Overal gevaar zien

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tinkerbell81, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Pff hoe doen jullie dat,

onze kleine boef is nu net gaan lopen en ook dol op klauteren alleen nu ben ik steeds bang dat hij de vensterbank opklimt ofzo in de woonkamer terwijl ik net om t hoekje sta om te koken of iets te pakken in de keuken...(wonen in maisonnette).. ook vind ik het hartsikke eng bij de traphekjes bang dat hij er ff op klautert terwijl ik in de badkamer ff ben of het traphekje openkrijgt. Maarja om hem nou met de deur dicht o pzijn kamertje te laten vind ik ook weer zowat..en dan moet ook weer t raam dicht ook al ziet er een hor voor... :(
    Hebben jullie nou ook zo vaak van die dingen dat je overal maar gevaar om je heen ziet...

2. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Die traphekjes krijgen ze toch niet makkelijk open (heb er zelf soms moeite mee :))
    Tuurlijk ben ik ook bang dat ze hier valt maar aan de andere kant hoort het er ook bij. Ze leren met vallen en opstaan ;)

Misschien moet je ervoor zorgen dat hij niet meer de vensterbanken op kan klauteren door er bv iets op te zetten.

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    jaa das waar dat ze zwaar opengaan , maar meneer weet wel alde knop te vinden hmzzz die je moet indrukken om het traphekje open te doen...
    Heb ook gezegd dat t niet mocht hoor en hij moest toen ervan huilen , dus het is wel aangekomen zeg maar...

ja er staat ook niks onder de vensterbank bij het raam zodat hij er niet op kan klauteren daar ... maar tis gewoon het idee wat er allemaal kan gebeuren...:S

4. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Niet te veel aan denken, je maakt jezelf dan helemaal gek zo.

Probeer ook wat vertrouwen in je ventje te hebben, ze leren juist door van alles uit te proberen.

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik had dat ook heel erg toen Joris net begon te lopen en nog veel erger toen hij de bank op kon klimmen! Bang dat hij steeds zal vallen, maar het word echt steeds minder, die angst wat je hebt. Op een gegeven moment merk je gewoon dat je eigen kindje steeds voorzichtiger doet. En met vallen en opstaan leren ze het echt ;)

6. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Lotte is vanmiddag nog over de leuning van de bank gekukeld, na al tientallen keren gewaarschuwd te hebben en eraf gehaald te hebben.
    Tja, je bent soms net te laat, kunt niet alles voorkomen. Al zit de schrik er soms flink in.

Deel Deze Pagina