Weet iemand wanneer het maaien met de armpjes en schoppen met de beentjes minder wordt? Ons meisje is heel druk ook 's nachts in bed ligt ze geen seconde stil. Iemand ervaringen? Wordt dit minder als ze wat ouder is.
Ja, dit gaat (meestal) met het ouder worden voorbij. Mijn dochter deed het ook heel erg en hield zichzelf daardoor wakker, sloeg steeds met haar handjes tegen haar gezicht. Toen zijn we de Puckababy gaan gebruiken en kon ze heerlijk slapen. Denk dat het maaien hier met 16 weken grotendeels wel weg was. Ze doen het trouwens omdat ze gewend zijn aan de kleine ruimte in de baarmoeder. Hun bedje is natuurlijk veel groter, dus ze zoeken geborgenheid.
haha, volgens mij is dat hier pas met 6 maanden gestopt Nog altijd kunnen we zijn enthousiasme vooral aan zijn beentjes aflezen, die functioneren net als een staart ))
Hier ook een drukke dame. Door haar maaiende armpjes (onrustige lijfje) werd ze steeds wakker. Wij zijn haar in gaan bakeren (op advies van het ziekenhuis). Hebben een gewoon laken gepakt. Dit werkt super. Hierdoor slaapt ze stukken beter en is ze stukken vrolijker!
bij ons bleek het later dat het met zn krampjes ne reflux te maken had...sowieso vind mijn zoontje het lekker strak ingestopt te worden...tegenwoordig echter wilt in slaap vallen met zn armpjes omhoog handje snaast zn oortjes... sinds hij in een slaapzak slaapt beweegt ie ook minder snel/hard,,..omdat die stof toch een btj stroef zit...dat helpt em ook sneller in slaap te komen.. en ik merkte sidns hij zn handjes " ontdekt" heeft hij ermee speelt om op sabbelt...dus dan heeft ie geen last meer van zn armen
Ons zoontje had hier ook zo'n last van en in de puckababy had hij het nog steeds. Dus hebben we hem strak ingebakerd met een hydrofiel luier en later met een swaddle me. Dit hielp hem enorm en hij ging ineens stukken slapen van 3uur achter elkaar! Overigens had hij er 's nachts geen moeite mee, hij viel tijdens de laatste fles in slaap en je hoorde hem niet meer. Liefs
Toen mijn zoon 3 mnd was zijn we de puckababy gaan afbouwen en toen was het maaien ook over. Maar druk is hij wel altijd gebleven hoor. Herkende het overigens ook wel van toen ik nog zwanger was. Ik had absoluut geen rustige baby in mn buik en buiten de buik dus ook niet.
Hier precies hetzelfde. Met een maand of 4 ging het langzaamaan weg en ze slaapt sindsdien redelijk rustig. Wel vaak nog draaien (zal ze wel van mij hebben, ik hoor het mijn vriend zeggen ).
Hier ook zo'n druk kindje! Ik gebruikte eerst een puckababy, maar daarin kon meneer nog alle kanten op met zijn armpjes. Nu gebruik ik een dekentje van zeeman van een paar euro om hem in te bakeren en dat werkt prima! Heb trouwens een winterslaapzak met lange mouwen gekocht, dus ik ga eens proberen of dat ook werkt. Hoop dat de dikke stof hem verhindert met zijn armen te maaien.