie Actief lid

    15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    wat ik begreep word dat nu onderzocht ......
     
  11. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Khoop dat ze er snel achter komen en dat de ellende is afgelopen.
    Vreselijk vindt ik het al vanaf dag 1!
    EN als die ouders het zijn.........Levenslang geven die handel! :evil:
     
  12. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    wat ik al zei in vorig topic , waar rook is is vuur :(
     
  13. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    inderdaad Deb!
     
  14. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    arm poppeke

    staat ze netjes dr. gyno en dr. huisarts ppffff

    zullen je ouders zijn
     
  15. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    jeetje zeg! als dit waar is... Ze zijn zelfs bij de paus geweest...
     
  16. Niet meer actief

    Wedden dat het zo blijkt te zijn, ik snap dat soort mensen echt niet allemaal opsluiten die handel gatverdamme zeg! :c:
    Sorry kan hier namelijk heeeel kwaad om worden.. :evil:
     
  17. Niet meer actief

    Ik dacht het al :cry:

    Eigelijk al vanaf het begin vanwege de aparte manier van aandacht trekken...

    Maar je hoopt dat je het mis hebt en dat je je gewoon wat aan zit te praten maar helaas denkt de politie er nu ook aan.. :cry:
     
  18. jeslin

    jeslin Actief lid

    19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    ja ik heb ook vanaf het begin gedacht dat het in ieder geval niet klopte hub verhaal,ten eerste er lagen nog twee kinderen te slapen en wie laat er nu kinderen alleen als je zelf weggaat,ik heb zelf een dochter van die leeftijd ik zou haar nooit alleen laten in een vreemd land je weet toch ook dat ze meschien wakker kan worden en dan ben jij niet in de buurt,dit alleen al vond ik vreemd,en waarom zijn die andere kinderen er nog wel en zijn die niet meegenomen hebben degene die madeleine meegenomen hebben eerst een zorgvuldige keuze gemaakt?
    Het zal inderdaad niet de eerste keer zijn dat dit zo gebeurd,ouders zoeken volop de aandacht bij de media om zo zelf niet verdacht te zijn.
    Vonden ze meschien madeleine een blok aan hun been?hadden ze genoeg van hun kleuter,pff wat een gedachtte eigenlijk wat is er in de mensen omgegaan als het waar is,een ding weet ik wel ze onderzoeken het niet voor niets ze zullen wel een of andere aanwijzing hebben.
    Het ergste van alles die andere twee kinderen zijn nu hun grote zus kwijt en straks ook hun ouders verschrikkelijk gewoon.
    Opsluiten die handel en nooit meer vrij.
    Groetjes jeslin
     
  19. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Herinneren jullie je ene Richard uit Nederland nog?
    Vrouw en kind waren vermoord en hij was zo verdrietig en bla bla bla. Bleek hij zelf de dader te zijn. Hij zocht ook de nodige aandacht.
    Tja, zieke mensen (in hun hoofd) heb je helaas ook.
     
  20. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    @Jeslin. Naar het schijnt had Maddy een autistische stoornis. Misschien inderdaad een blok aanhet been.
    Vader en moeder die uit eten willen, Maddy die door het lint gaat. Vader die een klap uitdeelt.
    JE weet het niet. Opzet, een ongelukje....

    Ik had in het andere topic al het een ander geschreven hierover. Ook bijvoorbeeld dat Maddie een IVF baby is. OUders dachten dat ze geen kinderen konden krijgen.
     

Deel Deze Pagina