LesleyS, Het enige wat ik zeker weet is (en toen mensen mij dat zeiden kon ik ze wel schieten, maar het is echt waar haha), het wordt ECHT beter rond de 4/5 maanden. Het is nu bikkelen, knuffelen, slaapwandelen, stiekem jezelf alles afvragen en dus onzekerder worden en dan ineens.... gaat het beter. Zo raar, maar echt waar!! Ik hoop dat je je daar aan vast kunt houden om je hoofd NET boven water te kunnen houden. Je gaat echt zeker wel genieten en het wordt steeds leuker!!!! Knap, heel erg knap hoe je je verhaal doet!!
Tijdens het boeren, na de fles en vaak nog een uur tot twee uur na haar flesje. Heb vandaag het idee dat het huilen een uur na voeding komt en vrij heftig is dus denk aan darmkrampen. Ze huilt niet tijdens het voeden of tijdens haar laatste fles of in de nacht
Ik heb ook simplex geprobeerd. Werkte bij ons niet, infacol weer wel. Mijn schoonzus zweert echter bij probiotica, dit hielp bij haar dochter heel goed. Kun je bij een natuurwinkel kopen. Misschien ook het proberen waard.
Durf even niks te gebruiken, ben zo bang dat dat bepaalde krampen alleen maar verergerd. En heb het gevoel dat ik daardoor even niet meer weet wat voor wat helpt. Maar mocht ik morgen niet gehoord worden door de ka dan ga ik zelf het 1 en ander proberen
De ka heeft toch besloten nexium te gaan proberen. Ga het zo bij de apotheek ophalen. Wil het liefst ook andere voeding maar misschien is het idd beter om eerst de medicatie een goede kans te geven!!!
Goed zo!! Hoop dat er verbetering komt! Je kunt beter 1 ding proberen om een duidelijk beeld te krijgen.