Heeej hoi, Weet iemand hoe ik de oven goed schoon kan krijgen er zit wat kaas van de pizza vastgebakken op de onderkant.. Muscle helpt niet.. HELP?
oeh dat amonia doe ik maar niet want ik heb geen ramen die open kunnen in de keuken.. maar Soda is een optie en anders dat van Pris Waar heb je dat trouwens gekocht Pris?
wat ook heel goed werkt is er dasty ( van de wibra) opspuiten even laten inwerken en schoonmaken en je oven is weer als nieuw! je kunt dit op alle vlekken sprayen ideaal. succes
Supermarkt weet ik ook niet. Ik zag laatst wel bij de Etos een hele meter met allerlei HG spul staan.. Ik gebruik Muscle ovenreiniger, kan je bij de supermarkt halen.. En ik hoor goede verhalen over dat Dasty van de Wibra, dus ik denk dat ik daar van de week ook maar even langs hobbel.
Ik moet ook hoog nodig eens de oven doen, stel het eigenlijk alleen maar uit. De ammonia klinkt aantrekkelijk maar ja ten eerste slaapt onze hond in de keuken en ten tweede ben ik niet van plan een hele nacht met de ramen (beneden) open te gaan slapen , dus dat idee doen we dus maar niet. Denk dat ik het eerst maar eens de soda probeer, misschien helpt het wel als ik dat met kokend water een tijdje in de over laat staan. Groetjes Anita
Dat ammonia valt wel mee hoor. Ik heb het weleens gedaan en werkt perfect! Zou het niet doen als je geen raam hebt, maar voor diegenen die wel een raam hebben is het wel een uitkomst. Gewoon even goed luchten erna en de geur is heel snel weer weg.
Ja. Maar...: Als je dan de dag erna rozemarijn aardappeltjes in de oven maakt, dan smaakt deze toch wel een beetje boel naar schoonmaakmiddel...